happy-size.nl

907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

12 nov 2023
Fijn om op deze manier online te shoppen! Duidelijk en keurig verzorgd worden de pakketten geleverd Voor herhaling vatbaar!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
7 okt 2023
Goede kwaliteit. Plausibele prijs. Vaak aanbiedingen. Telefonisch contact indien nodig is vriendelijk en oplossingsgericht.
15 jun 2023

Goede kwaliteit, betrouwbaar

Eén bh stond bij mij niet mooi, terugsturen was geen probleem. Het betaalde bedrag werd snel teruggestort op mijn rekening.
16 jun 2023
27 jun 2023
Leuke kleding voor de grotere maat. Vaak een heel lange levertijd van een leuk product. Soms wel een flink aantal weken.
28 jun 2023
20 jun 2023
Very happy customer. Ordered a size too big, rang customer service and everything sorted quickly and easily. No problems.
21 jun 2023
Thank you very much for your review. We hope you enjoy your purchase. Kind regards, Team Happy Size
8 sep 2023
Prima product, Prima service , keurig melding dat er vertraging door een externe dienst. Toen snel gehandeld. Chapeau.
11 sep 2023
Hartelijk dank voor uw vijf sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
30 sep 2023
Goede ervaring. Waren met vakantie dat ons pakje geleverd werd. Na een mailtje werd de terug stuur termijn verlengd.
2 okt 2023
16 sep 2023
het artikel had ik al eerder gekocht naar tevredenheid en zelfs de aflevering door DHL was eindelijk een keer goed.
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
31 okt 2023
De kwaliteit is zeer goed en de prijzen zijn ook prima, reden genoeg om nogmaals een keer weer wat te bestellen.
1 nov 2023
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
18 nov 2023
Goede kwaliteit. Goede prijs en al zeker bij aanbiedingen. Goede klantenservice. Snel en zeer oplossingsgericht.
Super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 sep 2023
Goede kwaliteit van de kleding. Wat beter zou kunnen is de bezorging, duurt soms lang voor bestelling binnen is
25 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Het zijn kwalitatief mooie kleren, en is de maat niet goed of de kleur valt tegen enz. dan stuur je het terug.
7 nov 2023
3 aug 2023
Mooie kwaliteit kleding voor mensen met een maatje meer, en een goede service. Ik ben heel tevreden hierover.
4 aug 2023
1 nov 2023
Mooie kleding, veel keuze mooie stoffen en op tijd leverbaar Bezorging goed Kleding ik soms erg kreukelig.
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AS
14 okt 2023

Niet alleen prima producten maar ook.....

Prima producten, snelle levering (meestal), snelle retourverwerking, redelijke prijzen en soms leuke acties.
16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
5 jul 2023

Veilig shoppen.

Ik kreeg het bestelde in goede conditie, de beloofde maat en kwaliteit op de beloofde tijdstip thuisbezorgd.
5 jul 2023
Top beoordeling, hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
30 jun 2023

Goed & schappelijke prijzen

Twee verschillende paren zomerschoenen gekocht. Goede kwaliteit & schappelijke prijs. Zéér snelle levering!
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Erg prettig om te vernemen dat alles goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
15 jun 2023
Snelle levering van de bestelling. Bij retourneren van spullen wordt het betaalde bedrag snel teruggestort.
16 jun 2023
MZ
Maja Z.
holland
17 dec 2023
het artikel kwam heel snel en is iets wat ik al heel lang wenst maar het was er steeds niet dus dubbel blij
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
26 nov 2023
Grote maten! Fijn dat er een shop is die weet dat er niet alleen sportschool hunks rondlopen in Nederland.