Mr-Stiff.com

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

AB
Arend B.
Almkerk
1 aug 2023

Ik ga het nu uitproberen

Mijn oordeel is nog niet bekend
2 okt 2023
Dank je wel voor het proberen van ons product. We hopen dat het aan je verwachtingen voldoet en een positieve ervaring oplevert. Als je uiteindelijk je oordeel hebt gevormd, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en feedback te ontvangen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
29 aug 2023
Merk wel iets maar had meer verwacht
12 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is belangrijk om te onthouden dat de effecten van dergelijke producten kunnen variëren van persoon tot persoon. We begrijpen dat je mogelijk hogere verwachtingen had, en we waarderen je eerlijke feedback. Als je in de toekomst andere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
RR
renaat r.
wichelen
16 jul 2023
veel hoofdpijn ,
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Dat is vervelend om te horen. Had u genoeg water gedronken? En wij zijn natuurlijk ook benieuwd welk product u had genomen? Stuur anders even een mail naar info@mr-stiff.com. Dan kunnen we even goed contact hebben. Mvg, Mr. Stiff
24 mei 2023
Beloftes nakomen
1 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Zou u wellicht iets meer toelichting willen geven? Zodat wij u kunnen helpen? Kunt u een mail sturen naar info@mr-stiff.com Bij voorbaat dank. Mvg, Mr. Stiff