happy-size.nl

896 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

Retour sturen is onduidelijk. Er zat geen retour formulier bij. Op mijn mail wordt niet gereageert . Er staat op de site dat je retouren moet aanmelden maar waar dat moet is niet te vinden online. Klantenservice niet bereikbaar. Artikel in maat 44 besteld geleverde artikel voldeed niet aan de maatvoering opgegeven in de maattabel. Dus viel kleiner uit. Artikel via DSL retour gezonden 1 week geleden geld nog niet retour

slechte service

Erg fijn dar er grote maten zijn die ik pas maar heb een tijd geleden iets besteld en wacht nog steeeeds op de levering
1 jan 2024
Wacht al zeker een maand op een trui. dan is hij er wel en dan weer niet. Hopelijk komt die snel. Je moet wel lang wachten op je bestelling. Zeker een week. Dat is een beetje jammer. Maar het ziet er wel verzorgd uit , wat je thuis krijgt . Dat scheelt.
AH
Ans H.
SAPPEMEER
26 dec 2023
Heel vaak uit verkocht.En krijg je uiteidelijk een mailtje,het bestelde is weer leverbaar en vervolgens hoor je niks meer.
Hele lange leveringstijd en kwaliteit valt ook tegen helaas...gezien de tijdsduur ook qua levering denk ik (weet het niet zeker natuurlijk)dat dit bij Ali expres vandaan komt. ..het is jammer had graag een betere recentie gegeven
Weer deelleveringen en zo laat dat ik bijna niet meer weet wat ik besteld heb.. op site staat leverbaar maar het blijkt niet waar.
Ik kreeg een mail dat er laarsjes weer op voorraad waren die ik wilde bestellen in mijn maat. Ik moest ongeveer 10 dagen wachten op de bestelling vond ik geen probleem maar toen de periode om was kreeg ik bericht de laarzen waren niet meer leverbaar ik vond dat geen steil er was duidelijk een mail gekomen dat ze er weer waren . Ik heb bij Happy size geklaagd en geen reactie gekregen heel slecht.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel uiteindelijk toch uitverkocht bleek te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Op tijd opsturen. Als er staat 3 tot 5 werkdagen levertijd dan ook zorgen dat ik het na 5 werkdagen in huis heb. De artikelen waarbij stond 7 tot 9 werkdagen levertijd had ik nog eerder in huis.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
RH
Rob H.
Assen
per week komt mijn bestelling later, nu misschien op 11-12-2023 hoop op nog wel dit jaar
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Te lage levertijden met teveel excuses!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Toch regelmatig kleding die niet overeen komt met de maat of wat ik besteld heb. Laatste bestelling had ik een broek besteld en kreeg ik een trui
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Onze welgemeende excuses voor het foutieve artikel wat u heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MS

Uitverkocht en toch op de site!

Heel veel kleding die op de site staanzijn uitverkocht. Haal het dan weg!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback gaan wij doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
HK
Helen K.
Haarlem
Trage levering. Bericht van Happy Size dat iets weer op voorraad was. Op 9 nov bestelling geplaatst, deze werd 24 nov geleverd. Voor mij reden om niet meer te bestellen bij Happy Size. Wees dan transparant over de voorraad/levertijd.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd die is ontstaan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 nov 2023
Mooie kwaliteit broeken, twee maten besteld, volgens de maattabel moest het een van die twee maten zijn. Na ontvangst (vijf dagen na bestelling) bleken beide te groot. Retour gestuurd en maat kleiner besteld. Helaas pas na drie telefoontjes naar de klantenservice en ruim twee weken wachten het geld retour gekregen! Kortom: mooie broeken maar met levering en retouren niet heel snel
24 nov 2023
Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
19 nov 2023
- Debiteuren administratie op orde krijgen - Communicatie verbeteren
14 nov 2023
Ik had een badjas en een badpak besteld en betaald. Badpak kwam en badjas zou later komen. Na een paar weken kreeg ik een mail dat hij niet meer kwam omdat hij er niet meer zou zijn. En nu moet ik wachten totdat ik mijn geld terug krijg.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
JS
Jan S.
Sappemeer
12 nov 2023
Zorgen dat mijn rekening in orde is. Ik schijn altijd achter te zijn.Gewoon onzin
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
AH
Ans H.
SAPPEMEER
9 nov 2023
De bestellingen zijn en of uitverkocht of worden veel te laat geleverd.Op b.v. dinsfag is een artikel uitverkocht en op woensdag is het weer leverbaar,maar er wordt niet bijverteld wanneer het geleverd wordt.Ik wil er geen weken op wachten.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
4 nov 2023
Jas was veel te klein