Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

28 jun 2023
Kapot artikel ontvangen in kapotte verpakking. Oplossing vanuit Xenos niet naar genoegen.
28 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat jammer dat je niet tevreden bent over onze aangeboden optie's. Helaas kunnen wij geen hogere korting aanbieden op het artikel. Groet, Eline
18 aug 2023

Voldoet niet aan de verwachting

Een vd kleden was erg gekreukt en smoezelig. Niet wat ik dacht dat ik gekocht had.
19 aug 2023
Beste Marcia, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Je kunt hierover uiteraard contact opnemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
17 jun 2023

Winkel levering

In de winkel leveren zou dag zijn maar heeft bijna week geduurd
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Lotte
Dingen kapot ontvangen. Duurt erg lang op antwoord via de mail
8 aug 2023
Beste Tara, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de artikelen niet naar wens zijn. Wij willen je adviseren telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je goed verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Pakket nog steeds niet verstuurd.Ik wacht al ruim een week
13 jun 2023
Tot 2 x aan toe of te weinig geleverd of het verkeerde
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tessa, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Uiteraard zoeken wij graag naar een passende oplossing. Indien dit probleem nog niet is opgelost raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Groet, Gabrielle
Het ladekastje wat ik besteld had had kapotte lade
Antwoord van Xenos.nl
Beste Aljona, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
mijn spiegel was letterlijk kapot! kan echt niet
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jinte, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega inmiddels een vervangende spiegel naar je heeft toegestuurd. Groet, Gabrielle
6 jun 2023

4 dezelfde stoelen besteld. 3goede,1 verkeerde kleur

4 dezelfde stoelen besteld, kregen 3 en 1 andere
6 jun 2023
Beste Mielko, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je 1 andere stoel hebt ontvangen. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Slecht ingepakt waardoor de spullen kapot waren
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marloes, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de artikelen kapot zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Zorgen dat er eerder word geantwoord op de mail
Antwoord van Xenos.nl
Hi Lisette, Bedankt voor je beoordeling, toevallig heb ik je partner net gesproken zodat we dit samen kunnen gaan oplossen. Graag ontvangen wij vanuit jullie reactie op onze email. Groet, Eline
10 jun 2023
Bijna een week gewacht op mijn bestelling
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
8 jun 2023
Heb de bestelling nog steeds niet binnen
8 jun 2023
Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Graag adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
3 dec 2023
Stoelen kwamen ver uit elkaar binnen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Iwan, Vanwege de extreme drukte kan het zijn dat sommige pakketten er wat langer over doen dan anderen. Wij hopen dat je inmiddels je bestelling compleet geleverd hebt gekregen en alles naar wens is. Wanneer dit niet het geval is vernemen wij dit graag van je zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
4 sep 2023
2 dagen later geleverd dan aangegeven
4 sep 2023
Beste Rob, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen en hierdoor te laat is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je bestelling desondanks naar wens is en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
5 nov 2023
Geen feedback over mijn bestelling
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt vernomen over je bestelling. Ik zie dat je hebt gekozen voor de betaalmethode 'overboeking' en wij nog geen betaling hebben mogen ontvangen. Indien je de betaling wel al hebt voldaan raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Groet, Gabrielle
3 aug 2023
Producten zijn slordig afgewerkt.
3 aug 2023
Beste Eveline, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de artikelen niet naar wens zijn. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
9 mei 2023
Website & voorraad kloppend maken
9 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het bestelde artikel niet meer op voorraad bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Wij nemen je feedback zeker mee en wensen je veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Gabrielle
26 sep 2023
Bezorging zoals afgesproken.
26 sep 2023
Beste Lotte, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat de bezorging is gegaan zoals die moest zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
10 okt 2023
Product was kapot geleverd
10 okt 2023
Beste Fleur, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen, onze excuses. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany