Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

Niet op tijd geleverd. Volgende keer bestel ik ergens anders.
Niks ontvangen
30 apr 2024
23 apr 2024
23 mrt 2024
Zeer slecht te zien na aanbrengen en drogen volgens beschrijving. Zonde van het geld.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Farfau, de tattoos is na het aanbrengen inderdaad nog heel licht. De gedurende 36 uur kleurt hij mooi zwart en krijg je het resultaat zoals je gewend bent van ons. Zou je deze foto's ook kunnen delen met ons. We zijn benieuwd hoe de vlinder bij je staat! Leuke plek ook op de pols😊
13 apr 2024
Dunnere lijn dan ook de foto en blijft heel.licht van kleur. Ook na 12-24 uur
2 mei 2024
Hi Nancy, De tattoos worden donkerder door de warmte. Dan kan je denken aan lichaamstemperatuur, De zon of bijvoorbeeld met een föhn. Het kan ook zijn dat de tattoo pas na 3 dagen helemaal goed is doorgekomen
17 mrt 2024
Ik heb niks ontvangen !!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Ryanne, Goed dat je het even laat weten. Ik heb direct contact opgenomen met ons magazijn en ze sturen de bestelling nog een keertje naar je op! ❤️ Ik ben bang dat Post nl het kwijt is geraakt maar dat gebeurt wel eens. Ik hoop dat ik je zo goed heb verder geholpen en nog een fijne dag! Groetjes, Luna
13 apr 2024
MV
Maartje v.
Leeuwarden
10 mrt 2024
Werd niet zichtbaar
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Maartje, Jammer dat het niet zichtbaar was geworden. Zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice? Zij helpen je verder met instructies en sturen uiteraard een nieuwe tattoo op!❤️
There is high chance this is a scummers shop. They send you you an email that you order is on its way but never deliver it and the customer service email never replied.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hello Inna, I just checked your order and I see we did send it to your address. I also checked your address in google maps and this looks fine. We're going to send you the package again. I think our Transport company lost it.. We send everything with Post nl. Could you let me know if you received the order? My personal email is rdehaas@tattoo-tijdelijk.nl
28 jan 2024
SCAM!!! Ik heb niets ontvangen en ze reageren daarna niet op mails. Niet doen dus!!!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
oh Marthe wat jammer dat je het zo ziet💔 Ik heb zojuist zelf jouw emails opgepakt van afgelopen weekend. In het weekend is onze klantenservice niet aanwezig. We hebben jouw bestelling 46259 een half uur geleden wederom opgestuurd naar je! Groetjes, Luna
1 jul 2023
15 nov 2023

Geen tattoos

Toen ik bestelde, kreeg ik al geen bevestigingsmail. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn tattoo’s onderweg waren maar nooit een link om mijn pakketje te tracen. Het zou 2 werkdagen duren voor de tattoos toekwamen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb dan verschillende keren contact opgenomen met tattoo tijdelijk (via verschillende kanalen), maar geen antwoord.
26 mei 2023
Nou ik vind de tattoo niks je kunt ze bijna niet zien is heel licht grijs van kleur gedaan zoals het moet een echte tegenvaller erg jammer
26 mei 2023
De tattoos hebben 36 uur nodig om in te trekken! Dit zorgt ervoor dat ze er zo echt uit zien en waterbestendig zijn. Nog heel eventjes afwachten dus!😊🫶🏻
21 aug 2023

Bestelling nog steeds niet ontvangen…

Afgelopen woensdag een bestelling gedaan, nu 5 dagen later nog niks ontvangen. Eind van de week mail gestuurd met antwoord dat zelfde dag is verzonden en morgen zou moeten arriveren. Nu weer een mails gestuurd, want nog niks ontvangen.. Mail terug ontvangen, met exact het zelfde bericht als vorige keer.. Ik twijfel of bestellen hier wel betrouwbaar is!
19 sep 2023
Hi Shanee, Gelukkig is het ondertussen opgelost maar ik zal de situatie nog een keer uitleggen zodat je beter begrijpt waarom je dezelfde email ontving. Het kan voorkomen dat de tattoo 1-2 dagen later komt dan verwacht. Onze klantenservice reageert binnen 12 uur en geeft dan netjes aan om nog even geduld te hebben. Wacht je al langer?? Dat vinden wij echt niet kunnen en dan gaan we ook geen case indienen bij Post nl maar ontvang je direct van ons een nieuwe bestelling. Ik hoop dat je veel plezier hebt beleefd aan je bestelling 🫶
Ik krijg al de vraag om de site te beoordelen voordat ik überhaupt gehoord heb wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Hoe kan ik dan beoordelen of de verzending correct is gegaan, ik mijn bestelling wel binnen krijg en hoe het product er uit ziet. Ik had liever eerst de bestelling binnen gezien...
7 jun 2023
Hi Eliene! 🤍 We zijn uiteraard benieuwd naar je mening wat je van de tattoos vind. Echter levert PostNL geen post in het weekend dus wordt het dan pas vanaf maandag bezorgt. Het kan kloppen dat je van ons een email ontvangt dat het is verzonden. Want dat is dan ook zo vanuit onze kant alleen Post nl is pas vanaf maandag dan. 🫶
18 jul 2023
Ik heb nog niks ontvangen en ik heb ze donderdag besteld, mijn vorige bestelling was er binnen 2 dagen en altijd een goede service. Maar klopt het dat ze nog onderweg zijn? Want ik wil ze graag hebben omdat ik binnenkort een feestje heb.
18 jul 2023
Hi! We versturen alles dezelfde dag nog! Alleen tellen de dagen van het weekend niet mee als werkdag. Morgen zal je de tattoos dus ontvangen💋!
20 jul 2023

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb de bestelling nooit ontvangen en ik kreeg geen antwoord op mijn e-mail met de vraag dit te onderzoeken. Schandalig gewoon. Zeker niet aan te raden!
20 jul 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en kreeg tegenstrijdige info over bestelde items in e-mail mbt bestelbevestiging en e-mail mbt verzendbevestiging
22 jul 2023
Hi! Oh wat vervelend wat voor informatie kreeg je? We geven namelijk allemaal dezelfde informatie🤍 Elke bestelling voor 23:59 versturen we dezelfde dag nog. Bestel je voor het weekend dan kan het soms iets langer duren omdat Postnl dan niet levert en mocht het te lang duren? Dan sturen we de bestelling nogmaals op naar je!💋
2 jun 2023
Tattoo aangebracht zoals stond beschreven maar de helft is niet doorgekomen dus nu heb ik een half plaatje op mijn arm. Hierdoor lijkt het niet echt.