Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.300 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

29 aug 2023
Snellere afwikkeling retour
29 aug 2023
Mijn bestelling was niet in orde. Een stukje band te veel en hetgene ik werkelijk moest hebben had geen aansluiting voor op het horloge zelf. Ik heb het kunnen maken met de onderdelen van mijn oude bandje maar ja,...ik had geen IKEA pakket verwacht.
24 aug 2023
18 aug 2023
De bandjes zijn gewoon rommel. Eerste levering was kapot. Correct terugbetaald. De tweede werd intact geleverd maar was na 2weken even kapot als de originele levering. Ook correct terugbetaald, maar daarmee heb je geen bruikbaar bandje...
18 aug 2023
Bandje past niet bij mijn type fitbit. Op zicht is het compleet hetzelfde als het vorige bandje maar deze klinkt gewoon niet vast
16 aug 2023

Bestelling geannuleerd

Bestelling geplaatst en gelijk met Apple Pay betaald. Daarna tot 3 keer toe een mail ontvangen dat ik nog moet betalen. Na 5 dagen was het geld ineens terug gestort en de bestelling geannuleerd. 2 sterren omdat ze bij de klantenservice wel aardig zijn, alleen kunnen ze niks voor je doen.
13 aug 2023
Zo vervelend als je wilt retourneren dat je een printer moet hebben om verzendbewijs te kunnen uit printen
13 aug 2023
Smartwatch bandje voor galaxy 6 classic was niet makkelijk te monteren en ben langs juwelier moeten gaan om het passend te krijgen. Oplader was geen originele Samsung blok met lader.
12 aug 2023
Horloge bandje terug gestuurd in retourcouvert op 4 augustus, met briefje en tevens telefonisch toegelicht aan mevrouw Cady. Nog een keer gebeld, waar mijn bestelling blijft. Zou uiterlijk dinsdag bezorgd worden. Nog steeds niet ontvangen. ( al wel betaald)
3 aug 2023

Kwaliteit garnin bandjes slecht

Ik heb twee keer een bandje voor mijn Garmin besteld en beiden zijn van waardeloze kwaliteit. Het bandje valt per dag zo'n drie keer uit het niets van je pols, vanaf dag één al...
De klikverbinding komt los, 19 mm, had beter met 20 mm geweest.
Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen en in de laatste stap van de bestelling was de ingevulde kortingscode van 10% als nieuwe klant en inschrijving op de nieuwsbrief niet in mindering van het betaalde bedrag. Spijtig!
30 jul 2023

Lijkt goed, valt tegen

Prima shop en snelle verzending tot zover. Jammer alleen dat de RVS band geen RVS is. Na 1 dag al allergische reactie op de band. Gaat dus retour, maar daar mag ik nog wel even voor betalen. Jammer, mooie band.
28 jul 2023

2x het verkeerde product ontvangen

1x het verkeerde product ontvangen. Netjes en soepel geregeld via een retour. Daaropvolgend zou het juiste product worden geleverd, maar het was weer de verkeerde. Aantekening bij de retour gemaakt, geen reactie. Toen gebeld en te woord gestaan door een aardige dame. Maar geen excuses of andere vorm van begrip voor de situatie. Daarom maar uit frustratie m’n geld terug gevraagd. Wat overigens wel direct geregeld was.
26 jul 2023
Bestellen en bezorging ging goed. Het bandje past alleen niet goed. Liet te snel los.
26 jul 2023
Ik heb per ongeluk een verkeerd bandje voor mijn Oppo besteld. Retour gedaan en andere besteld maar nog niks gehoord. Nog maar even afwachten.
25 jul 2023
product voldoet helemaal niet, veel te klein, maar omdat er geen andere maat bestaat kan ik het niet ruilen, dus moet ik 2 euro betalen om het terug te kunnen sturen
24 jul 2023
De banden zijn veel te los voor een damespols. Horloge zit steeds op of onder je pols
14 jul 2023
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt me dat je een negatieve ervaring hebt gehad. We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken, het is teleurstellend om te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik zou graag meer willen weten over wat er precies is misgegaan, zodat we het kunnen rechtzetten. Mijn collega zal contact met je opnemen zodat we dit voor je op kunnen lossen. We nemen alle feedback serieus en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken. Ik wens je een fijne dag vandaag!
9 jul 2023
te smal, terwijl ik wel het goede nummer had genoteerd