happy-size.nl

907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

JR
j,a,m, r.
Tienray

Fijne webwinkel

Veel keuze, over het algemeen uitstekende kwaliteit. Telefonisch contact opnemen gaat snel en de verwerking is uitstekend. Kritiekpuntjes: - communicatie wanneer een levering lang op zich laat wachten kan m.i. beter. - bij accountgegevens staat de vermelding 'wordt samengevoegd'. Dit schept verwarring bij mij als klant. De melding is aan Happy Size zelf gericht en niet aan de klant (van wie het account is). Verder prima webwinkel!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw kritiekpuntjes.Wij gaan dit doorgeven! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 okt 2023

Fijn en ruim en betaalbaar assortiment

In het landschap van alsmaar saaier wordende overhemden na lang zoeken op Happy Size gestuit. Hier vond ik eigenlijk precies wat ik zocht: leuke, wat gedurfde en kleurrijke expressieve shirts die ook nog eens betaalbaar en van aardige kwaliteit bleken. Heel fijn en ga zo door met onderscheidend te zijn!
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
SS
Sv S.
Arum
19 jul 2023
Goede service! Rits van schoen kapot geen probleem teruggestuurd en geld netjes terug gestort. Erg blij met de nieuwe schoenen die zich prima houden! Altijd erg tevreden met alle producten en de service van Happy Size! Top winkel!👍👌✨️
20 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve review, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
IK
Ineke K.
Wormer
12 nov 2023

fijne webshop

zojuist weer een jurk binnen gekregen en het past perfect , was snel binnen . Nog wel steeds in plastic verpakt dat zou beter kunnen . maar wat ik ook koop bij Happy Size is prima , mooie prijsjes . Ik ben zeer tevreden .
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Voor 't eerst besteld, snel geleverd, afterpay was mogelijk en het geretourneerde artikel werd al na enkele dagen door dit bedrijf in ontvangst genomen. Dus mijn advies aan aarzelende kopers : gewoon doen dus!
Hartelijk dank voor uw beoordeling Met vriendelijke groet, Team Happy Size
TV
Thomas V.
Zierikzee
13 jun 2023
Ik heb een heel vervelend figuur en daarom is het moeilijk kleding te vinden. Maar hier hebben ze echt mooie kleding en gelukkig is er toch altijd wel iets bij voor mij. Ook herenkleding prachtige kwaliteit
14 jun 2023
Top beoordeling, dank u wel. Fijn dat ons assortiment u aanspreekt! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 nov 2023
Een betrouwbare side met mooie kleding van goede merken. Als je iets retourneert krijg je er zo snel mogelijk bericht van. Ook terug storten gaat snel. Ik kan Happy Size zeker aanbevelen
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
1 aug 2023

Makkelijke site om te vinden wat je zoekt,.

Makkelijke site om te vinden wat je zoekt. Goede kwaliteit. Prijs is goed en zeker als er aanbiedingen zijn,. Ook telefonisch contact is goed geregeld,. Vriendelijk en oplossingsgericht,.
2 aug 2023
27 okt 2023
Als een bestelling niet op voorraad is, dat ze je informeren over de levertijd. En als het dan weer vertraagt is, je ook op de hoogte houden. Normaal op tijd geleverd altijd correct.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
27 aug 2023

Vriendelijk behandeling, goede modellen

Vriendelijk behandeling tijdens een telefoongesprek. Mooie kleding en ook foto’s met dames die ze ook moeten dragen (niet zoveel dunne modellen maar eerlijke vrouwen en net zo mooi
28 aug 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
16 mei 2023
Op site staat netjes hoe lang je moet wachten wanneer je een artikel wilt bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Kleding is kwalitatief goed.
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Het Happy Size Team
26 okt 2023
Ze mailen netjes, wanneer het product is teruggekeerd is..bij niet passen...en bedanken je daarvoor, ook kan je zien op je Account, of de betaling gebeurd is..heel netjes.
BB
Betty B.
Hilversum
15 sep 2023
Mooie catalogus en duidelijke omschrijving. Alleen jammer dat jullie met veel dingen een stuk duurder zijn dan anderen. En regelmatig gaat het om exact hetzelfde artikel.
15 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MB
Mieke B.
Laarbeek
22 jul 2023
Heel vertrouwd en correct . Het te veel betaalde bedrag werd na een e- mailcontact direct teruggestort 👍Ook het retourneren ivm foutieve maat verliep snel en goed .
24 jul 2023

Goed bedrijf

Levert kwaliteitskleding! Hoeveelheid NIET geruite overhemden in buikmaten mag wel worden uitgebreid. Het zijn er teveel met ruitstof. Is een NO GO bij mijn man.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size