Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

23 jul 2023
De service is goed, er word goed gecommuniceerd voor een oplossing. Daarvoor de twee sterren. Helaas is het resultaat minder. Beloofd dat ik 2 dezelfde stoelen zou krijgen. Op moment van het opnieuw laten bestellen door xenos zelf, is het product uitverkocht. Enorm jammer. Verder de service was wel goed.
24 jul 2023
Beste Carmen, Wat jammer om te lezen dat het artikel uitverkocht bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Fijn dat je wel tevreden bent over onze service. Wij zien je graag snel weer terug bij een online bestelling of in één van onze gezellige winkels. Groet, Gabrielle
27 apr 2023

Je kan geen bezorgdag aangeven

Jammer dat je niet kan aangeven wanneer je thuis bent als er meubels worden gebracht de meeste websites hebben dat wel. Werkt ook efficienter, het is naar een afhaalpunt gebracht wat ook maar tot 18uur open was 🤔 ik kon geen contact met Xenos krijgen pas na een mail werd de schuld bij postnl geschoven
28 apr 2023
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat het pakket naar een PostNL punt is gebracht. Wij kunnen jammer genoeg geen wijzigingen aanbrengen omdat alles automatisch doorloopt, hopelijk heb je het pakket ondertussen kunnen ophalen. Groetjes, Eline
19 sep 2023
Wij hadden een compleet servies besteld, incl bekers en kopjes, werd geleverd in 3 zware pakketten. Vervolgens is de helft bekrast/beschadigd, dus kon alles weer terug. Maar dat moet je zelf doen bij de winkel... Beetje jammer als je alle 2 een handicap hebt dat je met 3 zware dozen moet gaan zeulen.
19 sep 2023
Beste Tania, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat de bestelling niet is aangekomen zoals je had verwacht onze excuses hiervoor. Groet, Eline
20 jul 2023
Pakket in winkel laten bezorgen. Speciaal voor het afhalen naar winkel gereden. Pakje niet te vinden. Moest klantenservice maar bellen. Dit wilde medewerker niet doen. KLantenservice?????? Uiteindelijk zelf thuis klantenservice gebeld, en toen was het pakketje boven water. Kon ik weer naar de winkel.
20 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je voor de eerste keer voor niks naar de winkel toe bent gegaan en dat ze niet konden bellen om het na te vragen. Wij willen je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit kunnen oppakken met de Xenos winkel. Wij zijn blij om te lezen dat je het pakket alsnog kon bemachtigen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
11 nov 2023
Mijn pakket zou bij het afhaalpunt zijn volgens een bericht op 7 november. Bleek niet op het afhaalpunt te zijn. Kreeg op 9 november een bericht van Xenos dat mijn bestelling retour naar hun gekomen was. Hierop gereageerd dat ik het pakket wil ontvangen. Ik hoop dat het nu zo snel mogelijk komt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling retour is gekomen. Ons excuus hiervoor. Je bestelling wordt opnieuw naar je toegestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
LV
Linda v.
Arnhem
27 mei 2023

Kast niet naar wens

Product(kast) zat vol met deuken(de oorzaak is me onbekend) en online leek het echt een robuuste, zware en industriële kast, maar in het echt heeft het een goedkope flutlook. Dus graag retourneer ik de kast. Over de gordijnen ben ik dik tevreden... Ik blijf bestellen hoor!
Antwoord van Xenos.nl
Hi Linda, Bedankt voor je beoordeling, en wat jammer om te lezen. Wij hebben je een retour formulier met antwoordnummer verstuurd zodat je het artikel kosteloos kunt retourneren. Groet, Eline
21 okt 2023
In de omschrijving stond dat het krukje 70 cm was, maar dat is alleen zo als hij opgeklapt is. Als je er op wilt zitten is hij maar 50 cm hoog. Vervolgens zijn de kosten van terug sturen voor eigen rekening, dus moesten we alsnog naar de winkel om het terug te brengen
21 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Het retourneren in al onze winkels is inderdaad altijd kosteloos. Groet Angela
FD
Freke d.
AMSTERDAM

Produkten waren in gigantische doos…, geen foto doos al weggedaan

Produkten waren in gigantische doos bezorgd, veel artikelen waren goed ingepakt met bubbeltjesplastic echter de gingerman mok alleen in vloeipapier en die was dus kapot!! Nu moet ik dus weer naar winkel om dit in orde te maken!! ja , daar is online niet voor!!
21 nov 2023
Beste Freke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de gingerman mok niet goed is geleverd, onze excuses. Graag zouden wij je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen en tot een goede oplossing kunnen komen. Groet, Tiffany
15 sep 2023
Het bamboe afdruiprek was van slechte kwaliteit. Het hele rek zat onder de splinters en het stond niet stabiel. Ik heb het rek de dag van ontvangst weggegooid. De 3 schaaltjes die ik erbij had besteld om aan het minimumbedrag te voldoen bevallen wel heel erg.
16 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Mocht er een klacht zijn willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Groet Angela
3 okt 2023
Op elke kaars is een sticker geplakt. Sommige zijn moeilijk tot niet te verwijderen met als gevolg beschadigde en plakkerige kaarsen. Bovendien is het een tijdrovende en onnodige klus. Dus of geen sticker of de iets duurdere variant die verwijderbaar is.
4 okt 2023
Beste Josje, Uiteraard nemen wij je feedback m.b.t. de kaarsen mee. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Ontvang bestelde artikelen niet....

Baal als een stekker dat mijn bestelling die ik nodig heb voordat we op vakantie gaan ,zo lang weg blijft. Geen idee waar het aan ligt want Xenos zegt de zending verzonden te hebben en PostNL zegt nog niets ontvangen te hebben.......
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
28 jul 2023

10% korting nieuwsbrief niet ontvangen

Ik heb na herhaaldelijk gebeld te hebben de mail met code voor 10% korting niet ontvangen. Ook niet in spam. Er werd gezegd dat het wel een dag kon duren. Dus niet. Op het moment dat je wilt bestellen wil je toch direct die code.
28 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat ontzettend vervelend. Wij hebben je nogmaals ingeschreven voor de nieuwsbrief zodat je een kortingscode gaat ontvangen. Groet, Eline

Kapotte producten ontvangen

Meer dan de helft van de bestelling was kapot. Na late reactie is het nu de bedoeling dat ik alles dubbel ga fotograferen en weer terug mail. Het gaat niet om een kopje, maar om 6 mokken, een dienblad en 7 glazen. Slechte service!
11 jul 2023
Beste Kayleigh, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend dat er veel kapot is aangekomen. Wij dienen eerst foto's te ontvangen zodat wij de gebroken artikelen kunnen vervangen. Groet, Eline

Niet leverbaar wel gekocht

Besteld via de webshop en betaald vervolgens is een onderdeel niet voorradig zorg er dan voor dat het niet in het winkelmandje kan geplaatst worden. Wel netjes mijn geld terug gestort gekregen maar helaas geen 2+1…..
Antwoord van Xenos.nl
Beste Suzan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet meer voorradig is. Ons excuus hiervoor. Wat fijn dat het geld inmiddels terug gestort is. Voor de vraag 2+1 gratis raden wij je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
28 okt 2023
Levering via post.nl betekent dat ik mee moest dragen, met 62 jaar niet makkelijk, ging om meubels. Werd niet aangekondigd. Daarnaast is de qualiteit niet goed, veel vlekken. Dus ik moet het nabehandeling.
28 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Al onze informatie vind je op onze website. Groet Angela
6 jun 2023
Bestelling kapot aangekomen krijg een nieuw product als het goed is Als het nieuwe product netjes is ontvangen dan krijgt Xenos een hogere beoordeling maar eerst maar zien dat ik het ontvang
6 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wij gaan ervan dat je het nieuwe artikel snel mag ontvangen. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
2 jul 2023
Ik baal als een stekker. Een week terug heb ik 6x Tuinstoel Elisa gekocht en nu is er 20% korting. 59 euro ipv 79 euro. Dat maakt de aankoop een week later een stuk minder leuk!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jiska, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de actie hebt gemist. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen met je bestelling. Groet, Tiffany
10 nov 2023

Schade

Mogelijk door post bezorgen ontstaan Doos op zn kan in de centrale hal v kantoor gedropt Idee: BREEKBAAR op de doos ?? Teveel moeite om retour te zenden en nieuwe te bestellen
10 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Dit kan telefonisch op het telefoon nummer 088-0274300 of via de mail klantenservice@xenos.nl Groet, Eline
11 jul 2023
Bezorgen en retourneren gratis maken.dit maakt mij dat ik niet meer bestel bij jullie, ik was vroeger werkzaam bij xenos , klantvriendelijkheid was een pro maar nu...jammer.
12 jul 2023
Hi Natasja, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren dat is uiteraard niet de bedoeling. Groet, Eline

Personeel is niet op de hoogte van werkwijze

We hadden gevraagd of we de bestelling direct moesten betalen en dat hoefde niet totdat een week later bleek dat het wel moest en de bestelling nu niet door was gekomen.
1 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je verkeerd bent geïnformeerd, onze excuses hiervoor. Wij zullen dit uiteraard doorzetten naar de desbetreffende winkel. Groet, Gabrielle