happy-size.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

MK
Maria K.
Den Haag
9 jul 2023
Maatvoering altijd goed. Snelle levering en de producten als afgebeeld worden ook zo geleverd, dus geen teleurstellingen over afwijkende kleuren.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Broek is van goede kwaliteit. De schuifjes in de band zorgen voor een echt perfecte pasvorm. Levering was goed,snel en betrouwbaar. Aanrader!
17 jun 2023

Fijn en snel reageren

Mijn vraag per mail werd duidelijk beantwoord en de retourprocedure verliep ook netjes. De artikelen die pasten voldeden aan de beschrijving
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
De jas was netjes verpakt en snel geleverd. Verbeter punt zou zijn dat klanten op de hoogte van de levering zouden worden gehouden.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
YR
4 aug 2023

Leuke kleding voor een maatje meer.

Leuke kleding voor een maatje meer, in een geweldige kwaliteit en maatvoering. Ik slaag altijd bij jullie en krijg veel complimenten.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
18 jun 2023
sneller bezorgen en dan door post.nl DHL hangt het aan de deurknop zichtbaar voor iedereen en belt niet aan of gooit het in de lift,
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levering. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
WV
William V.
Appingedam
31 okt 2023
goed aanbod ,goede service en achteraf betaling is fijn ! dat je eerst kan passen en thuis rustig kan kijken welke maat je nodig hebt
1 nov 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
FM
F. M.
Ter Apel
30 jul 2023
Er komt soms een mail met, vertraging of niet direct leverbaar. En zo plots nog vóór de betreffend data is de bestelling al in huis.
23 mei 2023
Snelle levering. Prijs kwaliteit is super. Klein minpuntje is dat je account qua betalingen lang duurt voordat het is bijgewerkt,.
24 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en feedback over Mijn account. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
4 okt 2023

Fijne betrouwbare site

Heb altijd alleen maar goede ervaring met happy site. Snelle levering en ook eventuele retouren worden correct en snel verwerkt
5 okt 2023
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
1 jul 2023
Eerlijk over de langere leertijd, geen problemen met retourneren. Gewoon doen wat er verlangt wordt.een echte winkel op afstand.
Fijn om te vernemen. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
20 jun 2023
In het begin dat ik klant werd liep het niet goed!!! Maar nu ben ik heeeel tevreden!! Goede service, redelijk snel geleverd!!@
21 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u nu heel tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
22 sep 2023
Leuke mode, vlotte levering. Mijn shirts zitten helaas niet zo lekker, ligt aan mijn bouw niet aan de shirts, die zijn goed.
22 sep 2023
SM
Simone M.
Boskoop
20 mei 2023
Mooie kleding die precies voldoet aan de beschrijving. Goede maatvoering. Prima prijs/kwaliteit verhouding. En snel bezorgd!
22 mei 2023
12 nov 2023
Fijn om op deze manier online te shoppen! Duidelijk en keurig verzorgd worden de pakketten geleverd Voor herhaling vatbaar!
7 okt 2023
Goede kwaliteit. Plausibele prijs. Vaak aanbiedingen. Telefonisch contact indien nodig is vriendelijk en oplossingsgericht.
15 jun 2023

Goede kwaliteit, betrouwbaar

Eén bh stond bij mij niet mooi, terugsturen was geen probleem. Het betaalde bedrag werd snel teruggestort op mijn rekening.
16 jun 2023
5 nov 2023

Broeken op lengte?

We zijn heel blij met de buikmaten. Het is mij niet duidelojk of voor broeken ook de juiste lengtematen beschikbaar zijn.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben bij sommige broeken ook korten maten in ons assortiment. Deze maten worden aangegeven als bijvoorbeeld, 19,20 ect. Maat 19 is normale maat 38 en maat 20 is normale maat 40 ect. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
2 aug 2023

Modern, goede kwaliteit, prima service

Vriendelijke en snelle service, leuke en goede kleding tegen prima prijs. Maar jammer dat de bezorging te wensen overlaat.
2 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 jun 2023
Leuke kleding voor de grotere maat. Vaak een heel lange levertijd van een leuk product. Soms wel een flink aantal weken.
28 jun 2023