Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

22 mei 2023
Opslagbox is aan de onderkant helemaal stuk. Gat, scheur en wieltjes eraf. Enorm grote doos om terug te brengen naar een xenos winkel en retourneren is op eigen kosten.
23 mei 2023
Beste Sabine, Wat vervelend om te lezen dat de box kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Deze hoef je uiteraard niet op eigen kosten aan ons te retourneren. Wij raden je aan even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groetjes, Gabrielle
Als je online een bestelling plaatst hoop je toch binnen enkele dagen iets te horen of je bestelling onderweg is ben nu 3 weken verder en geen verzending of berixht
Antwoord van Xenos.nl
Beste Shirley, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat de bestelling via de kiosk in de winkel is besteld. Zodra deze betaald is bij de kassa zullen wij de bestelling verwerken en op sturen. Is de bestelling al betaald raden wij je aan om telefonisch contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
11 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en krijg geen reactie vanuit de servicedesk. Erg vreemd als het al 1 week geleden is dat ik de order geplaatst hebz
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
11 jun 2023
De bestelling leveren gaat helpen. Nog niets ontvangen en nu wachten op reactie klantenservice op vraag hierover. Niet verstuurd, alleen aangemeld bij PostNL
5 jul 2023

Bestelling door Xenos geannuleerd.

Ik heb na 5 dagen bericht gekregen dat de artikelen niet geleverd worden. Zakelijk gezien zou ik dan doorverwijzen naar het dichtsbijzijnde Xenos-filiaal.
6 jul 2023
Beste Charlotte, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt mogen ontvangen. Je kan altijd contact met onze klantenservice opnemen zodat wij kunnen zien of ze de artikelen nog bij een dichtstbijzijnde Xenos winkel hebben. Groet, Tiffany
15 okt 2023
Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling……maar helaas…de bezorging wordt iedere keer uitgesteld…….alleen kan ik het betalen ook niet uitstellen 😉
16 okt 2023
Beste Trudy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact ( 088-0274300) met ons op te nemen zodat wij dit voor je na kunnen kijken. Groet, Deborah
4 jul 2023
Bamboegordijnen donkerbruin waren opzich goed maar de touwtjes (bedrading) klopte aan geen klanten! Jammer, ga binnenkort maar iets anders aanschaffen.
4 jul 2023
Beste Foeke, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
18 jun 2023

Ineens voorraad op?!?

Als er online iets op voorraadis en een week later wordt de bestelling geannuleerd omdat het niet meer op voorraad is, ben ik dus geen tevreden klant !
Antwoord van Xenos.nl
Beste Monique, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Wij nemen je feedback uiteraard mee zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Groet, Gabrielle
Heb mijn order nog steeds niet bezorgd gekregen 🤬 normaal bij andere winkels ruim op tijd geleverd ik zal dan ook zeker afraden hier te bestellen!!!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Wij willen je graag adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
28 mei 2023

Misleidend!!!

Als erop de website staat geen verzendkosten dan moet je ook geen verzendkosten in rekening brengen ongeacht hoe groot het pakket ook is. Misleidend!
31 aug 2023

Zending niet compleet

1 van de 4 poten van de tafel was niet bruikbaar omdat het schroefgedeelte waarmee de poot vastgeschroefd moest worden ontbrak. Nu tafel met 3 poten
1 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Je kunt het beste een email sturen naar klantenserivce@xenos.nl met daarin een foto zodat wij een nieuwe poot kunnen leveren. Groet, Eline
31 mei 2023
Ordered 5 large storage containers was promised next day delivery. 4 showed up after 3 days 1 container was damaged still waiting the 5 one?.
31 mei 2023
Dear Barry, Thank you for your feedback. We are sorry to read that you have not yet received everything and that one item was delivered broken. We would like to advise you to contact our customer service so that we can help you further. Greeting, Tiffany
Verbeteren leverproces Een verzendlabel aanmaken en verzendbewijs sturen en vervolgens 2 dagen later ineens een bericht dat het manco is.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat tijdens het inpakken van je bestelling het artikel niet meer op voorraad was. Ons excuus hiervoor. Groet, Deborah
Zeer onpersoonlijk geholpen door een haast overspannen dame die niet alleen mij verbaasd liet staan maar ook collega kreeg een sneer
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij deze klacht intern kunnen oppakken. Ondanks alles hopen wij je snel weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels of onze webshop. Groet, Tiffany
12 sep 2023
De bakken die ik heb besteld zijn beschadigd aangekomen omdat ik ziek ben heb ik ze ook niet kunnen vervangen bij Xenos heel jammer
12 sep 2023
Beste Han, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bakken beschadigd geleverd zijn. Ons excuus hiervoor. Graag ontvangen wij per email ( klantenservice@xenos.nl) foto's van de beschadigde bakken. Zodra wij de email hebben ontvangen zullen wij deze in behandeling nemen en kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
WV
6 aug 2023
Nog geen contact gehad na ontevreden te zijn over een bestelling. Cijfer kn wijzigen wanneer ik contact heb gehad. (3-5werkdagen)
Antwoord van Xenos.nl
Beste Willemijn, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Ik heb je zojuist een mailtje verstuurd zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Groet, Gabrielle
11 sep 2023

Niet zo best..

Ik krijg geen contact met de klantenservice. Mijn bestelling is nog niet aangekomen en geen reactie over wat er aan de hand is.
12 sep 2023
Beste Sarah, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Je bestelling wordt geleverd met postnl extra@home. Je ontvangt binnen 5 werkdagen na bestelling een email van extra@home met een bezorgkalender zodat je zelf een dag kan uitkiezen wanneer je bestelling wordt geleverd. Heb je de bezorgkalender nog niet ontvangen raden wij je aan om telefonisch ( 088-0274300) contact met ons op te nemen zodat wij je hierbij verder kunnen helpen. Groet, Deborah
4 jun 2023
Heb hangstoel besteld nog niks binnen heb gebeld .maar afwachten tot post nl mijn iets laat weten..duurt nu al paar weken .
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je zolang wacht op het artikel. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
DM
Debbie M.
Maassluis
9 jun 2023
Personeel doet zijn best maar post nl laat het behoorlijk afweten. Ik weet niet hoe ik nu mijn geld en of goederen kan krijgen.
9 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Er is inderdaad een grote vertraging op dit moment bij PostNL waardoor pakketten veel later geleverd gaan worden. Graag willen we nog vragen op je geduld. Als je het pakket niet meer wilt ontvangen kun je het pakket weigeren aan de deur. Onze excuses. Groet, Eline
11 jun 2023
Zit nog steeds op mijn levering te wachten. Wacht nog twee dagen anders mijn geld terug! Voor mij Xenox niet online bestellen!