happy-size.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

27 okt 2023
Als een bestelling niet op voorraad is, dat ze je informeren over de levertijd. En als het dan weer vertraagt is, je ook op de hoogte houden. Normaal op tijd geleverd altijd correct.
29 okt 2023
De kleding is leuk en jeugdig. Keurig afgeleverd. Levering via DHL vind ik lastig. Steeds verschillende punten of punten in het centrum waardoor je weer moet parkeren in een garage
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over DHL. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 aug 2023

Vriendelijk behandeling, goede modellen

Vriendelijk behandeling tijdens een telefoongesprek. Mooie kleding en ook foto’s met dames die ze ook moeten dragen (niet zoveel dunne modellen maar eerlijke vrouwen en net zo mooi
28 aug 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
16 mei 2023
Op site staat netjes hoe lang je moet wachten wanneer je een artikel wilt bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Kleding is kwalitatief goed.
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Het Happy Size Team
3 aug 2023
Ik geef nooit 5 sterren om de boel scherm te houden. Een kritiek punten wat ik heb is dat ik veel reclame krijg en vaak over de spullen die ik al heb of in bestselling heb.
4 aug 2023
Dank u wel voor uw feedback en uw score. Met vriendelijke groet, team Happy Size
26 okt 2023
Ze mailen netjes, wanneer het product is teruggekeerd is..bij niet passen...en bedanken je daarvoor, ook kan je zien op je Account, of de betaling gebeurd is..heel netjes.
BB
Betty B.
Hilversum
15 sep 2023
Mooie catalogus en duidelijke omschrijving. Alleen jammer dat jullie met veel dingen een stuk duurder zijn dan anderen. En regelmatig gaat het om exact hetzelfde artikel.
15 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MB
Mieke B.
Laarbeek
22 jul 2023
Heel vertrouwd en correct . Het te veel betaalde bedrag werd na een e- mailcontact direct teruggestort 👍Ook het retourneren ivm foutieve maat verliep snel en goed .
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
LR
L R.
Goes
12 sep 2023
ik vind het soms een beetje kinderachtige kleding voor vrouwen van mijn leeftijd vooral de motieven die er op staan ik ben 70 en zou graag wat mooiere kleding zien
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size

Goed bedrijf

Levert kwaliteitskleding! Hoeveelheid NIET geruite overhemden in buikmaten mag wel worden uitgebreid. Het zijn er teveel met ruitstof. Is een NO GO bij mijn man.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
WU
Wil U.
Rhenen
24 aug 2023
Goed en goedkoop; brede maatboering maar ooknreguliere maten. Wordt vanuit buitenland verzonden, duurt toch maar een dag of 3,4. Meerdere bestellingen gedaan.
25 aug 2023
27 okt 2023

Shop voor de niet-standaard maten!

Eindelijk een webshop met volop keus in grote maten. Ook de buikmaten en kleinere mensen zijn niet vergeten. En alles voor betaalbare prijzen snel in huis.
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AB
a b.
bergen op zoom
alleen als het art.is uit verkocht,en op nieuw voor bestelling reserveer ,dan kijk je en dan is het ook niet meer te bestellen,want je krijgt wel bericht.
31 dec 2023
Had een trui gekregen en vest besteld Ze heeft gelijk de vest weer opgestuurt Alleen was ik de korting kwijt en 2 dagen later ging weer meer korting af
AB
Andre B.
Hoensbroek
8 mei 2023
De kleding is van goede kwaliteit,en de pasvorm is ook prima. En heb je een vraag of een probleempje dan wordt dat heel snel opgelost. Echt een aanrader.
8 mei 2023
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
2 jul 2023
De maat was goed---en klopte met de gegevens. Materiaal was uitstekend---net als de snit. Overzichtelijkheid van web site vond ik een beetje moeilijk.
Antwoord van happy-size.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Bij een verkeerde maat door mij opgegeven Pakje terug gestuurd iDeal betaald binnen 5 werkdagen geld terug gestort. Ook heel snel goede maat gekregen
28 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u snel het juiste artikel heeft ontvangen. Wij wensen u er veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
13 jun 2023
Vlot verzonden en ook retour ging goed. De bh die ik gehouden heb past niet geweldig, maar het was goedkoop en ik had hem snel nodig voor op vakantie.
14 jun 2023
RJ
Riny J.
Niederlande
Mooie collectie , redelijk snelle versturing en als het nog mooier zou zijn : eenmalige afkoop van verzendkosten per jaar ! Bv twee keer het bedrag !
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback over de afkoping van de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
22 nov 2023

Jogging broeken per 2

Mooie broeken, iets aan de grote kant. Mooi van stof en mooi van kleur. Voor het type broek vind ik de prijs oke,je hebt er namelijk 2 voor dat geld.
23 nov 2023