Besselinklicht.nl

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.290 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
Besselinklicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2024
Duidelijke updates over het bestel- en leverproces. Heel vlotte levering. Note to self: niet alleen op de plaatjes afgaan, maar ook de beschrijving van het product goed lezen. Ik dacht vanwege de productfoto's lampenkappen met ondoorzichtige binnenkant te bestellen, maar de binnenkant blijkt juist van transparant plastic te zijn. Even wennen, maar ik doe het er maar mee.

Lampje besteld omdat er snel kon worden geleverd. Volgens track en trace van DHL is het bezorgd. Echter is niets ontvangen. Het ligt niet aan Besselink maar aan de gekozen vervoersdienst door Besselink...... Dus maar weer opnieuw besteld, zo is het toch nog een duur lampje geworden. Hoop dat het pakketje niet weer op mysterieuze wijze verdwijnt.

Beoordelingen voor Besselinklicht.nl

WV
Wil v.
Heenvliet
Het product viel tegen. Erg slecht gelijmd en de zwarte lampenkap schijnt erg door alsof er geen stof op zit. Bestellen en opsturen ging vrij vlot. Ook snel bezorg.
Antwoord van Besselinklicht.nl
Beste klant, Het spijt me zeer dat deze bestelling niet prettig voor u was. Ik realiseer me dat de lampenkap af en toe niet goed hecht. Volgens onze servicenormen zijn we verplicht om u gratis een nieuwe te leveren. We zullen onmiddellijk contact met u opnemen en alle verdere aftersaleskwesties opvolgen.
1 nov 2023

Vlotte levering

Levering ging voortvarend. Moest helaas een artikel retourneren, terugbetalen gaat een stuk minder snel.
Antwoord van Besselinklicht.nl
Beste klant, als je obstakels tegenkomt in het retourproces, neem dan contact op met onze service e-mail (online@besselinklicht.nl). Wij zullen ervoor zorgen dat u snel en efficiënt geholpen wordt.