Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

12 sep 2023

Slechte levering

Online geven jullie aan dat de lever tijd 1 of 2 dagen is. Terwijl datvin werkelijkheid 10 tot 14 dagen is. Aan de telefoon word gedaan alsof hun neus bloed want dat was toch zeker niet hun fout maar @home die er lang over deed want dan moet je zelf kiezen wanneer je pakket geleverd word. Maar geef dat dan duidelijk aan! Ik bestel in iedergeval nooit meer bij jullie!!
12 sep 2023
Beste Babette, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je het zo lang heeft geduurd totdat je bestelling is geleverd. Ons excuus hiervoor. Binnen 5 werkdagen na aankoop ontvang je van postnl extra@home een email met de bezorgkalender hier kan je zelf de dag uitkiezen wanneer de bestelling wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website https://www.xenos.nl/bezorgen. Ondanks dat de levering zo lang heeft geduurd wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
14 sep 2023
De Homespray wilde ik hebben , gekeken op de site welke vestiging hem had , er op af , nee hebben we niet . Totaal 3 winkels afgegaan waarvan de site zegt ja op voorraad, nou niet dus heel Dus online besteld , ja hebbes 4 x op pad voor de Homespray ! € 16 euro ook niet echt goedkoop/ Rituals kost iets maar dan heb je wel een grotere fles ! Prijs / inhoud Xenos nee
15 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Helaas is de voorraad op onze website niet altijd correct onze excuses hiervoor. Groet, Eline

Verkeerde producten ontvangen

Ik heb niet hetgeen ontvangen wat ik besteld heb. Er zitten heel andere producten in de doos. Wel de pakbon en retourbon met de juiste producten. Heel vreemd dit. Aangezien de ontvangen producten en de retourbon ook niet overeenkomen, kan het ook niet teruggestuurd worden. Via de mail de klantenservice benaderd, incl foto’s. Nu in afwachting op reactie.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ilona, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet de juiste artikelen hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah

Onjuiste informatie per mail

Ik kreeg ineens de melding dat mijn retour is verwerkt en ik geld terug krijg. Terwijl het artikel dus niet op voorraad was en geannuleerd is. Dit kon ook op een andere manier doorgegeven worden, dan dat ik ineens een mail krijg over een retour. Dat klopt namelijk helemaal niet! Ik heb niks geretourneerd, jullie annuleren het zonder dat door te geven.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Esra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je verkeerde informatie hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken van je bestelling is er geconstateerd dat de ezel niet meer voorradig was. Wij hebben dan ook het bedrag voor je gecrediteerd. Ondanks alles wensen wij je nog veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah

35 euro verzendkosten voor een product van 38 euro

Ik had een rolgordijn willen bestellen van een totale breedte van 180, maar de verzendkosten hiervan waren bijna hetzelfde als de kosten van het product zelf. Waardoor ik heb gekozen voor 2 rolgordijnen van 90 cm. Dit artikel is ook alleen online verkrijgbaar, waardoor je eigenlijk gedwongen wordt 35 euro te betalen aan verzendkosten, belachelijk.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Renate, Bedankt voor je beoordeling, dit klopt inderdaad omdat dit om een groot artikel gaat word dit artikel alleen met een speciale bezorgdienst bij de klant thuis bezorgd en zijn de kosten hiervoor €35.00. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je ondanks graag terug bij Xenos. Groet, Eline
10 aug 2023
Sturen naar post.nlpunt is beroerd. Het verwerken hiervan word niet goed uitgevoerd waardoor produkt tot 2x toe door post.nlpunt word terug geweigerd en terug word gezonden. Nu is na 2x sturen besloten om rechtstreeks naar mij te versturen. Geen idee of dat lukt want im heb hem nog niet . Inmiddels 2 weken verder sinds bestelling . We wachten af
10 aug 2023
Beste Carla, Wat vervelend om te lezen dat het pakket niet geleverd kon worden, onze excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat je bestelling zo snel mogelijk naar je huisadres zal worden verzonden. Indien je hierover nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je. Wij hopen dat je snel van je bestelling kunt gaan genieten. Groet, Gabrielle
Als je in de winkel bij de zuil besteld krijg je per mail een bevestiging die doet vermoeden dat de bestelling gelukt is. Echter staat er niet bij dat je vooraf moet betalen in de winkel en niet bij ophalen. Vervolgens hoor je niks en moet je zelf bellen om er achter te komen dat de bestelling niet definitief was. Zeer onduidelijk
Antwoord van Xenos.nl
Beste Amber, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Als een klant een bestelling plaatst bij de bestelzuyl dient deze inderdaad meteen betaald te worden anders word de bestelling niet geplaats vervelend om te lezen dat dit niet duidelijk was. Groetjes, Eline
25 aug 2023
Slechtste klantenservice die ik ooit heb ervaren. Compleet andere meubels ontvangen dan ik heb besteld. Dozen zijn te groot om zelf te vervoeren, maar dit is blijkbaar mijn probleem. Nu is mijn geld weg en zit ik met ongewenste grote dozen in huis. Xenos zegt geen oplossing te willen bieden.. Echt absoluut geen aanrader.
Vorige week een bestelling gedaan (812301741) van ca. €190 productwaarde en aansluitend een mail ontvangen om me aan te melden voor de nieuwsbrief wat me 10% korting zou opleveren op de volgende bestelling. U kunt zich, hoop ik tenminste, voorstellen dat deze marketingtruc niet sympathiek over komt. Mvg, Jan Neels
2 jun 2023
Wacht al een week op een klein pakje,post zei dat hij aan de deur was geweest. Ik was thuis woon in reeuwijk moest het halen in Rotterdam!!!!! Weer gebeld een aardige mevrouw hielp mij op nieuw besteld. Zou vrijdag komen ging niet door nu zaterdag, moet iedere keer thuis blijven.hoop dat het zaterdag doorgaat!
geeft 10 % korting en zogenaamd mag je het niet gebruiken op al korting artikelen, miss met je dat gwn aangeven en daarbij was mijn product ook beschadigd/stuk bij uitpakken maar heb helemaal geen zin om meer de klantenservice te benaderen door deze slechte service. niks meer bestellen bij xenon.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Latisha, Het klopt inderdaad dat de 10% welkoms korting niet kan worden gebruikt op artikelen waar al een aanbieding op geldt, dit staat vermeld in de mail die je ontvangt met de kortingscode. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je een beschadigd artikel van ons ontvangt en wij willen dit dan ook graag voor je oplossen. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Gabrielle
20 okt 2023
Erg slechte kwaliteit tuintafel hout 80x80 cm, reviews op site waren eigenlijk al niet goed maar ik nam toch het risico. Helaas terug moeten brengen naar winkel. Geld zou op rekening terug gestort worden Later kwam er een mail dat ik toch terug moest naar winkel om geld terug gestort te krijgen

Te lange levertijd zonder

Te lange legertje Inmiddels duurt t al een week voor een bestelling geleverd word.. krijg wel mailtje dat t verzonden is maar t is nog niet eens verzonden Helaas nog steeds geen pakket, verjaardag inmiddels geweest dus het pakket word geheel teruggezonden Jammer!
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
15 jul 2023

Zeer slechte kwaliteit

Wij dachten dat je voor de prijs van €80 een redelijke set van kussens zou krijgen, maar wij zijn zeer teleurgesteld. Het zitkussen is dun, waardoor je de harde houten ondergrond voelt en niet lekker zit. De rugsteun is net zo dun en zakt in, wat er lelijk uit ziet.
15 jul 2023
Beste Elinne, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Uiteraard kun je je bestelling indien gewenst aan ons retourneren via PostNL of in een van onze winkels. Groet, Gabrielle
9 jun 2023
Bestelling wacht ik nu een aantal dagen op. Heb het voor het weekend nodig. Dinsdag besteld. En als uk de klantenservice dan bel kan ik het zelf maar uitzoeken. Ik kan ook op de site van postal kijken. Net als de klantenservice maar daardoor ben ik niet geholpen.
9 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Er is inderdaad een grote vertraging op dit moment bij PostNL waardoor pakketten veel later geleverd gaan worden. Graag willen we nog vragen op je geduld. Als je het pakket niet meer wilt ontvangen kun je het pakket weigeren aan de deur. Onze excuses. Groet, Eline

Leveringstijd waardeloos

Ik heb een bestelling geplaatst met een leveringstijd van 1-2 werkdagen, op dit moment wacht ik al 6-7 werkdagen en Xenos weet niet te vertellen wanneer de levering wel verwacht kan worden. Xenos geeft Postnl de schuld en Postnl Xenos en de klant is de dupe.
20 jun 2023
Beste Shundell, Wat vervelend om te lezen dat je pakket vertraging had opgelopen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je de bestelling inmiddels in goede orde hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
7 sep 2023

Slechte service

2 ladekastjes besteld waarvan 1 licht beschadigd en bij de andere gaat er 1 lade niet open! Dit zou ik dan zelf terug moeten brengen naar de winkel want terug sturen is voor eigen rekening. Lekker dan als je geen auto hebt! Hele slechte service !!!!!
7 sep 2023
Beste Katinka. Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het niet juist is geleverd, onze excuses. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet ,Tiffany
29 sep 2023
Op het moment van bestellen waren volgens de website 4 stuks beschikbaar. Een week na bestelling kreeg ik een mailtje dat ze toch geen voorraad meer hadden en dat het product ook niet meer geleverd zou worden. Heb het bedrag teruggestort gekregen.
29 sep 2023
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat de artikelen niet geleverd konden worden. Onze excuses hiervoor. Groet, Eline
2 jul 2023
Mijn pakket wordt elke dag de volgende dag bezorgd het duurt zo lang ik had t net zo goed in de winkel kunnen kopen. Om te voorkomen dat het uitverkocht zou zijn heb ik online besteld maar nu al bijna een week later is ie nog steeds niet bezorgd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Isau, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen met je bestelling. Groet, Tiffany
8 okt 2023
Kast geleverd met een kapotte poot. Hierdoor niet te gebruiken als kast. Contact gehad met de klantenservice, geven aan de kast naar postNL punt te brengen. Voor mij niet haalbaar op m’n fiets.. zeer slechte service
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karin, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij beschikken niet over een afhaalservice, hierdoor dienen artikelen via een PostNL punt of één van onze winkels te worden geruild of geretourneerd. Groet, Gabrielle