Elektrawebshop.nl

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jun. 2021
Elektrawebshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Duidelijk overzichtelijke site (moet wel zeggen dat ik wist wat ik hebben moest) , makkelijk bestellen en een snelle afhandeling. Goed verpakt aangekomen , dus zeer tevreden
RV
Robin v.
Hellevoetsluis

21 mei 2023
vandaag besteld, morgen in huis, is nu 2 keer op rij niet waargemaakt, vandaar 2 sterren

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

Snel geleverd en exact zoals omschreven
13 jul. 2023
Kontaktdoos ziet er goed uit. Fijn dat er voor de bedrading schroefjes worden gebruikt. In verband met ziekte van de gebruiker nog niet geplaatst.
Antwoord van Elektrawebshop.nl
17 jul. 2023
Bedankt! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
24 sep. 2023
Vlotte afhandeling, mag controle van compleetheid bestelling beter
20 jun. 2023
Op tijd geleverd, prima webshop
Antwoord van Elektrawebshop.nl
27 jun. 2023
Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl