Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.300 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Betalen voor retour afzender...

Twee bandjes voor apple watch besteld en qua kwaliteit viel het tegen. Precies een week geleden teruggestuurd en moest voor retour 2 euro betalen. Daarvoor kreeg ik een verzendbewijs met daarop RETOUR AFZENDER + adres. Het betaalde geld (24,78 euro) heb ik tot op heden niet terug ontvangen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste info , Bedankt voor je bericht , wat jammer om te horen betreft de kwaliteit. Echter zie ik dat jouw retour vandaag is ontvangen en verwerkt. Het bedrag zal tussen 3 á 5 werkdagen op je rekening staan. Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
Ik heb 2 banden gekocht, 1 metalen en een leren band. De metalen is ongeveer 2 cm te kort zodat hij bijzonder lastig is om om te doen. Bovendien is hij erg schade gevoelig. Wel prettig om te dragen. De leren band is mooi van kwaliteit maar ook aan de korte kant.
27 jan 2024

Niet makkelijk in te korte

Leuk horloge band. Maar minder dat je hem niet zo kan inkorten! Hiervoor is een spec apparaatje nodig , dit had bij de verkoop aangeven kunnen worden.
20 jan 2024
Bestelde product (samsung smartwachband) is totaal onbruikbaar (liet merdere keren los, heb het product uit frustratie zelfs weggegooid!).
Ik heb een bandje voor de versa 2 besteld maar het past niet
Vind ik ook .Ik had verwacht dat er ook indrukbare pinnetjes bijzaten waarmee ik de band en horloge zo kon vastmaken. Maar nee,te simpel gedacht. Oude pinnetjes bij een mooie band. Anders doe een kleine beschrijving hoe je het moet doen. Veel gekloot dus ,wat ik niet verwacht had.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Edwin, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Goed dat je aangeeft wat het probleem is, daar kunnen wij je zeker mee helpen. Ik ga vragen of onze klantenservice contact met je opneemt. Dat gebeurt via de e-mail, dus hou je mailbox in de gaten. In enkele gevallen komt deze terecht in je Spam. Fijne dag

Leder is bij smartwatchbanden.nl helaas iets van kunstof. Exorbitant veel geld voor een stukje plastic dus dan maar teruggestuurd. Een juiste product beschrijving zou fijn zijn.

een ee letseb kI
6 jan 2024
Niet meer een euro extra vragen voor de volgendedag bezorgen omdat de levering 5 dagen later was
Slechte kwaliteit. Je kan net zo goed op Aliexpress bestellen.
31 dec 2023
De maat van het horlogebandje stond er niet duidelijk bij. Nu is het een M en moest het een L zijn.
30 dec 2023

Na halve dag al stuk

Het bandje dat ik kocht ik na een halve dag dragen al kapot. De twee oogjes die het bandje op z'n plek moeten houden zijn allebei na een halve dag al kapot. Niet te dragen zo
TV
Ton v.
Eindhoven
30 dec 2023
Pakket is niet ontvangen.

Verkeerde bandje opgestuurd gekregen…

Verkeerde bandje opgestuurd gekregen ook een beetje eigen schuld maar weer verkeerd terug gestuurd maar nog geen reactie gehad wacht even af
26 dec 2023
magneet is te zwak voor de Garmin Fenix 7S en de magneet liet op de eerste dag al los en was deze bijna kwijt
25 dec 2023
Ik heb deze armband gekocht om met de feestdagen te dragen op enkele familiefeesten. Helaas doordat de foute pinnetjes werden mee gestuurd kon ik er niet gebruik van maken en nu wacht ik nog op denjuiste
25 dec 2023
Erg stug bandje
23 dec 2023

Levering

Er staat dat het dezelfde of de volgende dag wordt bezorgd. Ondertussen is het al een week en ik heb nog geen idee over de status van mijn bestelling.
2 x bestelling niet aangekomen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Kirsten , Spijtig om te horen dat de bestelling 2x niet is aangekomen. Ik zie dat er wel contact is geweest met onze klantenservice. Zij zullen dit spoedig oplossen met u. Sorry voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag!
Mijn bandje is na nog niet eens 1 week al gescheurd
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Bjorn Wat vervelend om te horen dat uw bandje is gescheurd . Mijn collega van de klantenservice is al met u in contact gekomen. En heeft u een e-mail gestuurd. Graag zien wij uw reactie hier op tegemoet om je zo goed en snel mogelijk verder te helpen. Fijne dag!
Het is een mooi bandje maar de sluiting is zo strak dat ik het niet zelf af en aan kan doen…