Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

28 aug 2023
Bestelling was ontbijt en dinerborden. Dinerborden waren uitverkocht. Men stuurde alleen de ontbijtborden en stortte het bedrag van de dinerborden terug. Op zich netjes maar...je wilt n compleet servies. Ze hadden me beter al het geld terug kunnen storten zodat ik een ander set had kunnen bestellen. Nu moet ik de ontbijtborden alsnog retour zenden. Jammer
29 aug 2023
Beste Hastef, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet de complete set had kunnen ontvangen. Als een artikel is uitverkocht dan wordt het bedrag daarvan teruggeboekt naar de klant omdat wij het artikel dan niet kunnen leveren. Mocht het artikel weer op voorraad komen dan kan je dit altijd opzoeken op onze website zodat je als nog de gehele set kunt bemachtigen. Groet, Tiffany
5 nov 2023

Matige kwaliteit en kostte veel tijd om m bruikbaar te krijgen

Webbing kast kwam Schots en scheef binnen, de deuren konden niet eens open en de scharnieren moesten opnieuw worden bevestigd om de deurtjes wat recht te krijgen en überhaupt open. Houten poot onderzijde gespleten. Kast tweedehands of met geweld behandeld in fabriek? Kast zelf is mooi, maar voor €250 verwachten we toch andere kwaliteit.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Bertine, Wat vervelend om te lezen dat de kast beschadigd werd geleverd, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Groet, Gabrielle
25 sep 2023
Het lukt XENOS niet om de producten zo te verpakken dat ze onbeschadigd aankomen. Ook bij eerdere bestelling ging dat al niet goed. Hierbij worden simpele, vermijdbare fouten gemaakt, zoals beschadigd vóór het inpakken, onvoldoende tussenlagen of juist te veel opvulmateriaal, waardoor het wordt samengeperst.
26 sep 2023
Beste Arend, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het niet goed is aangekomen. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
30 apr 2023
Zelf de kast wezen omruilen in een filiaal. Er was er nog 1 op voorraad maar deze had dezelfde klacht als de retourkast. Dus is het de showroom kast geworden. Bij de kassa moesten we in eerste instantie de welkomst korting € 24,90 bij betalen. Korting op het showroommodel was niet mogelijk.
1 mei 2023
Best Jenny, Wat jammer om te lezen. Het klopt inderdaad dat de welkomskorting alleen geldig is op online bestellingen en niet in onze winkels. Wij hopen dat je desondanks blij bent met je aankoop en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
19 nov 2023

Mooie schaal, matig borreltrio

Ik had een aantal items besteld, grotendeels tevreden, maar het olijfhouten borreltrio is lek, dat wil zeggen dat de olie van olijven en tapenades er doorheen komt aan de onderkant. Dat is jammer want daarom kun je ‘m niet goed gebruiken. Over de grote houten schaal niets dan lof, prachtig!
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. We stellen je feedback op prijs en we nemen het mee in ons overleg. Fijn dat je wel tevreden bent over de schaal. Groetjes Marielle
18 jul 2023
de winkel, ze kunnen geen gebroken glas plaatsen, omdat ik controleer wat ik koop en ik bewaar het niet, het is moeilijker voor ze om een ander te sturen dan om een gebroken te sturen, het was al gedaan omdat ik zocht de kleine glaasjes en er was niks...goede controle in de winkel!
18 jul 2023
Beste Maria, Ik zie dat je vanuit onze klantenservice een nieuw glas toegestuurd hebt gekregen en deze vandaag bij je wordt geleverd. Wij hopen dat je bestelling verder in orde is en vernemen dit uiteraard graag van je als dit niet het geval is zodat wij dit kunnen oplossen. Groet, Gabrielle
Twee sets servies besteld, maar twee verschillende sets geleverd. Daarnaast 2 sets bestek besteld die als separate levering van het servies bij Post.nl zijn aangemeld, maar in dezelfde doos als het servies zaten. Bij Post.nl staat nu nog steeds één pakket als nalevering te boek.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Dennis, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er nog 1 pakket bij postnl staat. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken. Groet, Deborah

fijne winkel, maar bestellen is minder oke.

Super leuk en fijne winkel.. Alleen 3 grote meubels gekocht in 1,5 jaar tijd en 2 van de 3 bestelling kwamen stuk binnen. De romp slomp met halen en weer weg brengen van die grote pakken maakt het minder aantrekkelijk om nog grote pakketten te bestellen bij Xenos
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nathalie, Heel fijn om te lezen dat je onze winkel zo leuk vindt. Jammer om te lezen dat je deze leveringen zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Je kunt hierover uiteraard contact opnemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Ik had 10 glazen kerstboompjes besteld maar kreeg er maar 5 geleverd. Twee dagen later kreeg ik pas een mail dat een gedeelte van mijn bestelling niet meer voorradig was. Vervolgens ga ik naar de winkel om ze daar te kopen blijken ze in de aanbieding te zijn.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ana, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn en dat je de actie voor de eerste boompjes hebt gemist. Wij wensen je ondanks dat nog wel veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
24 jun 2023

Webshop voorraad

Tot 2 keer toe geprobeerd een artikel online te bestellen wat volgens de webshop voorradig was, en beide keren werd het bedrag terug gestort omdat het dus niet voorradig was. Leuke producten voor een prima prijs, maar hier valt nog wel wat te verbeteren
24 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wij zullen dit intern doorzetten naar de des betreffende afdeling. Groet Angela
2 jun 2023

Verkeerd pakket geleverd.

Pakket besteld om in de winkel af te halen. Verkeerde pakket bleek te zijn geleverd. Irritant, maar kan gebeuren. Kon het juiste pakket vervolgens alleen naar de winkel laten sturen en niet naar mn huisadres, dus dubbele moeite en dubbele parkeerkosten.
Ik ben best tevreden over de producten, maar de wijze waarop ik de bestelling moest doen was irritant: Het was nmogelijk om 15 stuks in 1 keer te bestellen, dus moest ik 2 aparte betellingen doen. Zo jammer van de verzendkosten en verpakkingsmateriaal!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annet, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat de producten naar wens zijn. Wat jammer dat je niet in 1x kon bestellen. Wij willen je adviseren in het vervolg de klantenservice te contacteren zodat wij je verder kunnen helpen. Voor nu willen wij je veel plezier wensen met je bestelling. Groet, Tiffany
17 aug 2023

Verkeerde kommetjes ontvangen

Betalen met Rabo Bank lukte niet en mijn winkelwagen werd telkens weer leeg gemaakt. Ik had ook 2 kommetjes besteld met afbeelding van een kraanvogel erop, ik ontving 2 met andere afbeelding erop. Gelukkig kon ik dit makkelijk ruilen in de winkel.
17 aug 2023
Beste Marje, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het bestellen niet makkelijk is gegaan. Wat fijn dat je de kommetjes kon omruilen en dat je nu de juiste hebt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
19 nov 2023

Zoveel plasticafval!

De items waren naar wens - de badmat, de bestekbak en de vaatdoekjes doen gewoon wat ze moeten doen. Alleen: waarom moet er zoveel bubbeltjesplastic meegeleverd worden!? Had dan een kleinere doos verstuurd, want dan had het ook nog prima gepast!
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je beoordeling. Gelukkig is al ons verpakkingsmateriaal van gerecycled folie. We zien je graag terug op onze webshop. Groet, Marielle
27 mei 2023

misleidend

Ik vind het misleidend van Xenos dat ik sommige producten alleen kan laten thuisbezorgen voor 35 euro en niet kan afhalen in de winkel of bij het magazijn. Dit weerhoudt mij er vaak van een product bij jullie te kopen, ook al zijn ze nog zo leuk.
27 mei 2023
Bedankt voor je bericht en de leuke foto. Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. Helaas worden de artikelen die groter en zwaarder zijn dan de normale pakketten echter alleen met de speciale transportdienst bezorgd. Groet Angela
24 okt 2023

Vermiste Schroeven

De kast is in orde alleen miste ik de 43 schroeven die nodig waren om de kast in elkaar te zetten .. de schroeven hadden ook nog eens een kleiner formaat dan de standaard maat waardoor de zoektocht naar nieuwe schroeven ietwat bemoeilijkt werd.
25 okt 2023
Beste Melissa, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je 43 schroeven miste. Ons excuus hiervoor. Wij hebben een nieuwe schroevenset voor je nagestuurd. Binnen 2 werkdagen wordt deze bij je thuis geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
10 jun 2023
Prima sokken, snel geleverd. Waarom dan toch maar 3 sterren? Sokken waren verpakt in een plastic zak. Die zat in een kartonnen doos, met een hoop folders en bubbelplastic. Waren ze bang dat de sokken zouden breken tijdens transport?
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, wij gaan dit doorzetten naar de juiste afdeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Eline
Elke keer als ik iets bestel dan is er weer een gedeelte van de bestelling niet. Nu krijg je netjes je geld terug gestort, maar is beter als het vooraf aangegeven is dat product niet op voorraad, ipv van achteraf na de bestelling.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Uiteraard nemen wij je feedback mee en wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
3 jun 2023
Ik dacht dat ophalen in de winkel een soort click en collect was, maar jullie sturen mijn pakketje dan naar die winkel toe. Dat duurde helaas 3-4 dagen en daar had ik niet op gerekend. Zou dat iets beter communiceren op de site.
3 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen. Wij zullen hiernaar kijken. Groet Angela
7 okt 2023

Leuke producten, minder enthousiast personeel

Producten waren echt super en ben er kei blij mee. Maar toen ik het pakketje kwam afhalen in de winkel kwam er weinig enthousiasme of vriendelijkheid van het personeel af wat erg jammer is want ze zijn het gezicht van de zaak
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marjory, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling. Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in de winkel, onze excuses hiervoor. Wij wensen je uiteraard veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle