happy-size.nl

896 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

PH
Peter H.
Doorwerth
6 sep 2023
Financieel rampenplan. WIJZIGINGEN in hun financiele werkwijze leid tot chaos voor je het weet heb je 3 klantnummers en en 3 facturen Ik stop met babista en Happysize
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Mochten wij u ergens nog mee kunnen helpen,dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AV
An v.
Nieuw Vennep
1 aug 2023
Heb 11-07 bestelling gedaan, daarna 25-7 zou het weer binnen zijn. Heb ook niets meer gehoord. Jammer het is nu augustus moet snel komen anders niet meer nodig.
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat de bestelling nog niet is ontvangen. De verwachting is dat het artikel eind augustus wordt geleverd. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
19 okt 2023

Slordige levering en niet altijd even vriendelijke medewerker

Bestellingen worden meerdere keren gestuurd. Informatie over de bestelling is niet te krijgen. Annuleringen worden niet verwerkt. Moeilijk te bereiken!
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Graag bieden wij u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Toch regelmatig kleding die niet overeen komt met de maat of wat ik besteld heb. Laatste bestelling had ik een broek besteld en kreeg ik een trui
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Onze welgemeende excuses voor het foutieve artikel wat u heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
17 okt 2023
Erg lange levertijd. Geen goed zich op wanneer verzending. Telefonisch wel netjes te woord gestaan. Maar zou niet snel nogmaals bestellen.....
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Weer deelleveringen en zo laat dat ik bijna niet meer weet wat ik besteld heb.. op site staat leverbaar maar het blijkt niet waar.
3 jun 2023

Bestelde product niet voorradig

Bestelde product bleek toch niet voorradig. Geld terug gekregen. Maar jammer dat je online iets kunt bestellen wat er dus niet is.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Met vriendelijke groet, team Happy Size
AH
Ans H.
SAPPEMEER
26 dec 2023
Heel vaak uit verkocht.En krijg je uiteidelijk een mailtje,het bestelde is weer leverbaar en vervolgens hoor je niks meer.
Erg fijn dar er grote maten zijn die ik pas maar heb een tijd geleden iets besteld en wacht nog steeeeds op de levering
27 jul 2023

snellere levering

zorgen dat de artikelen die jullie presenteren eerder leverbaar zijn, of haal ze anders uit het assortiment.
28 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
RH
Rob H.
Assen
per week komt mijn bestelling later, nu misschien op 11-12-2023 hoop op nog wel dit jaar
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JS
Jan S.
Sappemeer
12 nov 2023
Zorgen dat mijn rekening in orde is. Ik schijn altijd achter te zijn.Gewoon onzin
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
MS

Uitverkocht en toch op de site!

Heel veel kleding die op de site staanzijn uitverkocht. Haal het dan weg!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback gaan wij doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
18 aug 2023
Kleur week af, was paarsgewijs ipv rood, zoals op de website. Viel groot.
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over het artikel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JS
Jan S.
Sappemeer
27 sep 2023
Kleding wat onbeschadigd aankomt.Vooral naden die los zijn , komt voor.
28 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat de kleding beschadigd is aangekomen. Uiteraard mag u de artikelen kosteloos retourneren via DHL. Met het vriendelijke verzoek om er een notitie bij te doen met de klacht. Zodra het artikel retour komt, zal onze kwaliteitsafdeling de artikelen controleren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
19 nov 2023
- Debiteuren administratie op orde krijgen - Communicatie verbeteren
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
LV
15 mei 2023

Bestelling

Ik heb een broek besteld weken geleden en nog steeds niet ontvangen
15 mei 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Happy Size
9 jun 2023
product is altijd prima maar levertijden duren erg lang geregeld.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over de levertijden. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
HV
20 jun 2023
Maten konen minder goed overeen dan eerst
21 jun 2023
Te lage levertijden met teveel excuses!