Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Mijn aandacht was al enige tijd gevestigd op de rotan dressoirkast van de Xenos, en nu was ie in de aanbieding dus heb ik mijn slag geslagen. Hij werd ook gratis thuis geleverd. Helaas dacht postNL daar een beetje anders over (ik woon 3 hoog dus mssn hadden ze daar geen zin in) maar na het afhalen bij een postpunt bleek de kast al kant en klaar te zijn. Kon ik die schroevendraaier meteen weer weg doen. TLDR: Mooie kast, en ondanks een leversprobleem, snel op de plek
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je alsnog het kleurrijke dressoir in de aanbieding hebt bemachtigd. Wat vervelend om te lezen dat het met de post niet zo fijn is verlopen. Gelukkig heeft het leuke dressoir een mooi plekje gekregen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
23 sep 2024
gedeelte bestelling kwam met breuk binnen ,contact gehad met klantenservice en dit werd direct opgelost door breuk items na te sturen zonder over kosten te praten , zeer klant vriendelijk maar ook door de winkel zelf die ik eerst gebeld had voor advies werd ik ook zeer klantvriendelijk behandeld . echt een verademing in deze tijd.
24 sep 2024
Beste Martine, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo vriendelijk bent geholpen door de klantenservice en door de winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Ik heb jullie eind vorige week via de site een berichtje gestuurd. Daarin verwees ik naar een foutje op de omschrijving van het artikel. Ik heb nog steeds geen antwoord dus dat vind ik minder. Verder prima levering, maar heb ik het juiste gekregen. Dus rest mij alleen nog maar te bellen naar jullie
Antwoord van Xenos.nl
Beste Frans, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er een foutje in de omschrijving staat van het artikel. Ons excuus hiervoor. Wij hebben geen bericht van je mogen ontvangen. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
30 sep 2024
Eigenlijk is alles goed, alleen jammer dat je niet (bv) Duits factuuradres erop kan laten zetten als je wat online besteld. Nog mooier als je btw vrij kan inkopen zoals bij vele andere bedrijven. Xenos had eerst hier in Duitsland ook filialen. Zou dus mogelijk moeten zijn lijkt me.
1 okt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je bestelling goed is aangekomen. Wij zullen dit intern voor je doorzetten. Hartelijke groet, Eline Xenos
1 okt 2024

Goede service en leuke spullen

Bij mijn bestelling zat een prachtige schaal die het helaas niet overleefd had. Toen ik daar een melding van had gemaakt, kreeg ik supersnel antwoord en werd er een nieuwe schaal opgestuurd. Deze is gelukkig wel heel aangekomen. Blij met deze snelle service en met de leuke spullen!
1 okt 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat het snel en goed is opgepakt en aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
28 sep 2024
Veel glazen en mokken besteld, 1 glas was kapot aan de rand dus wrs niet gezien met het inpakken. Gebeld en geld terug gekregen. Hele vriendelijke medewerkster gesproken trouwens. Producten ook erg goed voor de prijs!
28 sep 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
6 okt 2024
Op een fijne en service gerichte manier geholpen. Via het service punt in de winkel een service besteld. Na ontvangst bleek er iets mis. In de winkel in Maassluis is alles gecorrigeerd op een erg goede manier. Super
7 okt 2024
Beste Em, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat service zo fijn is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
echt wat ik verwacht van jullie.mooi echt mooi goed geleverd en goed geregeld nou bezig met betaling ervban via riverty ik hoop dat t zo betaald is hartstikke bedankt en tot de volgende x groetjes c l van den dool.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Chaja, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling en de producten. Wij wensen je er veel plezier mee en zien je graag snel terug in één van onze gezellige winkels of bij een online bestelling. Hartelijke groet, Gabrielle
28 sep 2024
We hebben onze senseokopjes laten bezorgen in Xenos Hoofddorp. We vroegen of we even mochten kijken of ze alle 12 heel zijn. De verkoopster hielp met openmaken van de 2 doosjes en keek mee. Heel fijn geholpen!
28 sep 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat het zo is geregeld in de winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
26 sep 2024
Altijd snelle levering en weer blij met mijn aankopen. Dit maal 2 spiegels. Beide voldoen aan verwachting en goede prijs/kwaliteit verhouding. 1 spiegel gekocht voor onze camper en maakt het gelijk ruimer!
27 sep 2024
Beste Linda, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankopen. De spiegel hangt er heel mooi bij! Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
FW
Fre W.
Krimpen aan den Ijssel

Super service

Servies besteld, om er achter te komen dat ik doordat het 2 + 2 gratis was, teveel van het goede had besteld, heb ik het naar de winkel teruggebracht, zonder problemen geld terug. Super service.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze service zo super is ;) Wij wensen je veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah
2 okt 2024
Xenos heeft over het algemeen goede kwaliteits artikelen. De service die ze geven mocht er iets niet goed zijn, is uitstekend. Ik koop hier al jaren mijn noodzakelijke- en hebbedingetjes : )
3 okt 2024
Beste Marijke, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je al jaren klant ben bij Xenos en dat onze service uitstekend is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
JM
Jess M.
Barendrecht
8 okt 2024
Xenos heeft leuke unieke spullen in hun assortiment voor een goede prijs. Steeds wisselende aanbiedingen en ook fijne categorieen, wonen, eten & drinken, tuin & buiten, feestversiering, etc.
8 okt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
8 okt 2024
Goed geholpen door personeel, echter was het computerwerk (bestelling) ver onder de maat. Of het aan de bediening ligt of aan het materiaal/systeem weet ik niet, maar het hield wel 10 op.
9 okt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers. We zullen de melding intern even doorgeven. Groet Angela

Snelle levering, helaas niet in 1x

Snelle levering, mooi product. Helaas bezorgde Post NL de 2 nachtkastjes niet in 1x, maar verdeeld over 2 dagen, ondanks dat ze tegelijk besteld waren? Beetje jammer en onpraktisch.
1 okt 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Het kan inderdaad zo zijn als je bestellingen uit meerdere pakketten bestaat deze apart van elkaar worden aangeboden. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
25 sep 2024
Snelle levering zoals afgesproken, binnen 2 dagen. Netjes in de verpakking. Ik heb het opgehaald in de winkel. Goede service van de dame achter de kassa. XENOS Zuidplein, Rotterdam.
25 sep 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers van de winkel. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
Wat een topservice. De bestelling bleek niet compleet. Die is aangevuld maar toen had ik vergeten nog een bord op te geven. Ook die is nagezonden. Wat een uitstekende service!
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze service uitstekend is, daar doen wij het voor ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Overzichtelijke site, makkelijk bestellen. Fijn dat je ook aan kunt geven wanneer de bestelling bezorgd kan worden. Helaas werd van 1 set opbergboxen 1 box kapot geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Judith, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles makkelijk is verlopen. Wat jammer dat er 1 box kapot is geleverd. Wij hebben gelijk een nieuwe box voor je nagestuurd. Zodra deze is aangemeld bij postnl ontvang je van ons een email met de track en trace code. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
6 okt 2024
8delig servies gekocht. Op de dag dat het mij schikte werd het bezorgd door Post.nl. Heel goed verpakt in een extra door omgeven door luchtkussentjes. Heel blij mee!
7 okt 2024
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het servies goed en op de juiste dag is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
3 okt 2024
Advies in de winkel om op de website te kijken naar iets wat niet meer in de winkel te koop was. Dat pakte goed uit. In de winkel opgehaald en een mooi product.
4 okt 2024
Beste Elly, Heel fijn om te lezen dat je het product hebt kunnen bestellen op advies van onze collega in de winkel. Wij wensen je er veel plezier mee. Hartelijke groet, Gabrielle