happy-size.nl

907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

26 okt 2023
Ze mailen netjes, wanneer het product is teruggekeerd is..bij niet passen...en bedanken je daarvoor, ook kan je zien op je Account, of de betaling gebeurd is..heel netjes.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
BB
Betty B.
Hilversum
15 sep 2023
Mooie catalogus en duidelijke omschrijving. Alleen jammer dat jullie met veel dingen een stuk duurder zijn dan anderen. En regelmatig gaat het om exact hetzelfde artikel.
15 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MB
Mieke B.
Laarbeek
22 jul 2023
Heel vertrouwd en correct . Het te veel betaalde bedrag werd na een e- mailcontact direct teruggestort 👍Ook het retourneren ivm foutieve maat verliep snel en goed .
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size

Goed bedrijf

Levert kwaliteitskleding! Hoeveelheid NIET geruite overhemden in buikmaten mag wel worden uitgebreid. Het zijn er teveel met ruitstof. Is een NO GO bij mijn man.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
WU
Wil U.
Rhenen
24 aug 2023
Goed en goedkoop; brede maatboering maar ooknreguliere maten. Wordt vanuit buitenland verzonden, duurt toch maar een dag of 3,4. Meerdere bestellingen gedaan.
25 aug 2023
27 okt 2023

Shop voor de niet-standaard maten!

Eindelijk een webshop met volop keus in grote maten. Ook de buikmaten en kleinere mensen zijn niet vergeten. En alles voor betaalbare prijzen snel in huis.
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AB
a b.
bergen op zoom
alleen als het art.is uit verkocht,en op nieuw voor bestelling reserveer ,dan kijk je en dan is het ook niet meer te bestellen,want je krijgt wel bericht.
31 dec 2023
Had een trui gekregen en vest besteld Ze heeft gelijk de vest weer opgestuurt Alleen was ik de korting kwijt en 2 dagen later ging weer meer korting af
AB
Andre B.
Hoensbroek
8 mei 2023
De kleding is van goede kwaliteit,en de pasvorm is ook prima. En heb je een vraag of een probleempje dan wordt dat heel snel opgelost. Echt een aanrader.
8 mei 2023
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Bij een verkeerde maat door mij opgegeven Pakje terug gestuurd iDeal betaald binnen 5 werkdagen geld terug gestort. Ook heel snel goede maat gekregen
28 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u snel het juiste artikel heeft ontvangen. Wij wensen u er veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
MK
Maria K.
Den Haag
9 jul 2023
Maatvoering altijd goed. Snelle levering en de producten als afgebeeld worden ook zo geleverd, dus geen teleurstellingen over afwijkende kleuren.
17 jun 2023

Fijn en snel reageren

Mijn vraag per mail werd duidelijk beantwoord en de retourprocedure verliep ook netjes. De artikelen die pasten voldeden aan de beschrijving
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
YR
4 aug 2023

Leuke kleding voor een maatje meer.

Leuke kleding voor een maatje meer, in een geweldige kwaliteit en maatvoering. Ik slaag altijd bij jullie en krijg veel complimenten.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
WV
William V.
Appingedam
31 okt 2023
goed aanbod ,goede service en achteraf betaling is fijn ! dat je eerst kan passen en thuis rustig kan kijken welke maat je nodig hebt
1 nov 2023
23 mei 2023
Snelle levering. Prijs kwaliteit is super. Klein minpuntje is dat je account qua betalingen lang duurt voordat het is bijgewerkt,.
24 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en feedback over Mijn account. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
4 okt 2023

Fijne betrouwbare site

Heb altijd alleen maar goede ervaring met happy site. Snelle levering en ook eventuele retouren worden correct en snel verwerkt
5 okt 2023
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
1 jul 2023
Eerlijk over de langere leertijd, geen problemen met retourneren. Gewoon doen wat er verlangt wordt.een echte winkel op afstand.
Fijn om te vernemen. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
20 jun 2023
In het begin dat ik klant werd liep het niet goed!!! Maar nu ben ik heeeel tevreden!! Goede service, redelijk snel geleverd!!@
21 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u nu heel tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
22 sep 2023
Leuke mode, vlotte levering. Mijn shirts zitten helaas niet zo lekker, ligt aan mijn bouw niet aan de shirts, die zijn goed.
22 sep 2023
SM
Simone M.
Boskoop
20 mei 2023
Mooie kleding die precies voldoet aan de beschrijving. Goede maatvoering. Prima prijs/kwaliteit verhouding. En snel bezorgd!
22 mei 2023