Elektrawebshop.nlReviews

: 36Goed

Gecertificeerd sinds: 23 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Elektrawebshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Elektrawebshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

32 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 aug. 2022
Fijne overzichtelijke website, een echte aanrader. Grote verbouwing achter de rug en alles van meterkast tot schakelmateriaal besteld bij Elektrawebshop.nl Ga niet snel nog ergens anders heen!

17 feb. 2022
Ik had een bestelling gedaan die niet genoeg op voorraad was, en kreeg een mailtje dat het een foutje was en ze mij het geld terug zouden geven. In plaats van dat ze leveren wat ze hebben en de rest van het geld terug crediteren of in overleg wachten op nieuwe voorraad.

Beoordelingen voor Elektrawebshop.nl

Keurig en snel geleverd. Daarnaast was het product op voorraad.
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor uw bestelling en beoordeling, fijn dat alles na wens verlopen is! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
van Jb W.
Goede kwaliteit, echt glas. En snel geleverd
7 jan. 2023
Uitstekende webshop en snelle verzending
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! We zien u graag terug bij uw volgende bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
11 jan. 2023
Snel en goed verpakt geleverd
7 jan. 2023
Volgens verwachting.
31 dec. 2022
1 jan. 2023
Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
13 jan. 2023
Antwoord van Elektrawebshop.nl
Bedankt voor uw bestelling en beoordeling, fijn dat alles na wens verlopen is! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
13 jan. 2023
15 dec. 2022
vlotte levering, waren wij erg blij mee
18 dec. 2022
Vlotte levering
28 dec. 2022
20 dec. 2022
Bedankt voor uw bestelling! Met energieke groet, Elektrawebshop.nl
3 nov. 2022
Zeer correct en netjes geholpen! Voor levering is er telefonisch contact opgenomen en een duidelijk leverafspraak gemaakt.
4 nov. 2022
3 nov. 2022