happy-size.nl

910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

CK
Christine k.
rotterdam
goede prijs kwaliteit, keurig op tijd geleverd,fijne retour mogelijkheden en coulante betaal regelingen
1 nov 2023
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
3 aug 2023
DHL maakte er 2x een zooitje van, maar HAPPYSIZE heeft het snel en correct opgelost. Vriendelijk contact.
4 aug 2023
Dank u wel voor uw feedback en uw score. Spijtig dat onze vervoerder het niet netjes heeft gedaan. Wij bieden onze excuses hiervoor aan. Met vriendelijke groet, team Happy Size
15 mei 2023
Als de maat niet goed is , kun je het altijd terug sturen. Je krijg het geld ook altijd terug gestort.
16 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
GD
Gerard D.
Lelystad
4 jun 2023
Goede kwaliteit polo’s met speciale pasvorm. Snelle levering en retour. Maatje kleiner paste toch beter.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
Goede service, ook na retour kleding alles goed geregeld. Je wordt ook per mail op de hoogte gehouden
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
5 nov 2023
Nette bezorging. Wel wat later als gepland, maar dat lag aan de bezorgdienst en niet aan de winkel.
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Goede kwaliteit en pasvorm. Snelle levering. Ook heel goed als iets niet past om terug te sturen.
28 jun 2023
Hartelijk dank voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
ID
Ine d.
Voorst
Leuke kleding en snelle levering. Ook het retour zenden gaat goed en je hebt snel je geld terug
Bh zit geweldig goed. Ik heb lang gezocht naar de juiste bh en die heb ik eindelijk gevonden
De netheid mijn bestelde jas kwam met hanger en in plastic keurig verpakt in de doos top dus!
Antwoord van happy-size.nl
Mooie beoordeling, dank u wel. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
BB
B.W. B.
DINXPERLO
10 aug 2023

Goede keuze mogelijkheden

De keuze mogelijkheden inzake grote maten, wat voor mij belangrijk is en variatie in kleuren.
10 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
28 jun 2023
Goede kwaliteit Snelle levering (meestal) Goede telefonische ondersteuning indien wenselijk,.
29 jun 2023
ED
Eric d.
Voorschoten

Uitstekende service.

Zoals altijd snelle levering, goede kwaliteit producten en gewoon standaard achteraf betalen
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
19 okt 2023
Het is erg leuke kleding,voor grote maten.Ben er erg tevreden mee,en krijg leuke reacties.
20 okt 2023
MV
M. v.
Groningen
24 aug 2023
Prachtig zomer jurkje. En niet alleen voor naar het strand. Al veel complimenten gekregen!
25 aug 2023
12 okt 2023
Fijne online shop, prima geregeld allemaal , ook retourzendingen worden snel afgehandeld
16 okt 2023
ID
Ilse D.
Rotterdam
1 aug 2023
Betaling met CC en na een retourzending stond het bedrag weer netjes op CC terug geboekt
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
BL
Betsie L.
Bolsward
15 sep 2023

Perfect

Mijn man heeft een buikje en dan zijn de T-shirts met de speciale pasvorm perfect
15 sep 2023
Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jul 2023

Tevreden

Prima collectie voor grote maten en goede en betrouwbare afhandeling van de bestelling.
25 jul 2023
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw score. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
BW
Bertus W.
Harlingen
13 jul 2023
ben erg tevreden over HappySize en ook over de website en een ruime keuze aan artikelen
14 jul 2023