Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.525 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

23 jun 2023
Te late bezorging en niet op de hoogte gehouden
23 jun 2023
Beste Eline, Bedankt voor je bericht, en wat ontzettend vervelend. Helaas is het momenteel erg druk bij PostNL waardoor pakketten een vertraging oplopen. Groetjes, Eline
28 okt 2023
Machine broke down after first time using it
Antwoord van Xenos.nl
Best Willemijn, Thank you for your review. How annoying to read that the machine broke the first time.Our apologies for this. We would like to receive an email (klantenservice@xenos.nl)with photos and order number of the machine As soon as we have received this, we will process the email further and look for a suitable solution. Greetings, Deborah
11 jul 2023
Slecht personeel in de winkel in Hoogezand.
29 mei 2023
Nog steeds geen reactie op mijn vraag!!??
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling. Graag ontvangen wij vanuit jou een email zodat wij jou verder kunnen helpen. Op het email adres wat bij ons bekend is kunnen wij helaas niets terug vinden. Groet, Eline
11 okt 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen
11 okt 2023
Beste Amira, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben dit voor je nagekeken en zien dat beide pakketten zijn bezorgd op 5 en 7 november. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen hierover. Groet, Eline
8 jun 2023
Ik heb mijn product nog steeds niet.
8 jun 2023
Beste Lisa, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het product nog niet hebt mogen ontvangen. Graag adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
29 mei 2023
Ander personeel aannemen in de winkel
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om dit te lezen. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
3 borden stuk bij levering online.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat niet alles goed is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen en tot een passende oplossing kunnen komen. Groet, Tiffany
3 dec 2023
Helaas twee glazen reeds gebroken
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annemiek, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Uiteraard gaan wij er voor zorgen dat er zo snel mogelijk nieuwe glazen naar je worden toegestuurd, hiervan ontvang je nog een track&trace code per mail. Groet, Gabrielle
6 okt 2023
Heb mijn bestelling niet gekregen
6 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij adviseren om even contact op te nemen. Groet Angela
17 sep 2023
Me bestelling is nog niet binnen
Antwoord van Xenos.nl
Beste B, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te zoeken ( 088-0274300) zodat wij kunnen kijken waar de bestelling gebleven is. Groet, Deborah
27 sep 2023
Kandelaars niet ontvangen
27 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om ons even te bellen of een mailtje te sturen zodat wij het kunnen op pakken. Groet Angela
MV
Marjo V.
Zoetermeer
14 jun 2023
Veel beschadiging op bbq.
14 jun 2023
Beste Marjo, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Wij hebben een nieuw artikel naar je toegestuurd. Wij willen je vragen om deze review aan te passen. Groet, Eline
Bestelling niet geleverd
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
8 mei 2023
Mijn pakketje kwam kapot
8 mei 2023
Beste Noor, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
12 nov 2023
Producten niet ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lizbeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact ( 088-0274300) met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken waar het pakket is gebleven. Groet, Deborah
Artikelen niet geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Roel, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling niet hebt mogen ontvangen. Wij zouden je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Pakket niet aangekomen
20 jun 2023
Beste Nikki, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
19 mei 2023
Middeleeuwse bezorging
20 mei 2023
Beste Rudy, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de bezorging van je bestelling, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat alles verder naar wens is en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Werd niets geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kees, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niets hebt ontvangen, onze excuses. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany