Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

14 jun 2023
Ik heb mijn pakket nooit gekregen!! Maar ik moet wel betalen...
15 jun 2023
Beste Frenda, Wat vervelend dat je pakket er nog niet is. PostNL heeft een enorme vertraging opgelopen met het leveren van pakketten. Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn. Wij kunnen zien dat je pakket vanmiddag geleverd gaat worden. Onze excuses voor de vertraging. Hartelijke groet, Marielle
29 jun 2023

achterlijke wachttijd

Afgelopen week bijn 2 uur in de wacht gestaan zonder resultaat
30 jun 2023
Beste Sanne, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Er was van de week een storting bij de klantenservice vandaar dat je zo lang hebt moeten wachten. Je kunt ons altijd een email sturen naar klantenservice@xenos.nl zodat wij jou via de mail verder kunnen helpen. Groetjes, Eline
14 okt 2023
Xenos levert in een veel te grote doos met heel veel plastic
14 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je het zo ervaart. We hebben de melding doorgezet naar de des betreffende afdeling. Groet Angela
Bestelling van 4 juni jl na 1 week nog steeds niet ontvangen!
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
9 jun 2023
Het gaat niet om xenos Maar de teamleidster van Winschoten
10 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Mocht je een klacht hebben met betrekking tot een winkel willen wij je adviseren om dit te mailen naar klantenservice@xenos.nl zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Groet Angela
3 jun 2023
na 1week niet duidelijk wanneer mijnbestelling gebracht word
3 jun 2023
'Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaart. Je zou eventueel altijd met ons contact op kunnen nemen dan kijken we met je mee. Groetjes Angela
10 sep 2023
Verkeerd kast geleverd, geen manier om het terug te sturen
11 sep 2023
Beste Sanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kast hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch ( 088-0274300) contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
29 mei 2023
Leveren defecte artikelen en doen geen moeite voor service
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat jammer te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Wij zien dat je uiteindelijk bent gegaan voor de korting, en wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
Ik bestel 4 stoelen en krijg 2 stoelem per dag geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sharona, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je bestelling inderdaad uit 2 pakketten bestaat. Ons excuus hiervoor. 4 stoelen passen echter niet in 1 doos vandaar de 2 pakketten. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
9 sep 2023
Het personeel in de winkel opleiden tot klantgerichtheid.
11 sep 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je in de winkel niet klantgericht bent benaderd. Ons excuus hiervoor. Groet, Deborah
29 aug 2023
Pakket nog steeds niet ontvangen ik wacht al een week!!
29 aug 2023
Beste Chahid, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
9 aug 2023
25% van het servies en de glazen waren stuk/beschadigd.
10 aug 2023
Beste Casper, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
13 jun 2023

Besteling meer als een week onderweg…

Bestelling meer als een week onderweg zonder bericht .
SD
Sandra D.
Boskoop
11 jun 2023

Ik heb 9 dagen geleden wat besteld en het is er nog steeds niet

Ik heb 9 dagen geleden wat besteld en het is er nog he
13 jun 2023
Artikelen beide kapot aangekomen, hiervoor ook gemaild
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Mijn collega heeft de mail inderdaad in behandeling genomen. Groet, Eline
6 okt 2023
Item besteld. Bleek paar dagen later niet op voorraad
24 okt 2023
nog steeds niets ontvangen!!! wacht op bestelling.
24 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
4 sep 2023
Spiegel 2x besteld beide kapot heb het weggegooid.
4 sep 2023
Beste Gaetano, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Indien je foto's hebt gemaakt van de spiegels voordat je deze hebt weggegooid raden wij je aan deze naar ons toe te sturen per mail zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Borden besteld maar was nog minder dan B keus.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze borden. Ons excuus hiervoor. Voor eventuele vragen raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
Het bestelde artikel nog steeds niet Ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Miranda, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat je gekozen hebt voor levering in onze winkel en deze afgelopen week geleverd zou moeten zijn. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle