Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

10 mei 2023
Artikelen los van elkaar verpakt waardoor het door post.nl het heeft gescheiden dus apart geleverd.
10 mei 2023
Beste Jennifer, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om de artikelen zo goed en heel mogelijk te laten bezorgen. Hierdoor kan het zo zijn dat je bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
29 jul 2023
4 spiegeltjes besteld. Alle 4 beschadigd, jammer want nu moet ik alsnog terug naar de winkel
29 jul 2023
Beste Linda, Wat vervelend om te lezen dat de spiegels beschadigd zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice of deze om te ruilen in een van onze winkels. Groet, Gabrielle

Slechte communicatie

Erg snel bezorgd, maar kreeg alleen geen mail dat het al in de winkel lag om op te halen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. Je ontvangt inderdaad geen mail als de bestelling in de winkel is geleverd. Zodra de track en trace code aangeeft dat de bestelling is geleverd kan je je bestelling daar ophalen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
1 nov 2023
Beter inpakken, niet de kwetsbare dingen onderop leggen. Kerstbal kwam nu niet heel aan.
1 nov 2023
Beste Karla, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat een artikel niet goed was geleverd, onze excuses. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
18 jun 2023
De bestelling werd in 2 delen opgesplitst en daar werd niet helder over gecommuniceerd
Antwoord van Xenos.nl
Beste David, Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was dat je bestelling in twee delen werd verzonden. Één gedeelte van je bestelling betreft een Extra@Home artikel, deze artikelen worden zoals aangegeven op onze website op afspraak op het huisadres geleverd en staan los van de reguliere verzendingen. Indien je hierover nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
30 sep 2023
Het werd snel verzonden , maar er waren wel dingen kapot gegaan :-( dus niet zo tof
30 sep 2023
Beste Sylvia, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd. Jammer dat er een aantal dingen beschadigd zijn geraakt, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
3 dec 2023
Waardeloos dat het terugsturen zoveel geld kost. Ik bestel daardoor er niet meer
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieke, Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Bestellingen mogen uiteraard ook in één van onze winkels kosteloos worden geretourneerd. Groet, Gabrielle
1 jul 2023
Pakket opgehaald bij de winkel. Op zowel de verpakking als het kleed zat bloed.
1 jul 2023
Beste Feline, Wat vervelend om te lezen, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je bestelling verder naar behoren is geleverd. Indien dit niet het geval is raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
14 nov 2023

DE kaarsen waren beschadigd....wellicht…

DE kaarsen waren beschadigd....wellicht beter verpakken als het kwetsbaar is.
14 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Je kunt dit per mail doen klantenservice@xenos.nl of per telefoon 088-0274300. Groet, Eline
Product is tijdens transport kapot gegaan. Betere controle op bezorgdienst.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het artikel niet heel is geleverd, onze excuses. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Alleen het retour stuuren kost geld terwijl het compleet stuk is geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste D, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij je een retourformulier kunnen sturen. hiermee kan je het artikel op onze kosten retour sturen via een postnl punt. Groet, Deborah
Had liever gehad dat get gewoon voorradig in de (een) winkel was geweest.
Ik kan er weinig over zeggen. Heb mijn pakket nog steeds NIET ontvangen 😡
20 jun 2023
Beste Bianca, Ik zie dat je bestelling inmiddels is geleverd in onze winkel en deze klaar ligt om opgehaald te worden. Onze excuses voor de langere levertijd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Niet goed verpakt

Ik had servies besteld en er waren dingen niet goed verpakt, dus kapot.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen zodat we het op kunnen lossen. Groet Angela
MV
M. V.
NIEUW-VENNEP
3 dec 2023
Goede spullen. Alleen wascer 1 bordje gebarsten dat vind ik wel zonde.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marleen, Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met de producten. Ik heb zojuist meteen een nieuw bordje naar je laten toesturen, hiervan ontvang je nog een track&trace code per mail. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
4 okt 2023
Helaas kwam de spiegel met een stukje er uit aan! Dit was erg zonde.
4 okt 2023
Beste Josephine, Wat vervelend om te lezen dat de spiegel beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
JB
jan B.
GIETEN
30 jun 2023
Winkels zijn meestal erg vol .Ruimte vergroten of minder assortiment
30 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat jammer te lezen dat je onze winkels overvol vindt. Wij zullen dit doorzetten naar de juiste afdeling. Groet, Eline
Snelle levering ter vervanging toen bleek dat er iets gebroken was
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
28 mei 2023
Twee dagen er op moeten wachten ter wijl het eerder was toegezegd
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
MD
M D.
Katwijk
12 aug 2023
De opbergboxen waren alle drie niet goed! Handvaten zitten lod
14 aug 2023
Beste Mieke, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle