Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.514 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Mooie stoelen gekocht voor een mooi prijsje
Antwoord van Xenos.nl
Beste Saskia, Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe stoelen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
De bezorging werd in 2 delen bezorgd, de nalevering was geleverd bij postnl punt maar werd daar niet over geïnformeerd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Paul, Wat vervelend dat je vanuit PostNL geen melding hebt gekregen over de tweede levering, hiervoor had je een aparte track&trace code moeten ontvangen. Wij hopen dat je bestelling inmiddels wel in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Goed verpakt en snelle service
Antwoord van Xenos.nl
Beste Irmgard, Heel fijn om te lezen dat je bestelling goed was verpakt en je tevreden bent over de service. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
MH
Mari H.
Maastricht
alles op tijd en in orde.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Een deel van het servies was kapot gegaan. Gebeld en binnen een dag nieuwe aanvulling gekregen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Josje, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat een deel van het servies kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wat fijn om te lezen dat het nieuwe servies binnen een dag is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Topper

Snel bezorgd en keurig afgeleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Werner, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
FU
Fientje U.
Kaatsheuvel
Snelle bezorging en zeer goed verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Goed verpakte passpiegel.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Josie, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de passpiegel goed verpakt was. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Leuk assortiment

Prijs-kwaliteit van producten is top! Netjes geleverd op de dag van voorkeur.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Chendaleng, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles netjes op tijd is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
BM
Barbara M.
Schiedam
De service en de prijzen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lady, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
hulp in de fysieke winkel door medewerker. Snelle zending.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Zenbel, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent en dat alles snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
PG
Paul G.
Munstergeleen
De kast is helaas zwaar beschadigd... De bovenzijde is op de hoek met achterwand flink gedeukt (op 2plaatsen) en losgescheurd van elkaar. De kast heeft 2glasplaten, 1 in elke deur. De rechtse heeft een productiefout duidelijk zichtbaar, in de rechtse bovenhoek. Dit had in iedergeval opgemerkt moeten worden vóór verpakken. Ook heb Ik foto's van de verpakking gemaakt, deze is licht beschadigd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat de kast beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah