Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.514 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

30 jun 2023

onduidelijk

De bestelling in één keer geplaatst, maar de levering was in twee keer. Hierin klopte de levering niet met wat er in de doos zat. Bij de eerste levering zaten spullen die volgens de lijst in de tweede doos zaten en andersom.
Ik had vanalles besteld waaronder 4 emmertjes suikerspin. Zag er van de buitenkant keurig uit, maar binnenin de emmer was het 1 grote harde brok suiker, alsof het nat was geworden. De rest vd bestelling was in orde.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Claudia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Wij zouden je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
7 mei 2023
Verzending verwachting zou zijn zaterdag, toen werd het maandag, dinsdag, woensdag en uiteindelijk is het donderdag geleverd. Elke keer blijf je er toch voor thuis, aangezien het een groot pakket was. Erg vervelend!
8 mei 2023
Beste Angela, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je langer moest wachten op je pakket dan je had verwacht. Wij doen ons best alle pakketten zo snel mogelijk te leveren. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany

Tuinbankje voor balkon

Ziet er een beetje goedkoop uit en de sierkussens zijn niet echt fijn . Bankje zit wel heel erg lekker en staat gezellig op het balkon. In elkaar zetten was een drama, maar nu die eenmaal staat is het prima.
20 jun 2023
Beste Kim, Wat jammer om te lezen dat niet je gehele bestelling naar wens is. Je kunt hierover uiteraard contact opnemen met onze klantenservice of het desbetreffende artikel retourneren. Fijn dat het bankje wel naar wens is en deze gezellig op het balkon staat. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
5 sep 2023
Het personeel was heel erg druk met zichzelf en niet met de klant. Ze hadden het zooo gezellig samen dat ze naar de klant niet omkeken. Die gast hoefde nog net niet te zichyen toen ik wat wilde vragen, pfff
5 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dit is uiteraard niet de bedoeling onze excuses hiervoor. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
22 jul 2023

Get woke Xenos

Prima producten en bezorging ook niets op aan te merken, maar de hoeveelheid verpakkingsmateriaal en die belachelijk grote doos waren niet nodig geweest. Ik sabbel niet voor niets op kartonnen rietjes hè.
24 jul 2023
Beste Irma, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Wij nemen je feedback m.b.t. het verpakkingsmateriaal uiteraard mee en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
29 jun 2023
Mijn online bestelling was een krukje maar deze was heel slecht verpakt. Alleen de bovenkant zat in de verpakking. Gelukkig geen beschadigingen. Maar het verpakken voor verzending kan wel wat netter/beter.
30 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat goed te lezen dat je bestelling gelukkig goed is aangekomen. Wij gaan dit doorzetten naar de juiste afdeling. Groetjes, Eline
2 okt 2023

Op zich wel leuke winkel, verzendkosten NO GO.

Wel leuke producten aangeboden, maar belachelijk om 35 euro verzendkosten te moeten betalen voor iets wat jullie ook in de winkels zouden kunnen aanbieden. Niet toegankelijk voor iedereen dit.
2 okt 2023
Beste Lisa, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een aantal artikelen die geleverd worden met extra@home dit zijn artikelen die groot en zwaar zijn en niet geleverd kan worden met de pakketdienst van postnl. Hier betaal je een eenmalig bedrag van 35 euro voor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
23 dec 2023
Plastic maatbeker was stuk bij aankomst en niet goed verpakt. Servies was verder prima verpakt. Een artikel van 1,99 terugsturen is domweg de moeite niet maar eigenlijk is dit schofterig.
23 dec 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de maatbeker kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben gelijk een nieuwe beker nagestuurd. Zodra deze is aangemeld bij postnl ontvang je van ons een email met de track en trace code. De kapotte beker mag weggegooid worden. Groetjes Deborah
Mijn kast kwam verbogen aan. Gelukkig heb ik het metaal voorzichtig kunnen terugbuigen en de kast alsnog in gebruik kunnen nemen. Verzending was verder snel en jullie aanbod is top.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Myriam, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de kast verbogen aan kwam. Gelukkig is het opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 jul 2023
Achter tegen een muur stonden verschillende pakjes om opgehaald te worden . Hierop waren groot en duidelijk de naam opgeschreven. Ze vroegen alleen om je naam en gaven het zo mee.
27 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Als de pakketten opgehaald worden in de winkel wordt er ook om de legitimatie gevraagd. Mocht dit niet zijn gebeurd dan horen wij dit graag zodat wij dit kunnen oppakken met de desbetreffende winkel. Wij willen je graag adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
12 jul 2023

Gematigd positief

Goed: De communicatie en de snelheid waarmee geleverd werd. Niet zo goed: bestelling was niet compleet. Dit werd naderhand wel goed opgelost maar het gaf toch extra onrust en werk
12 jul 2023
Beste Marianne, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend. Gelukkig is de bestelling uiteindelijk goed aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Eline

Geen afhaalservice voor zware artikelen.

Ik had een kast ontvangen vol met barsten, ik was er niet blij mee dat ik die zelf naar een winkel of post.nl punt moest brengen. Het geld heb ik wel snel teruggekregen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het artikel kapot had ontvangen, onze excuses. Het klopt dat wij geen afhaalservice hierin hebben om het af te laten halen. Dit is zelf retourneren. Wat fijn dat je het geld snel terug hebt ontvangen. Wij verwelkomen je graag terug in een van onze kleurrijke Xenos winkels of op onze leuke website. Groet, Tiffany
5 jul 2023
het zoeken naar artikelen vond ik niet zo handig op de site. Zoeken met bepaalde steekwoorden lukte niet. Het duurde heel lang voordat ik gevonden had wat ik nodig had.
5 jul 2023
Beste Mirjam, Wat vervelend om te lezen dat het niet gemakkelijk was het artikel te vinden waar je naar op zoek was. Fijn dat dit uiteindelijk wel is gelukt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
MR

Snel geleverd maar niet compleet

Bestelling was snel geleverd, maar helaas niet compleet. Het ging om iets kleins en ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar toch vervelend dat er iets ontbreekt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij willen je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Groet, Eline
23 jun 2023
Ik zou het prettig vinden om zelf te kiezen wanneer mijn spullen worden geleverd. Via PostNL kan dat niet meer, bij DHL parcel kan je wel je eigen voorkeuren doorgeven
24 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Helaas zijn wij inderdaad afhankelijk van de planning bij post NL. Groet Angela
28 apr 2023
Wel beter nakijken voor het verzenden naar de klant. 2 bordjes waren beschadigd en moeten we nu met verzendkosten bijbestellen. Zijn namelijk niet tekoop in de winkel
29 apr 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om even een mailtje te sturen zodat wij dit in behandeling kunnen nemen. Groetjes Angela
4 sep 2023
Ik grijp te vaak mis. Het artikel is dan al minstens 2 weken niet aanwezig. Tw…. Scheermesjes( Etos), verband, neusdruppels ( met zout) Selsun shampoo Enz🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Modern nachtkastje

Erg leuke nachtkastje. Helaas wel wat kleine beschadigingen.Jammer ook dat het niet echt hout is. Het model is leuk. Erg makkelijk was het ook in elkaar te zetten.
24 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wat Fijn om te lezen. Graag zien wij je nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
25 nov 2023
De verpakking krijg ik niet open Zo vast is het dicht geplakt. Doe daar wat aan. Mensen met Artrose of reuma krijgen het niet Open.dus aub kan dat niet anders.
25 nov 2023
Beste Margot, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verpakking niet open krijgt. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah