Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.501 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.485 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

30 dec 2023
Bestelling geplaatst op zaterdag 23/12 en gekozen voor bezorging op vrijdag 29/12 want is verjaardagscadeau. Door Xenos pas verzonden op 28/12 waardoor pakket nu pas op zijn vroegst 02/01 bezorgd wordt. Dus heb er niets meer aan want verjaardag is vandaag 30/12
30 dec 2023
Beste Loes, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet bijtijds is geleverd. Vanwege de feestdagen kan er vertraging ontstaan en duren leveringen wat langer dan je van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Wij hopen uiteraard dat je bestelling snel geleverd zal worden en je het cadeau alsnog kunt geven. Groet, Gabrielle
bij mijn laatste bestelling veranderden de prijzen bij het afrekenen tot het dubbele en bleek de 1 1 gratis niet meer van toepassing. ik heb deze bestelling dan ook niet betaald en derhalve laten vervallen. hetgeen jullie reactie naar verwijst was een andere bestelling ervoor.
21 jan 2024
I bought 1 desks for my kids with payment over 1 month. Because of error on xenos page i got 4 desks. I want to send 3 back but i even have no adres to do it. On my xenos page its no information that i bought anything. 1 week i wait for answer and still nothing!!!
Antwoord van Xenos.nl
Dear Kinga, Thank you for your feedback. We are sorry that you don't have a idee how to return it. We are happy to help you. We would like to advise you to contact us by telephone so that we can help you as best and as quickly as possible. Our telephone number is: 088-0274300 Greeting, Tiffany
Heb houten soldaatjes besteld, was een cadeautje. Hoorde later dat meer dan de helft stuk was. Kan ze niet ruilen omdat ze in Frankrijk zijn. Had natuurlijk eerst moeten controleren
Antwoord van Xenos.nl
Beste Coby, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice per email zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen, zou je een email kunnen sturen naar klantenservice@xenos.nl? Alvast bedankt. Groet, Eline
21 jan 2024
Geen T&T code, geen bericht terug op mijn mails, nog steeds niet! Zeiden dat het pakket was afgeleverd wat onzin was! En de bakken welke ik had besteld zijn kapot.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je geen track en trace code had ontvangen. Wij zien in je order dat het inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag en kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Veel later geleverd / bezorgd dan beloofd en ook niet het juiste. Inmiddels gelijk alles weer ingeleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Groet Angela
Voorraad niet uptodate
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ed, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het artikel niet meer op voorraad was, onze excuses. Wij doen ons best alles zo goed mogelijk up to date te houden. Wij stellen je feedback hierin zeer op prijs en zullen deze ook zeker meenemen. Groet, Tiffany

Deuk waardering in service en beleid!

Antwoord van Xenos.nl
Beste L, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ons excuus hiervoor. Echter kan je bij ons inderdaad een bestelling plaatsen van een minimaal bedrag van 15 euro. Ons excuus voor het ongemak. Groet, Deborah
Had een minihangstoel besteld. Kreeg netjes een bevestiging en een email met verzonden, inclusief track & trace. Maar heb de hangstoel nooit ontvangen. Aantal keer gebeld met de klantenservice, maar zonder resultaat. Na 5 dagen kreeg ik een email met de boodschap dat de mini hangstoel was uitverkocht en niet meer in het assortiment zou komen. Terwijl er 7 beschikbaar waren toen ik de bestelling deed. Meteen weer gebeld. Dit keer was mijn verbazing nog groter. De minihangstoel was online gewoon nog beschikbaar en de dame wilde m nogmaals voor me bestellen. Ik heb besloten om geen bestelling meer te doen. Ben van 't kastje naar de muur gestuurd. Zelfs postnl beweerde dat ze het pakket hadden, maar door drukte het nog niet bezorgd was. Hoe xenos erop komt om me een mail te sturen dat de hangstoel was verzonden en vervolgens 5 dagen later, schrijft dat hij is uitverkocht, blijft een raadsel. Er is nooit een verklaring gekomen, ook niet op de 3 mails die ik heb verstuurd. In mijn ogen een slechte zaak.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Caroline, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken is er geconstateerd dat het artikel uitverkocht is. Voor eventuele vragen kan je altijd contact met ons op nemen zodat wij je hierbij kunnen helpen. Groet, Deborah
24 mei 2023

Zeer klant onvriendelijk personeel

Had ivm de drukte van een verbouwing een spiegel online besteld. Die zou de volgende dag geleverd worden in de winkel in Ede. 2x een mail ontvangen dat er een vertraging opgelopen was. 5 dagen later nog niets ontvangen dus toch maar naar de winkel gegaan omdat de kamer klaar was en het enige wat nog miste de spiegel was. Er waren 3 spiegels op voorraad. Mijn situatie uitgelegd aan een medwerkster, of ik er dan 1 uit de winkel mee kon nemen. Néé dat kon niet, tenzij ik hem nogmaals ging betalen. En zodra de spiegel bij hen geleverd werd moest ik maar weer terug komen om aan te geven dat ik hem wilde retourneren. Er werd mij op een zeer klant onvriendelijke manier gezegd: Ja dan had je hem maar niet online moeten bestellen! Laatste keer dat ik daar iets besteld heb!!
25 mei 2023
Beste Sandra, Wat vervelend om te lezen dat de levering van je bestelling vertraging heeft opgelopen en je dit zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Wij zien dat de bestelling inmiddels in goede orde bij je is geleverd. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
26 okt 2023

Komt levering niet na

Ik bestel iets op een do. Voor de week erop de woensdag te leveren.( omdat ik dan de hele dag thuis ben) Dan krijg ik pas woensdagmiddag te horen dat er een product niet op voorraad was. Wat kan gebeuren overigens. En vervolgens krijg ik pas rond 22.00u woensdagavond bericht dat mijn pakket (waarschijnlijk) donderdag geleverd wordt. Dagen tot het weekend dat ik niet thuis ben. Waarom the fuck laat je klanten levering op een dag kiezen, als je het niet kan waarmaken. Als je die dag pas je pakket gaat inpakken? Anders was je al eerder op de hoogte dat er iets in de bestelling ontbreekt. En had het tijdig geleverd kunnen worden.
26 okt 2023
Beste Sandra, Wat vervelend dat het niet gelopen is zoals het hoort. Wanneer er voor levering op woensdag gekozen wordt pakken we de pakketten in en zetten deze klaar zodat de vervoerder deze op dinsdag mee kan nemen. Zij geven ons de verzekering dat ze de andere dag kunnen leveren. Op dinsdag merkt het magazijn dan op dat er een artikel niet leverbaar is en geeft dit door aan de afdeling die dit aan je meld en een credit voor je doorzet. In dit geval is dat pas op woensdag verwerkt. Jammer genoeg heeft de vervoerder in dit geval de leverbelofte niet gehaald. Onze excuses dat het pakket hierdoor te laat ontvangen is. Vriendelijke groet, Marielle
26 dec 2023
De helft aan kapot servies ontvangen. Nog beter inpakken. Toen moest ik een formulier invullen en kon ik twee dingen kiezen, geld terug of korting. Kies ik voor korting. Doen ze er niks mee en kiezen zij wat voor hun goed uitkomt dus geld terug. Iets in de aanbieding gekocht. Nu moet ik nieuwe kopen wat dus niet meer in de aanbieding is. erg jammer dit. Ipv dat zij wachten tot het weer op voorraad is en het opnieuw heel terug sturen doen ze niet. Kost mij uiteindelijk meer geld dan nodig.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Aaliyah, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat het kapot is geleverd, onze excuses. Wij helpen altijd zo goed mogelijk waar mogelijk is. Wij zouden je hierin willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij voor je mee kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. Groet, Tiffany
23 jun 2023
Twee meubels besteld, beide enorm beschadigd aangekomen. Moet ze zelf terugsturen, grote dozen naar een pakketpunt brengen, en geen compensatie voor die moeite in de productprijs. Er wordt wel korting aangeboden op het kapotte onbruikbare meubel waar ik een foto van heb gestuurd. Als ik wist dat het me zoveel moeite zou gaan kosten, had ik hier nooit iets gekocht. Als ik twee kapotte meubels ontvang, verwacht ik excuses en we gaan ons best voor u doen. Niet: los het zelf maar op.
31 mei 2023
Ik heb door jullie fout vier verkeerde stoelen ontvangen. Nu halen jullie die niet bij mij thuis op maar moet ik ze naar een bezorgpunt van de Post NL brengen. De dozen zijn ongeveer 60 x 60 x 60 centimeter en wegen meer dan 11 kilo. Hoe kan ik die zelf bij een ophaalpunt krijgen? Achter op de fiets gaat echt niet lukken. Bij jullie klantenservice krijg ik 0 op rekest. Terwijl jullie de verkeerde stoelen hebben bezorgd.
31 mei 2023
Beste Nicole, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het verkeerd geleverd hebt gekregen. Onze excuses hiervoor. Graag wil ik je adviseren nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Tiffany
23 aug 2023

Tuinstoelen geannuleerd

Vorige week woensdag Tuinstoelen besteld in de actie. Aangegeven bezorging op vrijdag. Bevestiging van Xenos. Bevestiging van post.nl dat ze 3 dozen hadden ontvangen. Vrijdag niet bezorgd, zaterdag niet bezorgd. Geen bericht hierover. Maandag telefoon van de klantenservice dat de bestelling is geannuleerd. Naar de Xenos winkel. Stoelen beschikbaar maar actie voorbij. Volle prijs betalen. Slechte service van Xenos.
23 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Je kunt ons een email sturen met daarin het ordernummer en je aankoopbewijs van de winkel. Uiteraard kunnen wij dit verschil aan je terug betalen. Groet, Eline
19 jul 2023
Waardeloos product. Stang meteen kapot bij opbouwen. 1 zuchtje wind en je kan het ding meters verderop bij elkaar gaan zoeken. Haringen vliegen alle kanten op, lekker met kleine kinderen die veilig zouden moeten kunnen spelen. Bron van ergernis de hele vakantie lang 😡
20 jul 2023
Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
2 aug 2023

Kraantjes van de producten werken niet

Kraantjes van de producten werken allemaal erg slecht, komt er druppelend uit. Hier heb je natuurlijk helemaal niks aan. Zonde van de aankoop.
2 aug 2023
Beste Rianne, Wat vervelend om te lezen dat de artikelen niet naar behoren zijn, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
5 jul 2023
Ik bestel 2 dezelfde stoelen. 1 wordt direct verzonden, ander na een week nog steeds niet.
6 jul 2023
Beste Elaine, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de andere stoel nog niet hebt mogen ontvangen. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
9 jun 2023
Ik had plantenstandaard besteld 4 etalages , weet niet wiens schuld het is maar zou bezorgd worden door post.nl en via mail stond is bezorgd terwijl het helemaal niet bezorgd was mijn 2 dochters waren thuis en ook geen briefje hoe en wat , post.nl gebeld was weer terug gestuurd naar Xenos zeiden ze , ik naar Xenos gebeld ze wisten het ook niet ze hebben een zoekmelding gemaakt , NIET LEUK
9 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Zoals wij kunnen zien is hiervoor een PostNL onderzoek opgestart om te kijken wat er met je pakket is gebeurd. Zodra wij een terug koppeling hebben laten wij dit uiteraard weten. Excuses voor het ongemak. Groet, Eline