Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

23 apr 2024

Bestelling

Ik kreeg snel mijn bestelling. Ik bestelde 3x mijn geboorteboom. Die kleurt mooi op mijn huid. Ik bestelde ook 3x de dubbele vlinder. Maar die is niet zo duidelijk zichtbaar. Jammer.
2 mei 2024
Hi Saskia! Jammer dat de vlinders minder goed pakken. Dat heeft te maken met het aanbrengen van de tattoo en vervolgens de warmte. Door warmte ontwikkeld de tattoo sneller en krijg je de mooie zwarte realistische kleur. We hebben al contact gehad over de email en ik weet zeker dat de andere vlinders net zo mooi intrekken als het bloementje
28 jan 2024
Kwaliteit is niet denderend
15 jun 2023
Versturen was prima. Snel binnen. Maar 2 tatoos werden niet zichtbaar. En 1 tatoo had ik smorgens erop geplakt. En heeft snachts afgegeven op mijn onderarm.
11 aug 2023
Mijn bestelling is niet compleet. Heb hierover contact opgenomen via de klantenservice maar nooit meer iets gehoord.
19 sep 2023
Hi Esmeralda, Wat vervelend! Zou je de mail kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl. Dan zorg ik ervoor dat ze meteen reageren Esmeralda. tegenwoordig gebeurt dat ook binnen 12 uur
18 jul 2023
Echt leuk en tof, mooie zaken maar bij laatste bestelling een ster tekort, spijtig ....
28 jul 2023
Levering ging heel snel, en was er super blij mee. Helaas vind ik dat ze niet heel lang een diepe kleur houden. Ze waren 2 dagen goed donker en nu zijn ze al weer heel erg vervaagd. Valt toch iets meer tegen dan verwachting.
30 jun 2023

De inkt geeft af

De inkt heeft 's nachts afgeven (in de middag al op mijn arm gezet) De tattoo is daardoor na 1 dag al flink vervaagd. Vorige had hetzelfde probleem, bleef een dag of 4 zichtbaar. Wel leuke designs.

Tattoo uitgelopen en wazig

Ik heb 2 tattoos die wazig blijven en ik heb een tattoo die na 12 uur als uit is gelopen. En de tattoos die goed waren zijn perfect Ik heb 2 foto’s en van de andere wazige heb ik geen foto.
18 jul 2023
Lieve nikstro, Dank je wel voor het delen van je ervaring met onze tattoos. We waarderen je eerlijke feedback en vinden het jammer dat je enkele problemen hebt ondervonden. We willen graag dat al onze klanten tevreden zijn met hun tattoos, dus het spijt ons dat sommige tattoos wazig zijn geworden en een andere is uitgelopen. Dit is niet de kwaliteit die we nastreven. We sturen je uiteraard meteen een nieuwe hartje en olifantje op!🤍🤍 We willen dat je volledig tevreden bent met onze tattoos en streven ernaar om onze producten voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Het team van Tattoo Tijdelijk
Hele leuke tattoos, maar ze komen niet even goed tot hun recht, ondanks dezelfde werkwijze. Wel jammer
10 sep 2023
Het langer behouden van de kortingscodes.
8 jul 2023
Antwoord geven wanneer je een vraag hebt gemaild over een uitgeleverde, niet complete, bestelling.
WV
Wietske V.
Halderberge
29 aug 2023
Ik had twee Tatoeages besteld. 1 deed helemaal niets heb ik weg moeten gooien.
19 sep 2023
Hi W.verhoeff! Wat balen zeg. Dat is inderdaad niet hoe het hoort. Zou je ons een email kunnen sturen met je ondernemer? Dan lossen we het meteen op voor je! Groetjes, Tattoo tijdelijk
16 jul 2023
Incomplete bestelling Helaas mist degene die ik zo leuk vond, jammer!
De levering en makkelijk te gebruiken Houdbaarheid weet ik nog niet

Van korte duur

De tattoeage blijft bij mij nog niet eens 5 dagen zitten...
24 jul 2023
Na 3 dagen pas grijs gekleurd, had hem donkerder verwacht
19 sep 2023
Hi Elly, Zou je kunnen laten weten hoe het uiteindelijk is geworden? Onze klantenservice helpt je graag verder. De tattoos kleuren bijvoorbeeld donkerder door natuurlijke warmte van je lichaam
18 aug 2023
Mijn tattoo is na 8 dagen nauwelijks nog zichtbaar
16 jul 2023
Tattoo vervaagt heel snel na 1x douche
18 jul 2023
Hi Dev!🫶 Hier zijn wij het ook niet mee eens!! We gaan je nog een keer de choose happiness tattoo opsturen. De tattoo heeft wel tijd nodig om in te trekken en vooral de eerste 12 uur zou ik water vermijden! Groetjes, Tattoo tijdelijk💋
2 aug 2023
tatto is erg licht van kleur
4 jul 2023
Kwaliteit van tattoos