Elektrawebshop.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

20 mei 2024
Voor 5 euro een prima wipschakelaar en binnen een dag geleverd!
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor de beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl

Super

Bestelling snel verzonden, super prijzen!
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Snel en netjes verpakt verzonden
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor de ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
24 mei 2024
Zeer snelle levering!
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor de super mooie beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
25 mei 2024
21 apr 2024

Goede kwaliteit en goede prijs sneller verzenden.

Goede kwaliteit en goede prijs. Prima gevarieerd aanbod van artikelen. Alleen jammer dat er niet dezelfde dag verzonden wordt. In de huidige maatschappij is 1 à 2 werkdagen (wat natuurlijk altijd uitkomt op 2 werkdagen) echt te lang.
8 mei 2024

Leveren snel, prijzen prima, niet alles leverbaar helaas

Leveren snel, helaas niet de alle abb krachtautomaten op voorraad, ook geen 5x6 kabel.. Wat wel geleverd is, is tegen een betaalbare prijs snel geleverd.
17 mei 2024
Bedankt voor de beoordeling! We proberen natuurlijk zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben. Helaas lukt dit niet met alles. We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
19 apr 2024
Bestelling netjes verpakt en snel verzonden voor een prima prijs
Goede prijs, correct afgeleverd
C. R.
Deventer
5 apr 2024
26 apr 2024
Bedankt voor de fijne beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
28 feb 2024
28 feb 2024
23 feb 2024
26 apr 2024
Bedankt voor de super beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl