happy-size.nl

856 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

16 sep 2023

Op 16 sep.

Ik ben niet blij, wacht twee weken op mijn schoenen en vervolgens zijn ze niet meer leverbaar, en nu wacht ik al meer dan een week op mijn geld retour, dus jammer genoeg niet positief. Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 16 sep. 2023 om 09:14 heeft Trusted Shops <rating-noreply@trustedshops.com> het volgende geschreven:
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet fijn is dat uw bestelling achteraf uitverkocht is en uw betaling nog niet heeft ontvangen.Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag ontvangen wij uw IBAN-nummer met uw adresgegevens via webcare@happy-size.nl. Wij zullen de terugbetaling in orde maken. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
HK
Herma K.
Veghel
17 sep 2023
Na 5 keer een shirt besteld te hebben besteld en steeds de verkeerde kleur kreeg, zullen ze mij niet meer zien op deze site. heb menig telefoontje en mail verstuurd, en kreeg steeds als antwoord, we zullen ons best doen, maar na twee en een halve maand kreeg ik te horen dat het artikel niet meer te bestellen was.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JP
J. P.
Haarlem

Wat een ellende

Retourneren van goederen duurt minimaal drie WEKEN! Daarna is het nogmaals 10 dagen wachten totdat ze je terug betalen. De klantenservice laat te wensen over en de goederen voldoen absoluut niet aan de kwaliteits eiesen die de prijzen met zich meebrengen.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
13 jan 2024

Niets ontvangen

Geen bestelling ontvangen en de pagina met de bestelstatus is ook al lang niet meer te bekijken. Geen idee wat nu de stand van zaken is, dus of er nog wel of niet iets geleverd wordt.
21 aug 2023

Balen…

Heb bh's besteld.doorgrgeven.waar.ze bezorgd moestrn door.parcel maar.kreeg steeds bericht dat ze geen pakket hadden ontvangen en nu.krijg ik bericht dat het geretourneerd is.
22 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Wilt u anders dat wij uw bestelling opnieuw noteren en deze eventueel naar uw huisadres toesturen? Met vriendelijke groet, team Happy Size
20 aug 2023

Riem besteld, nooit geleverd, niks gehoord

Riem besteld, niet geleverd. Achteraan gebeld, ik zou een bericht krijgen over de situatie. Weer niks gehoord. Gelukkig niks vooruit betaald. Wat een slechte service.
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. De bestelling is tijdelijk zoek geweest bij DHL en hier is een onderzoek naar gestart. Hier gaat helaas tijd overheen. Inmiddels geeft DHL aan dat het pakket vandaag bij u wordt aangeboden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
30 dec 2023
Websiite bevestigt bestelling niet of te laat en linked niet direct door naar betaalpagina. Resultaat: dubbele bestelling die niet geannuleerd kan worden. SHIT!!!
7 nov 2023

Levering bedroevend slecht

Levering is bedroevend slecht. Op tijd leveren gebeurt in principe nooit. Minimaal 3 weken later dan afgesproken. Het smoezenboek is gigantisch dik.
8 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
19 nov 2023
vragen blijven onbeantwoord en geen bericht over je betaling die je hebt gedaan,,er is totaal geen overzicht over hoe/wanneer en hoeveel.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u uw e-mail sturen naar webcare@happy-size.nl? Dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JP
De service is ver beneden pijl. Zit al 6 weken op een reactie van hun te wachten na aanleiding van foto's en mailtjes van mijn kant.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail hebben wij u verder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Happy Size

Het duurt erg lang.

Het duurt erg lang voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Het duurt ook lang voordat je je geld terug krijgt. Jammer
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
22 okt 2023
Het beloofde resultaat blijft in z’n geheel uit. Mooie foto’s zetten jullie op de site, duidelijk geen waarheids-echte
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat spijtig om te lenzen dat het artikel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
6 jan 2024
Op tijd leveren en als het niet meer leverbaar is een mail sturen.Kreeg nu zonder bericht geld teruggestort
Alles wij besten willen wij ons bestelling sneller hebben wand dat hebben wij nooit op tijd
Antwoord van happy-size.nl
Klachten worden niet behandeld! Ophanglusje na 1 keer alleen nog een hoopje draadjes!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens onze gegevens hebben wij u 5 december geïnformeerd en uw e-mail beantwoord. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
KE
Kabouter E.
Kaatsheubel
26 aug 2023
De juiste bestelling met goede kleur zenden. En niet 2 keer de verkeerde kleur.
28 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u twee keer de verkeerde kleur heeft ontvangen. Uw klacht is inmiddels in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
6 jul 2023
Ik heb er een bestelling gedaan en er niks meer overglezen laat staan gezien.
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Graag vernemen wij wat u precies niet heeft ontvangen, kunt u een email sturen naar webcare@happy-size.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 dec 2023
sneller reageren en als een foutje of iets contact opnemen met de besteller
6 jan 2024
Zorgen dat wat op de website staat ook daadwerkelijk leverbaar is.
15 jul 2023

Zeer trage levering

Heb na meer dan een maand nog steeds mijn bestelling niet binnen !
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is vertraag zodra het wordt verzonden zal u hier per e-mail over geïnformeerd worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size