Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.457 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.215 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

24 sep 2023
Het is heel gezellig in de winkel klant vriendelijk
25 sep 2023
Beste Marlies, Heel fijn om te lezen dat je onze winkel zo gezellig vind en je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Top service!

Ik had een bestelling geplaatst waarvan iets gebroken was. Na dit gemeld te hebben kreeg ik gelijk een nieuw artikel opgestuurd. Top service!
25 sep 2023
Beste Sorena, Wat vervelend om te lezen dat een gedeelte van je bestelling beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel voor je is opgelost en je inmiddels een nieuw artikel hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
24 sep 2023
Goede kwaliteit, snelle levering, goed verpakt
25 sep 2023
Beste Alex, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en deze netjes was verpakt. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Alles netjes verpakt
25 sep 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling netjes en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
24 sep 2023
Levering was snel, website vind ik duidelijk. Helaas waren de artikelen kwalitatief wat minder, maarja voor de betaalde prijs.
25 sep 2023
Beste Larissa, Wat jammer om te lezen dat de kwaliteit niet helemaal naar wens was, hierover kun je uiteraard indien gewenst contact opnemen met onze klantenservice zodat wij met je kunnen meekijken. Fijn dat de bestelling wel snel bij je werd geleverd. Groet, Gabrielle
Snelle service
23 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela

Goede service

Levering was heel snel. De stoelen zitten heerlijk en zien er prachtig uit. De kwaliteit is goed. Ik ben er heel blij mee.
23 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
23 sep 2023
Snelle levering. Kopjes en schoteltjes goed verpakt.
23 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is geleverd. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie webwinkel. Groet Angela
23 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen. Hopelijk zien we je nog is terug in onze mooie web winkel. Groet Angela
AZ
Anne-Marie Z.
Wamel, Pays-Bas
Vlot bezorgd, goede prijs
22 sep 2023
Artikel was defect. Heel snel een nieuwe ontvangen.
23 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Graag zien wij je nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela

Blij met stoeltje

Ben blij met stoeltje ! Precies de goed kleur . Snel geleverd. Alleen jammer dat een dag na bestellen hij was afgeprijsd ! En ik daar geen geluk mee had vr gr sandra

Fantastisch snelle levering

Snelle leverin, mooi procduct
23 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
21 sep 2023
Stevige doos, nachtkastje zat al in elkaar dus alleen op plek zetten, even een doekje erover en klaar! En de doos natuurlijk houden voor oud papier 😊
22 sep 2023
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
21 sep 2023
snelle verzending, goed verpakt.
21 sep 2023
Beste Margaret, Wat fijn om te lezen dat je bestelling zo snel bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
ES
Eva S.
Finsterwolde
21 sep 2023
Mooi assortiment en kwaliteit, mooie prijs en goed verpakt geleverd.
21 sep 2023
Beste Eva, Wat fijn om te lezen dat ons assortiment zo bij je in de smaak valt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
21 sep 2023
Bestelproces was eenvoudig en snel. Pakket werd snel geleverd en was in goede staat.
21 sep 2023
Beste Jo, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle