Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

CK
Cisca K.
Amstelveen

Zo blij mee!

Allereerst kocht ik een aantal borden in uw winkel in mijdrecht, in een geweldig goe ingerichte en opgeruimde winkel met fantastische medewerkers. Ik was erg tevreden over de bordjes en kommetjes dus bestelde ik op uw site nog wat aanvullende items. Werkelijk uitmuntend ingepakt en prompt verzonden. Toen ze kortgeleden in de aanbieding waren kocht ik nog wat extra’s. Ik ben er echt heel blij mee
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met het mooie servies. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet, Deborah
Heel mooi lenteservies, goede kwaliteit. Zeer netjes ook online de korting toegepast, want was in de aanbieding in de fysieke winkels. Heel goed verpakt, zodat het beslist schadevrij werd afgeleverd en keurig volgens afspraak bezorgd.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela

bestelling plaatsen telefonisch.

Om een bestelling te plaatsen tel. contact opgenomen. Vervolgens heeft uw medewerkster er alles aan gedaan om de hoeveelheid artikelen binnen bepaalde tijd in de winkel te krijgen waarvoor mijn dank voor deze persoon…….. TOP……..
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles is geregeld ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
YK
3 mrt 2024
Producten zijn net zoals op de foto en beschreven, goede kwaliteit van het tafeltje en echt leuk omte zien. De prijs was fatsoenlijk en daarom heb ik het ook gekocht , zo fijn. Goed verpakt en snel binnen wat wil je nog meer.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Vonneke, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Efficiënt service online bestellingen. Uitstekende service tav mijn mail van zomer 2023 of een product verkrijgbaar was waarbij na een jaar een reactie kreeg dat desbetreffende product weer verkrijgbaar was..top!
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het artikel weer voorradig is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Goede klantenservice

Bij de levering van het servies waren een aantal borden/schalen gebroken. Na even gebeld te hebben met de klantenservice, werden de kapotte onderdelen de volgende dag gelijk opnieuw bezorgd. Goede service!
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
Leuke producten en goede afhandeling van 1 van de producten die ik kapot had ontvangen, 2 dagen later al een nieuwe en hoefde alleen een foto op te sturen, dus geen gedoe met afgeven bij een afgiftepunt!
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het kapotte artikel zo snel is nagestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
RV
Roland v.
Roosendaal
Fijn dat je het ook online kunt bestellen als iets niet in de winkel op voorraad is. Na 2 dagen in prima verpakking thuisbezorgd.Geef voorkeur aan fysieke winkelbeleving, maar zo niet prima optie.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je het online bestellen als positief hebt ervaren. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug in een van onze winkels of bij een volgende online bestelling. Groet, Gabrielle
JD
J D.
Nederweert

Super geholpen in winkel Venlo

Vriendelijke jonge dame die voor mij in de winkel Venlo direct de kussens bestelde met de actie 2+1 en ze netjes thuis kreeg gestuurd Helaas is dit niet normaal maar attend dat ze dit deed
Antwoord van Xenos.nl
Beste Peter, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkster in Venlo! Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug in een van onze gezellige winkels. Groet, Gabrielle
Na retournering in de winkel, was een online bestelling. Een mail met bevestiging van het geretourneerde bedrag. Echter duurde het nog een paar dagen. Kleine aanpassing zou handig zijn.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit uiteraard intern meenemen. Wij hopen je snel weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels en/of webshop. Groet, Deborah
YB
Yvo B.
Soesterberg
De bestelling werd keurig op de door mij aangegeven dag bezorgd. De inhoud was goed verpakt (eigenlijk wel heel erg goed, beetje veel plastic, maar het betrof glazen potjes en vazen).
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat alles in goede orde is geleverd. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
Betere verpakking, omdoos vele malen groter dan het item zelf, heel veel in plastic verpakte lucht, hierdoor was de opening van de doos open door in de lengte gescheurd plakband.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit meenemen en intern verder oppakken. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Super snelle levering en nog een betere service. Zat een kapot schaaltje tussen de levering en binnen een week kreeg ik deze nageleverd. Wat een service. Dat zie je niet overal.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ton, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Snelle bezorging, leuke artikelen. Alleen de prijs was niet geheel duidelijk, want als de prijs voor iets 3+1 gratis is, verwacht ik 4 artikelen ipv 1 voor 75% vd prijs.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd. Het 4de artikel bij de actie 3+1 is gratis deze wordt verrekend bij je bestelling deze wordt niet automatisch verzonden. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
2 complete serviezen besteld, keurig verpakt, kartonnetjes tussen borden en schaaltjes en mokken. Die doos zat weer in grotere doos met als opvulling luchtkussentjes.
Antwoord van Xenos.nl
Beste G, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Super service

1 onderdeel van mijn bestelling defect binnengekomen ik heb een contact verzoek via de site aangevraagd en ben daarna snel gemaild en netjes geholpen. Super service.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Charissa, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling deels kapot werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel voor je is opgelost en je hierover tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Levering op de datum zoals gepland. Enige minpunt ligt bij de bezorging van Post NL (werd geleverd bij Post NL punt ipv thuis) maar dat is Xenos niet te verwijten.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
3 mrt 2024

goede service

Doos was beschadigd door postnl. Medewerker hielp me met uitpakken en kijken of alles goed was. Niks aan de hand gelukkig. Mocht de doos bij haar laten. Was fijn!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kim, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat alles toch nog heel is geleverd ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
het rotan stoeltje dat door Postnl bezorgd zou worden is niet bezorgd. Fout van postnl, maar werdt door de telefoniste keurig opgelost. Ik werd netjes geholpen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het pakket niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie in de bestelling dat het stoeltje zo snel mogelijk opnieuw naar je wordt toegestuurd, hiervan ontvang je nog een bevestiging per mail. Groet, Gabrielle

Super goed verpakt en de volgende dag al bezorgd

Ik vond het best spannend om al die borden te bestellen maar ze waren super goed ingepakt en de volgende dag al bezorgd! Ruim op tijd voor Pasen dus!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lisaa, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en ruim op tijd is geleverd. Met dit mooie servies kan je pasen niet meer stuk ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah