Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nlReviews

: 44.449Goed

4,27

Beoordelingen voor Xenos.nl

8.147 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

44.449 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


6 jan. 2022
Nu er niet meer gewinkeld kan worden, heb ik een online bestelling gedaan. Ik kreeg echt vrij snel een mailtje dat ik de bestelling vanaf de volgende dag al op kon komen halen bij de winkel in Beverwijk. Daar werd ik goed en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ondanks de lockdown toch mijn spulletjes binnen. Een week later wilde ik mijn wijnglazen compleet maken en had er nog twee nodig. Deze waren niet online te verkrijgen. Na gebeld te hebben naar de winkels bleek dat de xenos winkels in Beverwijk en Heemskerk allebei er ieder nog eentje hadden staan. Het personeel was zeer vriendelijk en kon de wijnglazen direct ophalen bij ze. Super leuke winkel met leuke betaalbare spullen en zeer vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


19 mei 2022
L.S. ben een oude klant van jullie en de heerlijke tijd dat ik regelmatig met de katten een praatje hield op Hoog Catharijne zo vanaf 1990 tot mijn verhuizing naar Overvecht waar ik de kat mistte die er misschien wel was. Nu project de bamboe rolgordijnen die mijn buiten gebeuren altijd sierden. die waren aan vernieuwing toe ben met de Buurt Mobiel naar Xenos gegaan en daar was maar een soort en die vond ik te slap en ondoorzichtig. dus naar de website en daar heb ik twee rolgordijnen besteld met achteraf betalen want ik ben oud en dus kwetsbaar. tot mijn stomme verbazing lijken deze ook al van een soort te zijn waar je niet door kunt kijken geen bamboe maar een soort riet met een slap plat houtje en als ergste nog het koord dat waarschijnlijk na twintig keer op en neer versleten is en dus nieuwe kopen. dus zal ik mijn zoekactie verder moeten zetten. wat is er op tegen om een goed artikel in te ruilen voor een minderwaardig product dat ook nog eens veel duurder is. het is als met katten eten verbeterd recept en geen kat eet het meer. Ik ga koord kopen en de twee die er nog zijn oplappen mijn tijd zal het wel duren maar blij met Xenos????? het personeel dat met interesse zijn werk doet is ook ver te zoeken maar ja wat wil je alleen met een mobiel in de hand valt nog te communiceren heb 15 jaar winkelwerk gedaan en 20 jaar horeca dus vertel me dat dienstbaarheid niet meer gebruikelijk is. ik moest bij het terug brengen ondertekenen dat het rolgordijn defect was heb dus niet ondertekent. ik verneem verder wel wat de kosten zijn voor het achteraf betalen maar helaas is onze connectie niet warm te noemen twee keer BM was 10 euro voor een fiasco met vriendelijke groet, K.T. De Haas. P.S. heb geen mobiel wel een telefoon aan een touwtje 30 jaar oud en hij doet het nog voortreffelijk. foto van de tuin ?
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren Relevantie 
(674)
 Geverifieerde beoordeling
10 nov. 2022
Helaas mijn bestelling van €240,- nog steeds niet ontvangen en is kwijt. Ben nu al 10 dagen aan het wachten op een antwoord of ik nog iets ga krijgen of mijn geld terug krijg. Communicatie gaat traag en je moet zelf continue achter alles aan. Zeggen binnen 3 werkdagen een reactie te geven en daarna krijg je weer uitstel. Weinig begrip voor de situatie, erg jammer. We hebben het hier nog over een bedrag van €20 euro en dan nog zou je in het belang van de klant moeten denken.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 nov. 2022
Beste Esther, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Helaas zijn wij met de verzending ook afhankelijk van postnl. Als wij reactie ontvangen vanuit postnl dan word dit naar de klant gecommuniceerd en kunnen wij verder opties aanbieden aan de klant. We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
29 okt. 2022
Ik had de optie "afhalen in de winkel" aangevinkt omdat ik de afgelopen dagen met vakantie was. Vandaag zou ik mijn bestelling die ik as maandag nodig heb ophalen. Dese blijkt nu toch op een postnl punt te liggen omdat het pakket niet in de winkel af te geven was. Dat postnl punt is gesloten in het weekend. Ik heb mijn bestelling nu niet tijdig. Wat voor zin heeft het om "ophalen in de winkel " te kiezen als het pakket blijkbaar ook via postnl naar daar verzonden wordt??
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 nov. 2022
Bestelling is verkeerd gegaan. Het is twee keer besteld en we hebben nu enorm veel servies wat zwaar is en zelf moeten terug brengen naar een postnl punt. Ik heb blessure aan mijn knie dus dat maakt het lastig. Ook hadden we betaald met een kadobon wat niet goed is gegaan en nu moeten we het volledige bedrag betalen voor het order wat we eigenlijk wel willen houden. Dus nu gaat alles terug. Veel gedoe voor niks…
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 nov. 2022
Bedankt voor je bericht. Wij begrijpen de situatie maar helaas hebben wij geen ophaal service om de pakketten op te halen. Mocht de bestelling nog niet zijn afgerond met de terug betaling, willen wij je adviseren om even contact met ons op te nemen of een mailtje te sturen naar klantenservice @xenos.nl zodat wij de status kunnen inzien. Groet Angela
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
De bestelling is niet zonder kleerscheuren aangekomen. Dit is erg vervelend maar kan uiteraard gebeuren. Maar het vervelende aan alles is dat ik geen reactie van Xenos krijg hoe dit opgelost gaat worden. We zijn inmiddels 5 dagen verder! Door het lange wachten hebben wij nu besloten om de bestelling te retourneren!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Door de drukte zijn de wachttijden wat opgelopen. Onze excuses hiervoor. We nemen het mee in ons overleg. Groetjes Marielle
 Geverifieerde beoordeling
5 nov. 2022
Geen informatie email ontvangen over het uitverkocht zijn van het artikel. Te laat bericht van terugstorting bedrag. Artikel staat nog steeds als beschikbaar op de website. Geen reactie op klachtmail anders dan dat geld teruggestort wordt. Koop er nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 nov. 2022
Beste Micheline, Wat vervelend om te lezen dat het artikel uitverkocht bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte is onze reactietijd op de mail momenteel langer dan je van ons gewend bent, uiteraard staan wij binnen onze openingstijden ook telefonisch voor je klaar om je verder te helpen. Ik zie dat de artikelen inmiddels zijn gecrediteerd en je het aankoopbedrag z.s.m. terug ontvangt. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
12 nov. 2022
Omdat de kwaliteit van de goederen tegenviel hebben wij ze teruggestuurd en moest ik maar liefst € 7.25 betalen. Erg veel vind ik, dus bestellen doe ik hier niets meer. Dan is 30 dagen bedenktijd ook een wassen neus.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 nov. 2022
Bedankt voor je bericht. Helaas is het retourneren van de bestelling inderdaad op eigen kosten. Bestellingen kunnen wel kosteloos geretourneerd worden in onze Winkels. Groet Angela
 Geverifieerde beoordeling
2 nov. 2022
Als ze heel zijn zijn ze erg leuk maar helaas waren ze dat niet allemaal. Ik heb wel 5 kapotte borden/schaaltjes ontvangen in een veelte grote doos. Erg amateuristisch.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 nov. 2022
Beste Yorick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling niet heel is geleverd. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je goed verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
31 okt. 2022
Deels van de bestelling is niet geleverd, zonder bericht. Na telefonisch contact zou dit nagestuurd worden maar 4 dagen later nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
31 okt. 2022
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een deel van je bestelling nog steeds niet hebt gehad. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice zodat wij je goed verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
28 okt. 2022 
Geen idee wanneer mijn bestelling wordt bezorgd. Week geleden dat ik het besteld heb. Klantenservice twee dagen geleden benaderd, maar nog geen reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
28 okt. 2022
Wat vervelend om te lezen. Zou je telefonisch contact met ons op willen nemen, of een mailtje willen sturen naar klantenservice@xenos.nl Groetjes Angela
 Geverifieerde beoordeling
13 nov. 2022
Klacht over de bezorging gedaan maar totaal geen terug koppeling. Wel 35 euro betalen voor een hele slechte bezorging. Laatste online aankoop bij Xenos
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste Gerrit, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van je bestelling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en er wordt gewerkt aan een oplossing. Indien je hierover nog vragen hebt horen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Houten wasmand, zelf in elkaar zetten geen punt. Maar alle schroeven te kort en de latjes half eraf of hele maal. Verschrikkelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Hoi, Wanneer je even contact met ons opneemt lossen we dit voor je op. Hartelijke groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
6 nov. 2022
Product beschadigd, slecht ingepakt, te groot verschil tussen de kleuren op folder en website en wat jeje krijgt
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 nov. 2022
Beste Dominique, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
5 nov. 2022
Bestelling niet compleet , contact opgezocht vier dagen geleden en nog geen reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 nov. 2022
Beste Sandra, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet is geleverd. Onze reactietijd op de mail is momenteel 3-5 werkdagen. Ik heb je mail er bij gezocht en zie dat wij het ontbrekende artikel momenteel niet meer op voorraad hebben, hierom heb ik het aankoopbedrag voor je gecrediteerd. Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per mail. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
3 nov. 2022
Ik wordt gevraagd mijn bestelling te beoordelen, terwijl deze er nog steeds niet is😀
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 nov. 2022
Beste Janneke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling nog niet is geleverd. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je goed verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
1 nov. 2022
Kapotte producten, slechte levering door PostNL en nog steeds mijn geld niet terug!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
1 nov. 2022
Hi, We zien dat je het artikel op 29 okt retour hebt gebracht. Het kan tot 10 werkdagen duren voor het bedrag terug op je rekening staat. Groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
10 nov. 2022
Nooit mijn bestelling ontvangen of gehoord dat het klaar ligt in de winkel
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 nov. 2022
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag zouden wij je adviseren om even een mailtje naar ons te sturen onder vermelding van het ordernummer. Dan kunnen wij de status inzien. Groetjes Angela
 Geverifieerde beoordeling
3 nov. 2022
Mn bestelling was niet goed ingepakt. En hierdoor kapot is geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 nov. 2022
Beste Fatos, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling kapot was geleverd. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je goed verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Bestelling werd kapot geleverd, gemaild en krijg geen reactie terug
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste Yasmin, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte is onze reactietijd op de mail momenteel langer dan je van ons gewend bent, wij zullen je mail zo snel mogelijk in behandeling nemen. Uiteraard zijn wij ook binnen onze openingstijden bereikbaar om je verder te helpen. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Niet compleet geleverd en nog geen reactie op mijn mail ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 uur geleden
Beste Jolanda, Door de drukte is de mail helaas nog niet behandeld. Gelukkig hebben we elkaar vandaag via social gesproken en is er een oplossing gevonden. Groetjes Marielle
 Geverifieerde beoordeling
13 nov. 2022
Fijn geholpen in de winkel maar een kapotte bestelling gekregen..
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste Anouk, Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in onze winkel maar jammer dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle