Besselinklicht.nl

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.290 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
Besselinklicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2024
Duidelijke updates over het bestel- en leverproces. Heel vlotte levering. Note to self: niet alleen op de plaatjes afgaan, maar ook de beschrijving van het product goed lezen. Ik dacht vanwege de productfoto's lampenkappen met ondoorzichtige binnenkant te bestellen, maar de binnenkant blijkt juist van transparant plastic te zijn. Even wennen, maar ik doe het er maar mee.

Lampje besteld omdat er snel kon worden geleverd. Volgens track en trace van DHL is het bezorgd. Echter is niets ontvangen. Het ligt niet aan Besselink maar aan de gekozen vervoersdienst door Besselink...... Dus maar weer opnieuw besteld, zo is het toch nog een duur lampje geworden. Hoop dat het pakketje niet weer op mysterieuze wijze verdwijnt.

Beoordelingen voor Besselinklicht.nl

SJ
s j.
yerseke
19 apr 2024
Product was op zich prima. Maar verzendkosten niet in verhouding. Product kon via brievenbus, maar zat in grote doos met dure verzendkosten.
31 mrt 2024
10 feb 2024
Goed product en een snelle levering.
snelle toezending
Goede service, kwaliteit lampenkap was minder
Antwoord van Besselinklicht.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden was met onze service. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de lampenkap niet zo goed is als u had verwacht. We zullen uw suggestie serieus in overweging nemen en proberen de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Als je andere vragen of behoeften hebt, laat het ons dan gerust weten, we zijn je graag van dienst!
Precies zo geleverd als het is besteld…
Antwoord van Besselinklicht.nl
Fijn om te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor uw positieve feedback!
4 feb 2024
alles correct en slecht verlopen
Antwoord van Besselinklicht.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw waardevolle beoordeling. We zijn blij om te horen dat alles correct was met uw bestelling. Het spijt ons echter te horen dat u niet tevreden bent over het winkelproces. We besteden oprecht aandacht aan de feedback van elke klant om onze diensten voortdurend te verbeteren. Als u specifieke opmerkingen of suggesties hebt, zouden we dat zeer op prijs stellen voor een betere winkelervaring. Bedankt voor je begrip en steun.
13 jan 2024
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede kwaliteit en prettige verkopers

Snel en vakkundig het probleem opgelost met de lampenkappen die ingedeukt door de bezorgdienst bij mij zijn bezorgd door nieuwe te sturen die wel goed waren. Goede service en kwaliteit lampen voor een schappelijke prijs.
Geïmporteerde beoordeling
Alles is keurig geregeld, alleen de bezorger had het pakje zo in de hal gezet, iedereen had zo mijn lamp mee kunnen nemen.
24 sep 2023

Lampen

Was vlug in huis. Den dag nadien al. Daar er iets niet juist was en na een mail ook vlugge reactie terug gekregen.
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Voordelige aanbieding. Houten schemerlampvoet had op de foto wel iets meer reliëf.

Goede service

Ik heb eingelijk niets te zeggen ik besteld en de volgende dag mijn lampen ontvangen. Goed geregeld
11 jun 2023

Tevreden klant …

Besselink heeft een ruime keus en ik heb mijn bestelling op beloofde dag ontvangen.
30 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
de afspraken werden nagekomen. DHL kwam zelfs het pakket nabrengen.
10 nov 2023
Snel, correct, produktmvoldeed geheel aan wat werd geadverteerd.
18 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het is wat er op de site staat wat geleverd word. Mooi product.
10 okt 2023
Goed product. Echt een hele mooie lamp mee kunnen maken
3 sep 2023
Super snelle levering echt top binnen de 20 uur
29 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en product was zoals verwacht