happy-size.nl

896 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

6 jan 2024

Bedrijf is stilletjes van eigenaar veranderd

Bedrijf is stilletjes van eigenaar veranderd, omdat Klungel, waar het eerst van was, failliet is, hierdoor zijn bepaalde series ineens niet meer leverbaar en account onvindbaar, jammer, had beter gecommuniceerd kunnen worden.
De bestelde broeken met rits opzij zijn prima ( zorgkleding winkels stukken duurder). Alleen jammer dat je niet weet wanneer je pakje komt.
goed bevallen, netjes op tijd en aangemeld . De kwaliteit van de kleding was ook zo als verwacht. verwacht u van de kleding foto"s ?
LH
Linda H.
Gorinchem
Leuk assortiment voor grotere maten, probleemloze levering.
3 feb 2024
Vlekkeloze bestelling en levering van een goed product

snel geleverd ...mooie producten

snel geleverd ...mooie producten
Mooie kleding, prima service.
Eindelijk ECHT grote maten.
RJ
DK
David K.
Grootebroek
6 jan 2024
Retour sturen is onduidelijk. Er zat geen retour formulier bij. Op mijn mail wordt niet gereageert . Er staat op de site dat je retouren moet aanmelden maar waar dat moet is niet te vinden online. Klantenservice niet bereikbaar. Artikel in maat 44 besteld geleverde artikel voldeed niet aan de maatvoering opgegeven in de maattabel. Dus viel kleiner uit. Artikel via DSL retour gezonden 1 week geleden geld nog niet retour
21 mei 2023
22 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AV
27 mei 2023
De uitstekende service als je telefonisch contact opneemt. Vriendelijk geholpen en ik heb nu het juiste artikel ontvangen. Een mooi oranje vest dat bij het T-shirt past wat ik eerder had besteld. Ik kreeg nadat ik het vest samen met het T-shirt had besteld een oranje trui. Direct gebeld en het werd dus meteen opgelost. Uitstekende service dus!
Antwoord van happy-size.nl
Heel erg bedankt voor uw uitstekende beoordeling. Wij worden daar erg blij van. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
7 mei 2023

Super

Heb schoenen besteld. In mijn (dames!)maat 46. Geweldig! Ze passen prima en zijn nog leuker dan dat ik al dacht. Daarnaast: super snel bezorgd. Uitstekend dus. Jammer: ik heb ze via een spaarprogramma besteld waarbij ik spaarpunten zou verdienen (Euroclix). Die spaarpunten zijn tot nu toe echter niet bijgeschreven. Hopelijk komt dat nog
8 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
28 jun 2023
Het is van de laatste tijd dat het soms weken duurt voordat het artikel komt dat ben ik niet gewend van jullie dat zal wel ergens aan liggen ik bestel al vele jaren bij jullie en ben tevreden ermee ik stuur weinig terug vandaar 4 sterren de vijfde ster is het wekende duren minpuntje
29 jun 2023
31 dec 2023

Goede kwaliteit, mindere communicatie

De bestelling wordt snel verwerkt en je hoeft niet lang te wachten tot het afgeleverd wordt. De aflevering is van de 4 keer 2 keer fout gegaan daar de transportservice niet de aanvulling achter het huisnummer had staan. De 2 andere keren maar opgehaald bij een afhaalpunt.
24 okt 2023

Onderbroeken met een pijpje

Ik had slips - onderbroeken voor mij gekocht goede kwaliteit,100% katoen,,waren iets te groot,maar doch gehouden,,wanneer je maat 42 hebt kan je gerust 1maat kleiner bestellen,ook na de was bleven ze goed. Het waren slips met een klein pijpje
25 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size