Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

3 dec 2023
Bestelling lag niet klaar bij de kassa. Medewerker bleef lang weg. Rij mensen achter me werd ongeduldig. Uiteindelijk moest ik zelf naar magazijn lopen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Anke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je zelf het pakket op moest halen in het magazijn. Wij zullen dit oppakken met de desbetreffende winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
11 jun 2023
Servies besteld, helaas een aantal delen beschadigd bezorgd. Omdat ik de fotos niet kon uploaden gevraagd om een mailadres, helaas nog niks ontvangen.
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat ontzettend vervelend. Wij ontvangen geen een email met daarin de foto's en het ordernummer je kunt deze sturen naar klantenservice@xenos.nl Groet Eline
3 okt 2023
Ik meldt een kapot artikel, wat stuk is gegaan naar mijn mening omdat het in een veel te grote doos is verzonden. Maar hoor vervolgens niets meer..
3 okt 2023
Beste Marian, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Wij hebben dit voor je nagekeken en kunnen helaas geen email terug vinden om welk artikel dit gaat. Je kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat wij dit artikel opnieuw naar je kunnen versturen. Groet, Eline
13 sep 2023

Mokken gebroken

Er waren van de 30 mokken die ik besteld had 5 mokken kapot. In een van de dozen zaten er maar 5 in ipv 6. In totaal dus 1/5 deel van de bestelling
13 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen en te zien. Graag willen wij je adviseren om even contact met ons op te nemen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen. Groet Angela

Huispak

Het huispak wat we besteld hadden , daarvan was de verpakking nogal gehavend. Duidelijk al 1 of 2 keer teruggestuurd. Bezorging was netjes op tijd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Peter en Patricia, Bedankt voor jullie beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de verpakking nogal gehavend is binnen gekomen. Is het huispak ook niet in orde dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
27 aug 2023
De kaarsen waren geweldig. Echter de kwaliteit van de kaarsenhouders was erg Action. Ik had het toch meer richting Blokker kwaliteit verwacht.
28 aug 2023
Beste Renee, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met de kaarsen. Jammer dat je minder tevreden was over de kaarshouders. Wij wensen je desondanks veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
28 aug 2023
Ik kwam mijn pakketje ophalen bij xenos Den Helder en ze waren niet erg klantvriendelijk. Voor de rest was alleen in orde net mijn bestelling.
28 aug 2023
Beste Emma, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen dit zeker doorzetten en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
9 jun 2023
Telefonisch goed bereikbaar, maar na (eindelijk) ontvangen van bestelling, blijkt een van de twee eetkamer stoelen beschadigd te zijn.
10 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te zien. Graag adviseren wij om hiervoor contact op te nemen zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
13 jun 2023
Informatie op de site is heel prima! De bezorging minder, veel artikelen waren kapot bij ontvangst. Waarschijnlijk door vervoer.
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend om te lezen. Je kunt ons het beste een email sturen naar klantenservice@xenos.nl met daarin je ordernummer en wat er kapot is aangekomen. Dan kunnen wij kijken wat we hierin kunnen betekenen. Groet Eline
15 mei 2023

Website probleem

Aanvankelijk kon ik niet bestellen door een persisterende fout in de website. zie screenshot. Een paar dagen later lukte het wel
15 mei 2023
Beste Jacob, Wat vervelend om te lezen dat er een storing was op onze website, onze excuses hiervoor. Fijn dat je de bestelling uiteindelijk wel hebt kunnen plaatsen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
er zat geen gereedschap bij het kwam uit cina ligt zeker nog op de boot ide winkel hebben ze dat gezegd maar helaas niets
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de schroevenset niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben de schroevenset per post opgestuurd. Binnen enkele dagen wordt deze bij je geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
14 jul 2023
wanneer je verteld dat er een product mist, krijg je geen antwoord. Misschien dat je dat de volgende keer moet doen Xenos.
15 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat er iets ontbreekt uit je bestelling, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
10 okt 2023

Heel blij met de Hippolamp, maar...

Heel blij met de Hippolamp. Echter stond er niet vermeld dat het zonder lamp geleverd word. dat is wel handige informatie
10 okt 2023
Beste Caroline, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat artikel naar wens is. Wij stellen de tip zeer op prijs en nemen deze zeker mee. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
11 sep 2023

Kon toch beter.

Goedkopere verzendkosten. Snellere realisatie van de bestelling. Minder plastic en minder karton (verpakking aanpassen).
11 sep 2023
Beste Sava, Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij zullen dit intern meenemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
8 sep 2023

Stinkende kussentjes

De bestelde kussentjes zijn leuk, op tijd bezorgd. Echter stonken vies muf. Eerst een nacht buiten moeten luchten.
9 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag zien wij je nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
5 okt 2023
Personeel in winkel wist niets te beantwoorden op mijn vraag. Ook niet hoe en of ik online zou kunnen bestellen.
5 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je geen antwoorden hebt mogen ontvangen op je vragen. Je kan hierin ook onze klantenservice contacteren zodat wij je verder kunnen helpen en je vragen kunnen beantwoorden. Groet, Tiffany
5 jul 2023
Product was niet meer leverbaar, voordat dit duidelijk was gingen er een aantal dagen overheen. Teleurstellend.
5 jul 2023
Beste Karl, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Ik zie dat de terugbetaling inmiddels is verwerkt. Indien je hierover nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
5 nov 2023

Verlopen kortingsbon

Super geregeld echter zat er in m’n bestelling die ik ophaalde een kortingsflyer van 20% die al was verlopen…
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieken, Wat fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd. Vervelend dat er een oude flyer in het pakket heeft gezeten, onze excuses hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Waarom minimaal bestelbedrag.

Tja is gewoon een site om te shoppen. En heel jammer dat er een minimaal bestelbedrag van toepassing is.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat wij een minimaal bestelbedrag hebben van €15,00. Wij stellen je feedback hierin zeer op prijs en zullen deze zeker meenemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
4 nov 2023
Ik vond de service van de winkels xenos in Den Bosch goed. De service van de klantenservice minder.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Maria, Wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden was over onze service, dat is uiteraard niet waar wij naar streven. Indien je nog vragen hebt of wij je ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit graag van je, wij zoeken graag naar een oplossing. Groet, Gabrielle