Elektrawebshop.nlReviews

: 17Goed

Gecertificeerd sinds: 23 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Elektrawebshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Elektrawebshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

14 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 aug. 2022
Fijne overzichtelijke website, een echte aanrader. Grote verbouwing achter de rug en alles van meterkast tot schakelmateriaal besteld bij Elektrawebshop.nl Ga niet snel nog ergens anders heen!

17 feb. 2022
Ik had een bestelling gedaan die niet genoeg op voorraad was, en kreeg een mailtje dat het een foutje was en ze mij het geld terug zouden geven. In plaats van dat ze leveren wat ze hebben en de rest van het geld terug crediteren of in overleg wachten op nieuwe voorraad.

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

16 sep. 2022
x
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
19 aug. 2022
Goede en vooral snelle levering en service! Erg tevreden!
19 aug. 2022
Vriendelijk mensen, goed service en kennis van zaken
22 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
17 aug. 2022
Duidelijk site, nette prijs en snelle levering.
18 aug. 2022
Bedankt voor uw review! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
26 aug. 2022
Fijne mensen om bij te bestellen
4 jun. 2022
snelle levering prima producten
7 jun. 2022
4 jun. 2022
Sneller versturen.
7 jun. 2022
Bedankt voor uw review! Onze excuses dat uw order niet snel verstuurd is. Dit komt door een fout aan onze kant, dit had niet mogen gebeuren. We hebben u hierover via het ticketsysteem op de hoogte gebracht. Met energieke groet, Elektrawebshop
30 apr. 2022
Even geduld hebben, maar toen werd het Pakket perfect bezorgd.
2 mei 2022
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop
17 mrt. 2022
Goed materiaal, mooie prijs en snelle levering.
15 feb. 2022
9 feb. 2022