happy-size.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

Kwalitatief slecht materiaal
13 jan 2024

Niets ontvangen

Geen bestelling ontvangen en de pagina met de bestelstatus is ook al lang niet meer te bekijken. Geen idee wat nu de stand van zaken is, dus of er nog wel of niet iets geleverd wordt.
6 jan 2024
Op tijd leveren en als het niet meer leverbaar is een mail sturen.Kreeg nu zonder bericht geld teruggestort
6 jan 2024
Zorgen dat wat op de website staat ook daadwerkelijk leverbaar is.
Extreem late levering en slechte communicatie. Eindelijk een berichtje, het wordt iets later. Maar ja, 1) dat had ik al in de gaten dat levertermijn niet zou worden gehaald, bericht dus de bekende mosterd na en 2) een kersttrui is niet nodig op 5 januari. Terwijl ruim op tijd bestelling geplaatst. Bericht gestuurd dat ik de bestelling wilde cancellen. NIETS op gehoord. Nu weer allerlei gedoe om te retourneren.
30 dec 2023
Websiite bevestigt bestelling niet of te laat en linked niet direct door naar betaalpagina. Resultaat: dubbele bestelling die niet geannuleerd kan worden. SHIT!!!
25 dec 2023
sneller reageren en als een foutje of iets contact opnemen met de besteller
MD
marian d.
CAPELLE AAN DEN IJSSEL
ik heb het artikel nooit ontvangen
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben de bestelling retour ontvangen, reden is onbekend. Als u de bestelling alsnog wilt ontvangen, kunt u de bestelling opnieuw plaatsen via de website. Met vriendelijke groet, Team Happy Size

Het duurt erg lang.

Het duurt erg lang voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Het duurt ook lang voordat je je geld terug krijgt. Jammer
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
JP
De service is ver beneden pijl. Zit al 6 weken op een reactie van hun te wachten na aanleiding van foto's en mailtjes van mijn kant.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail hebben wij u verder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Klachten worden niet behandeld! Ophanglusje na 1 keer alleen nog een hoopje draadjes!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens onze gegevens hebben wij u 5 december geïnformeerd en uw e-mail beantwoord. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AP
Ans P.
Leusden
Op 16-11-23 schoenen besteld. Op 1-12-23 mail- helaas uw schoenen zijn vertraagd, wordt WAARSCHIJNLIJK 8-12-23. Weer opnieuw bericht; uw bestelling wordt WAARSCHIJNLIJK op 14-12-23 geleverd. Serieus? Bijna 1 maand later en WAARSCHIJNLIJK nog later of nooit meer. En ondertussen iedere keer mail sturen met extra korting of cadeaus. Geen denken aan. Ben er wel klaar mee.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat de bestelling meerdere malen wordt uitgesteld. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
De bestelling nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u het artikel niet heeft ontvangen. De bestelling is inmiddels retour verzonden. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
19 nov 2023
vragen blijven onbeantwoord en geen bericht over je betaling die je hebt gedaan,,er is totaal geen overzicht over hoe/wanneer en hoeveel.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u uw e-mail sturen naar webcare@happy-size.nl? Dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
7 nov 2023

Levering bedroevend slecht

Levering is bedroevend slecht. Op tijd leveren gebeurt in principe nooit. Minimaal 3 weken later dan afgesproken. Het smoezenboek is gigantisch dik.
8 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Alles wij besten willen wij ons bestelling sneller hebben wand dat hebben wij nooit op tijd
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 okt 2023

Geen enorme prijsverhoging wel kwaliteitverlies?

Ik bestelde hier heel regelmatig kleding voor mijn man die een grotere maat heeft en we waren super tevreden. De laatste twee keer zijn we dat niet, omdat het erop lijkt dat de kwaliteit minder is en de kleuren van de aangeboden kleding een afwijking laten zien tussen wat je ziet als je besteld en wat je geleverd krijgt. Het zou kunnen zijn dat er i.v.m. de inflatie er een compromis is gemaakt en de kwaliteit minder is geworden. Voor ons is de kwaliteit nu niet meer voldoende en wij gaan op zoek naar kleding met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw eerlijkheid. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
22 okt 2023
Het beloofde resultaat blijft in z’n geheel uit. Mooie foto’s zetten jullie op de site, duidelijk geen waarheids-echte
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat spijtig om te lenzen dat het artikel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MV
Marleen v.
Rosmalen
15 okt 2023
Maatvoering klopt niet
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Happy Size