Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

23 apr 2024
De tatoo is slecht zichbaar, en vervaagt zeer snel. Tenminste degene op mijn vinger. De andere heb ik nog niet uitgeprobeerd.
2 mei 2024
Hi Anouk, Tatoeages op de vingers vervagen altijd iets sneller. Dat is op meerdere plekken zo. Dat hoeft niet altijd zo te zijn maar de kans is er wel. Wij hebben dit op onze website vermeld bij de faq. Handig om te weten voor je andere tatoeages. Het is dus zeker wel mogelijk maar ze vervagen wel sneller door de huid! Groetjes❤️

Niks te zien

Ik heb de tattoo aangebracht zoals beschreven, maar helaas was er niks zichtbaar-ook de volgende dagen niet. Erg jammer, ik had mij er juist op verheugd
2 mei 2024
Hi Carola, De tattoo heeft warmte nodig om door te komen. Je kunt dit natuurlijk zelf motiveren maar het kan ook iets langer duren voordat de tattoo door komt. Fijne dag!💕
17 feb 2024

Jammer

Teleurgesteld....tattootje was echt megaklein je ziet er bijna niks van. Zal niet nog een x bestellen.
21 jun 2023

Bestelling van vier tattoos viel tegen.

Bestelling viel tegen. In totaal vier kleine tattoos besteld; één sterrenbeeld, één mini palmboom, één golfje met zon (let it be tekst) en één mini roos. Alleen het sterrenbeeld en de palmboom zijn vrij goed verkleurd en donker geworden. De anderen, minimalistische zijn slecht verkleurd en op meerdere plekken niet goed zwart geworden. Ze lijken eerder op de kinder plak tattoos van vroeger die er al grotendeels afgewassen zijn. Dat vond ik erg zonde. Ik vraag me sterk af hoe lang ze blijven zitten en hoe snel de besten hun kleur verliezen.
18 jul 2023
Hee Nieke! We begrijpen dat dit teleurstellend voor je is en we willen dit graag rechtzetten. We willen je graag nieuwe tattoos sturen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je bestelling. Daarnaast kunnen we je meer informatie geven over de duurzaamheid en hoe je de beste resultaten kunt behouden.
10 aug 2023

Niet zo tevreden...r

Niet zo tevreden....! tattoo had geen plastic laagje meer en deed dus niets meer. en een ander deed het ook bijna niet,de anderen waren wel goed en lang zichtbaar. graag jullie reactie terug bedankt
19 sep 2023
Hi Claudia! Had je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij reageren binnen 12 uur namelijk🤍
23 mei 2023
Er staat dat het 10 dagen blijft zitten maar na een dag of 7 ziet het er al niet meer mooi uit. Jammer
20 jul 2023
Je ziet ‘m bijna niet. Mw wilde een tijdelijke tattoo voordat ze het definitief laat zetten.
22 jul 2023
Hi juf Simone!!😊 De tattoo heeft 24-36 uur de tijd nodig om in te trekken en door warmte motiveer je de inkt en gaat het zelfs nog sneller. Nog even afwachten dus😁
26 aug 2023

Niet aan gekomen tattoo

Ik had 3 tattoos besteld en er was er eentje niet aangekomen dit vond ik zeer jammer…
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Beau! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Zou je een email kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl met je ordernummer. Dan kunnen we het meteen oplossen voor je!🤍
25 dec 2023
Ik heb de bestelling nog niet
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Inky! Goed dat je even een berichtje hier stuurt! Met de feestdagen zit er soms een flinke vertraging op de verzending. Maar ik laat jou niet nog langer wachten hoor! Ik zal ervoor zorgen dat de tattoos nogmaals jouw kant op komen en je mag de 2e verzending ook gewoon behouden hoor. Voor het lange wachten :D Geniet ervan and enjoy your new look✨
28 jun 2023