Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.514 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

De lade van het kastje, was beschadigd. Om terug te sturen is te veel gedoe voor mij. mijn zoon heeft het verholpen. Maar in vervolg bestel ik dus niets meer bij xenos.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nel, Wat vervelend om te lezen dat het kastje beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden altijd aan meteen contact op te nemen met onze klantenservice bij schade, zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Fijn dat het voor nu is opgelost, wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
de voorraad van de winkel klopte niet waardoor ik voor niets naar de winkel was gegaan en het online moest bestellen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nathan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de winkel voorraad op de website niet klopt. Ons excuus hiervoor. Wij zullen dit intern verder oppakken. Wij wensen je ondanks alles veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
We hadden bamboe raam gordijnen gekocht. Die waren prima, echter de bevestigings onderdelen waren allemaal verroest.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het bevestigingsmateriaal verroest is. Ons excuus hiervoor. Wij hebben gelijk 2 nieuwe setjes van het bevestigingsmateriaal voor je nagestuurd. Groet, Deborah
17 feb 2024
Product heeft helaas lichte schade/ verf is eraf. Het kost te veel moeite en tijd om het artikel nog om te ruilen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Waffae, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de schildersezel beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om een email te sturen naar klantenservice@xenos.nl onder vermelding van het ordernummer met de foto's zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Product kapot. Maar wel snel geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Juultje, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
SD
syl d.
den helder
Vraag om retour kon niet
Antwoord van Xenos.nl
Beste Syl, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat retouren niet mogelijk is. De artikelen mogen binnen 30 dagen na bestelling retour gebracht worden in één van onze kleurrijke winkels of via postnl. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet, Deborah

Onderdelen ontbraken

Stoel online besteld. Levertijd zou 1/2 dagen zijn maar kwam stuk later. Bij levering bleken het onderstel en de montageschroeven te ontbreken. Raar dat een bestelling niet gecontroleerd wordt. Deze werden, na vriendelijk contact met de klantenservice, na enkele dagen nageleverd. Nadeel was dat er geen verzendinformatie was waardoor het niet duidelijk was wanneer het geleverd zou worden. Uiteindelijk was de stoel compleet. Helaas wel veel te laat om het op de verjaardag te geven.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marloes, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Gelukkig is alles alsnog goed aangekomen en kun je gebruik gaan maken van de stoel. Wij wensen je veel plezier met het artikel en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
De bezorging was matig, dwz duurde enkele dagen en kwam in twee delen, tweede een dag later. Met name de berichtgeving hierover was slecht: geen. Na de eerste zending dacht ik dat er n fout was, contact opgenomen, maar bleek niet nodig, t was al onderweg. Prettiger natuurlijk als dat van tevoren doorgegeven wordt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cathy, Wat jammer om te lezen dat je niet voldoende bent geïnformeerd over de levering van je pakket, onze excuses hiervoor. Wij nemen je feedback hierover zeker mee en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
20 jan 2024

Het was niet zoals op de foto’s in de folder

Ik vind het leveren van het bestelde product lang duren Het retour brengen naar de winkel was een ongemakkelijke ervaring. Ik bestelde een witte teddy poef leuk hoor maar toen het binnen kwam totaal geen teddy stof en het was beige dus ja teleurgesteld .
20 jan 2024
Beste Britt, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de levering lang geduurd heeft en dat de poef anders is dan je had verwacht. Ons excuus hiervoor. Groet, Deborah
Snelle en nette levering. Maar ik schrok van het retour bedrag. Heb het vloerkleed weer naar de winkel gebracht.vriendelijke verkoopster,maar was wel even uitpluisen hoe retouren.wordt waarschijnlijk weinig gedaan.
27 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen. Al onze retour voorwaarden en mogelijkheden vind je op onze website. Groet Angela
inhoud van pakket was beschadigd en afhandeling van de klacht daarover duurt lang.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annemie, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend. Wij hebben het bedrag van het artikel laten terug storten zoals jij had aangeven dit bedrag word binnen 10 werkdagen terug gestort op je rekening waarmee je hebt betaald. Wij zien je ondanks graag terug bij Xenos. Groet, Eline
6 jan 2024
Goed kijken of iets niet stuk is voordat het ingepakt wordt
6 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
26 jun 2023
Het retourneren in de winkel kan veel beter. Ten eerste al een poos in de lange rij gewacht omdat er maar 1 kassa los was. De vrouw voor mij had ook een internetretour (grote dozen) en daar werd al gezegd dat de medewerkers zelf hoofdkantoor moesten bellen om te vragen hoe dat retour moest. (Toen konden er in 1 keer wel 2 extra medewerkers bijkomen) Toen ik aan de beurt was wist het meisje niet hoe ze retour moest slaan, en hielp een collega haar. Er werd niet eens in de doos gekeken en er moesten maar dingen afgevinkt worden op papier om terug te slaan. Ook kan het bedrag dan niet gelijk terugpinnen maar moet je wachten tussen de 2-10 werkdagen voordat het op je rekening staat. Daarnaast moest ik nog de retourbon en nog een ander formulier tekenen (wss boven een bepaald bedrag?) Het voelde heel omslachtig allemaal, en ik liep eigenlijk ook wel met een raar gevoel de winkel uit. Het bestellen zelf ging hartstikke goed, en kreeg ik ook erg snel binnen.
27 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend dat het retouren omslachtig is verlopen dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses dat je dit zo hebt ervaren, wij gaan hier mee aan de slag. Groet, Eline
24 sep 2023

Onvolledige bestelling

De keuze aan producten op de site was goed, net zoals de bezorging. Toch zijn er zeker een aantal grote verbeterpunten; ten eerste was mijn bestelling niet compleet. Er misten 5 noedelsoepjes. Ik heb toen meteen de klantenservice gebeld. Hier kreeg ik te horen dat deze soepjes (ondanks dat ze op de website te bestellen waren) niet voorradig waren. Ik zou mijn geld binnen 10 werkdagen teruggestort krijgen. Ik vind het heel raar dat ik hier niet van te voren een bericht over heb gekregen en dat ik hier zelf over moest bellen voor duidelijkheid. Daarnaast had ik juist een wat grotere bestelling geplaatst zodat ik gratis verzending zou krijgen. Als ik van te voren had geweten dat deze soepjes niet voorradig waren, dan had ik minder of misschien wel ergens anders besteld. Wat betreft communicatie en het up to date houden van de voorraad is er zeker genoeg ruimte voor verbetering.
25 sep 2023
Beste Leonie, Wat vervelend om te lezen dat een gedeelte van je bestelling niet voorradig bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Wij nemen je feedback uiteraard zeker mee zodat wij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Wij hopen dat je tevreden bent over de rest van je bestelling en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
29 sep 2023
Omdat ik een tafeltje wilde dat Xenos verkoopt naar meerdere filialen geweest, maar tafeltje was er niet. Dus online besteld en gekozen voor aflevering in filiaal.Dat was op een vrijdag en het duurde tot dinsdag voordat het was afgeleverd bij dat filiaal. Misschien verwend, maar ik ging er vanuit dat het zaterdag beschikbaar was, vandaar dat ik dat specifieke filiaal koos, zodat we er uitje van konden maken... De hele communicatie hierover ontbrak, ik stond soort van in de wacht tot ik bericht kreeg op maandag of zo, dat op dinsdag dat tafeltje bezorgd zou worden (maar ik moest gewoon werken uiteraard, dus heel gedoe om dat tafeltje op te halen). Ik snap dat het soms niet direct in een dag kan, maar vooraf hier duidelijk over communiceren is wel gewenst :) Tafeltje is great.
29 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend dat de levering niet is gegaan zoals je had verwacht. Gelukkig ben je tevreden over het product en wensen wij jou hier veel plezier mee. Groet, Eline
JH
johanna h.
lelystad
25 mei 2023
onze plantentafel is zoek geraakt, de postNL zou hem 19-5 dit schreven zij, We hebben je pakket om 09:51 bij je bezorgd. kreeg een mail er van . er is niemand aan de deur geweest om die tijd, contact gezocht met een medewerker dat het eerst even liet weten dat het eerst onderzocht moest worden het is nu een week later, hoe ik het contact van jullie vond? ,ik had meer verwacht dat het gauw word op gelost of tussen door even een berichtje met vriendelijke groet Mevr Harmsen
5 jun 2023

Bestelling prima, verpakking schandalig

Bestelling was netjes op tijd, alles ging wat dat betreft prima. Maar ik haalde het pakketje op in de winkel en het was verpakt alsof het een reis naar de andere kant van de oceaan moest overleven. In een veel te grote doos, gevuld met verschillende soorten bubbelplastic. Echt niet meer van deze tijd! Juist om het milieu te sparen laat ik dingen liever niet thuisbezorgen. Maar daardoor voelde ik me hier alsnog zeer bezwaard over. Wat ik bestelde was niet eens breekbaar!
6 jun 2023
Beste Inge, Bedankt voor je beoordeling. Wij verpakken onze pakketten altijd goed zodat het heel bij de klant wordt geleverd. Wij stellen je feedback hiervoor zeer op prijs en nemen deze zeker mee. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
16 okt 2023

Vreemde wijze via internet bestellen.

Ik vind het vreemd dat mijn bestelling via PostNL geleverd wordt bij Xenos en dat ik het daar gratis op kan halen, maar dat het pakket niet gratis direct bij mij bezorgd kon worden. Dit is alleen maar meer werk voor Xenos personeel dat het pakket eerst moeten aannemen en naar het magazijn brengen en later, wanneer ik het ophaal, daar weer moet halen. Ik kreeg wel via PostNL een update dat mijn bestelling (bij mij) bezorgd was.
16 okt 2023
Beste Elaine, Bedankt voor je bericht. Klopt inderdaad als je je bestelling laat bezorgen in één van onze kleurrijke winkels zijn de bezorgkosten gratis. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah