Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2022
Tattoo-tijdelijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

19 apr 2024
Mooi lijkt net echt Maar wel erg kleim
2 mei 2024
Hi Jolanda, Lief dat je een review achter laat! En inderdaad ze zijn er klein. Wij volgen namelijk de actuele trends. Er zijn ook grotere bloemen op de website aanwezig hoor! Momenteel zelfs met 25% Moederdag korting
30 apr 2024
Alles wat er snel en zag er netjes uit
20 apr 2024
Leuke tattoo.s blijven best lang zitten mooie keuze en veel Maar mis wel tattoo.s voor heren
30 mrt 2024
Leuk dat je een review plaatst. We hebben een aantal unisex ontwerpen op de website staan. Fijn paasweekend🐥❤️

De tattoo vaagt

De tattoo is snel zichtbaar, maar vaagt een beetje uit op een gegeven moment
2 mei 2024
Hi Mies! Dat is gekomen door het aanbrengen. De dunne lijntjes kwamen pas later door omdat die heel dun waren vervaagt. Misschien iets te lang of te nat gemaakt?🤔
Heel blij mee
Fijn om te horen❤️
Het gemakkelijk bestellen, de snelle bevestiging op de mail en de goede levering binnen de aangegeven tijd.
30 mrt 2024
Fijn om te weten Nicole! Bedankt voor je review. Heb je ook al een kijkje genomen in onze loyalty club? Je spaart namelijk automatisch punten en je 1e beloning is een gratis tattoo die je al vrij snel vrijspeelt. Groetjes, Luna❤️
22 aug 2023
Mijn dochter had een mooie vlinder op haar bovenarm (begin v.d. Avond erop gedaan , en droog geföhnd) ze is ‘s avonds laat naar bed gegaan en heeft haar arm dubbel gelegen en zit er nu een zwarte vlek op haar onderarm die er niet meer vanaf gaat (de komende 2 weken) erg jammer 😏 bij mij (de bloem met takjes) was wel goed gelukt , net als de hartjes voor mijn dochter en schoonmoeder ; die is nu ook enthousiast en wil ze ook gaan bestellen (dame van 81 jaar oud 🥰)
31 mei 2023

Erg tevreden!

Het bestellen en de levering is duidelijk en erg goed geregeld! De tattoos zijn makkelijk te plaatsen en komen zoals er op de site staat na ongeveer 24 uur er duidelijk uit te zien als een echte tattoo! De tattoo is wel sneller vervaagt dan op de site maar dat kan ook komen omdat ik het niet goed heb aangebracht. Prijs/kwaliteit verhouding is goed! Erg tevreden met deze tattoos!
7 sep 2023

Zeer tevreden!

Ik gebruik deze tattoos om een tattoo te coveren en inspiratie op te doen. Duidelijke instructies om de tattoo te plaatsen. Ik heb het design gisteravond gezet, en vanochtend werd ik wakker met de tattoo. Ben onder de indruk van de kwaliteit! Ik zie wel dat een klein gedeelte heel licht op mijn onderarm is gekomen, weet niet waar dat aan ligt. Ik ben overall zeer tevreden!

tattoo geeft af

ik heb de tattoo geplakt op de binnenkant van mijn bovenarm, hij geeft helaas af op de binnen kant van mijn onderarm waneer ik deze buig komt de tattoo er tegen aan. En zelfs na 2 dagen blijft hij afgeven, dus nu zit er een zwarte vlek op mijn onderarm. Dit is wel jammer, voor de rest super blij mee, maar dit ie gewoon een leer voor de volgende keer.
15 aug 2023
Super leuk om te ervaren hoe het eruit zou zien als ik een tattoo zou nemen. Zou dit zeker vaker willen doen, want heb nog veel meer tattoo ideeën! Heel fijn dat je het op deze manier tijdelijk kan testen voordat het er voor altijd op staat.
31 aug 2023

We hebben het besteld omdat mijn dochter graag een tatto

We hebben het besteld omdat mijn dochter graag een tattoo wilde met haar moeder (dochter is 9) En dit kan geen kwaad en hebben we samen een zelfde afbeelding op ons lijf staan. We hebben het hartje op onze pols staan en zijn er erg blij mee
1 sep 2023
Ik ben super blij met de tattoos maar misschien is meer uitleg wat niet te doen. Ik heb ze opgedaan vlak voor ik ging slapen en had per ongelijk mijn arm dicht en niet heb ik een vlek. Verder echt heel blij mee! Ga zeker vaker bestellen

Nog even afwachten hoelang hij blijft

Weet nog niet hoe lang het echt gaat blijven zitten. Verbaasd hoe lang het eigenlijk duurt voordat de tattoo goed zichtbaar is. Ziet er mooi uit. Ik wacht af hoe lang het blijft. Wat mij betreft mogen er meeer ontwerpen komen.
14 jul 2023
Mooie tattoos. Makkelijk aan te brengen. Alleen heb ik bij een paar tattoos gehad dat ze wat vaag bleven en niet volledig zwart na een aantal dagen. Voor de rest gewoon erg tevreden en zal zeker vaker wat bestellen.
6 aug 2023
Zoals afgesproken perfect op tijd geleverd.Mooie tattoos aan mooie prijs.Enkel krijg ik het beschermhoesje er niet af dus heb het nog niet uit kunnen voeren. Anders had ik zeker 5sterren gegeven.
8 aug 2023
Hi Pascale! Ahhh ik begrijp helemaal dat je nu super graag de tattoos wilt proberen. Zou je ons foto's kunnen sturen? Dan help ik je mee💋

Tatoeage

Mooie fijne tatoeages. Tatoeages zijn net echt. Enige puntje is dat tatoeage langer moet intrekken, op de foto te zien dat tatoeage slecht is ingetrokken deze keer.
2 aug 2023
Werkt makkelijk! Gratis tattoo was echter stuk gegaan tijdens het verzenden. Dat was jammer. Alles was ik zelf heb besteld was wel goed aangekomen :)

Super leuke tattoo’’a

Super leuke tattoo’s en blijven tot nu toe mooi zitten. Ik had alleen de grootte van de tattoo een beetje anders ingeschat, maar kwaliteit is top!