Elektrawebshop.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden77 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jun 2021
Elektrawebshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Duidelijk overzichtelijke site (moet wel zeggen dat ik wist wat ik hebben moest) , makkelijk bestellen en een snelle afhandeling. Goed verpakt aangekomen , dus zeer tevreden
RV
Robin v.
Hellevoetsluis

21 mei 2023
vandaag besteld, morgen in huis, is nu 2 keer op rij niet waargemaakt, vandaar 2 sterren

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

11 feb 2024
Snelle en juiste levering. Niks aan veranderen.
Snel geleverd en exact zoals omschreven

Goed en betrouwbaar .

Het contact was gelijk goed Door een misverstand ,mijn schuld , ging iets niet helemaal goed maar ze loste dit heel netjes op . er ontbrak ook iets aan de bestelling kreeg ik er gratis bijgeleverd . Zou daar direct weer aankloppen als het nodig is . Ook de prijs was heel goed .
snelle levering, alleen zonder track en trace
HS
Robin v.
Hellevoetsluis
25 mei 2023
27 jun 2023
Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
13 jul 2023
Kontaktdoos ziet er goed uit. Fijn dat er voor de bedrading schroefjes worden gebruikt. In verband met ziekte van de gebruiker nog niet geplaatst.
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
26 jun 2023

Duidelijke website

Overzichtelijke en duidelijke website. Alles kunnen vinden wat ik nodig heb, kom hier zeker terug als ik meer nodig heb!
27 jun 2023
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
25 okt 2023

snelle levering

Ondanks dat de aardlekschakelaars aanvankelijk niet voorradig waren toch een snelle levering.....chapeau!
7 mei 2023
9 mei 2023
Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
11 apr 2023
voortreffelijk te woord gestaan
9 mei 2023
Bedankt voor uw bestelling en super beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
30 mrt 2023

Zeer snelle serice en bezorging

Zeer snelle service en bezorging
9 mei 2023
Besteld en snel geleverd. Helaas was het te laag en terug moeten sturen maar verder super service
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor de beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
22 aug 2023
Er was iets mis gegaan bij de levering. dat is keurig en professioneel opgelost.
22 aug 2023
Bedankt voor de 5 ⭐️ beoordeling! 💡 We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! 😁 Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
24 sep 2023
Vlotte afhandeling, mag controle van compleetheid bestelling beter
27 jun 2023
Ruim assortiment voor een goede prijs/kwaliteit! Snelle levering.
13 sep 2023
Alles snel en voor een redelijke prijs in huis.