Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

24 jun 2023

Snelle levering, slechte kwaliteit.

Snelle levering. Verschrikkelijke kwaliteit. Gemaakt om je horloge te verliezen.
9 aug 2023
Hey Rik, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Ik zal mijn collega van de klantenservice vragen om contact met je op te nemen zodat we het probleem voor je op kunnen lossen. Ik wens je een fijne dag!
6 jul 2023
Sorry. Die bandjes zijn te klein v mijn smartwatch. Ze zijn niet breed genoeg
Verkeerde product geleverd, maar wel goede customer service, dus 2 sterren.
17 okt 2023
Winkelervaring was goed! Bandje zelf wat minder, blijft overal aan haken.
21 okt 2023
Afbeelding op de site komt niet overeen met wat je toegestuurd krijgt.
28 jun 2023
Ander materiaal dan origineel en grof model, niet duidelijk op foto
1 jul 2023
Na een week nog steeds niets ontvangen. Kan dus niet beoordelen.
9 aug 2023
Hey Marc, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraging heeft :(. Helaas kan het soms iets langer duren voordat de bestelling bij onze klanten wordt geleverd door BPost. Wij vinden dit heel vervelend, helaas ligt dit buiten onze macht en kunnen wij hier niets aan doen. Toch willen wij dit graag voor je oplossen. Wij proberen klachten of problemen van onze klanten altijd op te lossen. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen! Fijne dag!
De klikverbinding komt los, 19 mm, had beter met 20 mm geweest.
16 jun 2023

Late levering

Een verzender zoeken die past bij de levering verwachting.
9 aug 2023
Goedemiddag, Helaas merken wij dat er op het moment veel vertraging is bij de post. Helaas komt dit probleem niet alleen bij ons voor en is dit op het moment een landelijk probleem. Wij versturen de order dezelfde dag wanneer deze voor 22.00 is besteld. Hierna ligt het bij PostNL hoe snel deze wordt geleverd. Ik wens je een fijne dag!
9 jul 2023
te smal, terwijl ik wel het goede nummer had genoteerd
23 jun 2023
Het bandje bleef niet goed zitten, pinnetje liet los.
Mijn bandje is na nog niet eens 1 week al gescheurd
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Bjorn Wat vervelend om te horen dat uw bandje is gescheurd . Mijn collega van de klantenservice is al met u in contact gekomen. En heeft u een e-mail gestuurd. Graag zien wij uw reactie hier op tegemoet om je zo goed en snel mogelijk verder te helpen. Fijne dag!
24 okt 2023
Ik vind het bandje erg slap, gaat snel los zitten
6 sep 2023
Komt niet overeen en klantenservice is slecht
15 mei 2023
Verkeerde maat en afwijkende kleur geleverd.
15 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. Wij snappen dat het vervelend is als er iets niet goed is aan de bestelling. Onze toppers van klantenservicemedewerkers staan alle weekdagen van 9:00- uur tot 17:00 uur voor iedereen klaar. Ik ga vragen of zij contact met je willen opnemen per email. Fijne avond alvast!
MD
Miel D.
Schoten
7 mei 2023
Fotovop site komt niet overeen met product
8 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de toelichting, erg vervelend dat je niet tevreden bent. Onze klantenservice staat voor iedereen klaar elke werkdag van 9:00-17:00 uur. Er zal vandaag contact worden opgenomen per email. Hou je mailbox in de gaten :-) Fijne dag!
19 mei 2023
De bandjes van mijn smartwatch pasten niet
1 jun 2023
Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat de bandjes niet op je watch passen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mijn collega zal vandaag contact met je opnemen! Ik wens je een fijne dag!
29 aug 2023

Bandje gekleurd grijs rood zwart

Bandje is erg klein Kwaliteit is in orde
17 mei 2023
Moeilijke sluiting die steeds los gaat
1 jun 2023
Goedemiddag Leny, Wat jammer om te horen dat de sluiting van het bandje niet werkt zoals het hoort. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Ik zal vragen of zij vandaag nog contact met je op kunnen nemen! Ik wens je een fijne dag!
2 x bestelling niet aangekomen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Kirsten , Spijtig om te horen dat de bestelling 2x niet is aangekomen. Ik zie dat er wel contact is geweest met onze klantenservice. Zij zullen dit spoedig oplossen met u. Sorry voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag!