Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

347 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden805 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

10 nov 2023
Nooit mijn bestelling ontvangen en krijg ook geen contact met de klantenservice
16 nov 2023
Hi Isabel! Goed dat je even een berichtje hier stuurt! Ik kreeg je email namelijk niet terug gevonden in onze mailbox. Ik heb meteen je bestelling erbij gepakt en ik zie geen rede waarom het niet is aangekomen. We sturen de tattoos nogmaals naar je op. Geniet ervan and enjoy your new look✨
4 jul 2023
Nog steeds niks ontvangen , mail en Instagram bericht gestuurd geen reactie
5 jul 2023
Hi!🤍 Natuurlijk niet de bedoeling en wat je van ons gewend bent! Onze collega's van de marketing hebben bijgesprongen en als het goed is ben je al geholpen. Groetjes, Team Tattoo tijdelijk
16 okt 2023
Ik wacht nog mijn pakket ik heb geen pakket komen en ik betaal 56€
27 okt 2023
We hebben het al opgelost! Wanneer er cijfers in de straatnaam zitten verwerkt en er daarachter nog een huisnummer komt. Is het soms een beetje lastig voor de postbode. We hebben contact opgenomen met PostNL en het staat er nu extra duidelijk bij vermeld!😊
21 aug 2023
Ik heb mijm bestelling van 1 augustus nog steeds niet ontvangen!
19 sep 2023
Hi! Had je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij reageren binnen 12 uur namelijk🤍
28 aug 2023
Heb nog niets ontvangen, zou al van woensdag verstuurd zijn
19 sep 2023
Hi Danielle! Had je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij reageren binnen 12 uur namelijk🤍
31 dec 2023
Ik heb mjjn bestelling nog steeds niet ontvangen helaas!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Mirjam! Ah wat balen zeg... Goed dat je even een berichtje hier stuurt! Met de feestdagen zit er soms een vertraging op de verzending. Maar ik laat jou niet nog langer wachten hoor! Ik zal ervoor zorgen dat de tattoos nogmaals jouw kant op komen en je mag de 2e verzending ook gewoon behouden hoor. Voor het lange wachten :D Geniet ervan and enjoy your new look✨
13 sep 2023
2 dagen na het op doen zijn ze er al zo goed als af
13 sep 2023
Hi! Oh dat is niet hoe het hoort. Wellicht is het verkeerd gegaan bij het aanbrengen. We gaan een nieuwe tattoo opsturen naar je ☺️!
19 okt 2023
De tattoo zelf is niks en blijft niet goed zitten.
27 okt 2023
Gabrielle, onmogelijk! Wij gaan de tattoos nog een keer naar je opsturen zodat je het nog een keer kunt proberen. Wellicht is er iets niet goed gegaan bij het aanbrengen want de tattoos horen mooi zwart te worden net zoals op ze foto's. Ik zal een linkje met extra uitleg meesturen. Als je deze zou kunnen doornemen en ik ben trouwens ook benieuwd naar foto's! Ik hoop dat je zo goed bent geholpen en let me know hoe de nieuwe tattoos zijn!!! https://tattoo-tijdelijk.nl/hoe-werkt-het/
29 aug 2023
Heb het nog niet eens binnen duurt heel lang!
19 sep 2023
Hi Marit! Had je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij reageren binnen 12 uur namelijk🤍
27 okt 2023
Ik heb de bestelling niet ontvangen
6 sep 2023
Ik heb het niet aangekregen
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Jade! Had je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij reageren binnen 12 uur namelijk🤍
13 jun 2023
Grote rotzooi werkt niet
Helaas niets ontvangen
12 okt 2023
Lieve Flugelgirl, Wat jammer dat je bestelling nog niet is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat de bestelling nu is binnen gekomen😊 Zou je ons alsjeblieft een privébericht kunnen sturen mocht er nog iets zijn? Bedankt voor je geduld en begrip. We bieden een gratis verzending aan omdat we graag de allerbeste service aanbieden. Soms is de post iets later.. Zeer vervelend maar ik hoop dat je het begrijpt! Wij versturen namelijk alle orders tot 23:59. Met vriendelijke groet, Tattoo Tijdelijk Team