Elektrawebshop.nl- Logo - Beoordelingen

Elektrawebshop.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden99 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

Persoonlijke service!
1 dag geleden
17 jun 2024
Goede service, goed assortiment en uitstekende prijzen.

Super

Bestelling snel verzonden, super prijzen!
10 jun 2024
Bedankt voor de beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
10 jun 2024
Snel en netjes verpakt verzonden
10 jun 2024
Bedankt voor de ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
RS
Richard S.
's-Gravenzande
20 jun 2024
12 jun 2024
12 jun 2024
Bedankt voor de super mooie beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
11 jun 2024
11 jun 2024
8 mei 2024

Leveren snel, prijzen prima, niet alles leverbaar helaas

Leveren snel, helaas niet de alle abb krachtautomaten op voorraad, ook geen 5x6 kabel.. Wat wel geleverd is, is tegen een betaalbare prijs snel geleverd.
17 mei 2024
Bedankt voor de beoordeling! We proberen natuurlijk zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben. Helaas lukt dit niet met alles. We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
20 mei 2024
Voor 5 euro een prima wipschakelaar en binnen een dag geleverd!
9 mei 2024
9 mei 2024
30 apr 2024
3 mei 2024
21 apr 2024

Goede kwaliteit en goede prijs sneller verzenden.

Goede kwaliteit en goede prijs. Prima gevarieerd aanbod van artikelen. Alleen jammer dat er niet dezelfde dag verzonden wordt. In de huidige maatschappij is 1 à 2 werkdagen (wat natuurlijk altijd uitkomt op 2 werkdagen) echt te lang.
19 apr 2024
Bestelling netjes verpakt en snel verzonden voor een prima prijs
Goede prijs, correct afgeleverd