Mr-Stiff.com

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

Ik vind dat alles netjes wordt uitgevoerd en discreet naar buiten toe.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de discrete en professionele service die we bieden. We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten zich comfortabel en goed verzorgd voelen. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te zorgen dat je ervaring soepel en zorgeloos verloopt. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
18 apr 2024
Snelle levering, Over de werking kan ik nog niets zeggen
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je het product eenmaal hebt geprobeerd en meer ervaring hebt met de werking ervan, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden of verdere ondersteuning te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff

dat je heel;ijk de leifde kan bedrijven…

dat je heerlijk de liefde kan bedrijven met elkaar
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het is geweldig om te horen dat ons product je in staat stelt om een heerlijke tijd van intimiteit en liefde te ervaren met je partner. Jouw plezier en tevredenheid zijn onze prioriteit. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We zijn hier om ervoor te zorgen dat je blijft genieten van deze mooie momenten samen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Altijd snel geleverd
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je opmerking! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
20 apr 2024
23 apr 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Hartelijk dank voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Als er nog iets is wat we kunnen doen om je ervaring te verbeteren en die vijf sterren te verdienen, laat het ons dan gerust weten. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor het delen van je beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product. Als er nog iets is waarmee we je ervaring kunnen verbeteren, laat het ons dan gerust weten. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Als er nog manieren zijn waarop we onze service kunnen verbeteren om die 5-sterrenervaring te bereiken, horen we het graag. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
22 apr 2024
23 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback en beoordeling van 4 sterren! Jouw mening is belangrijk voor ons. Als er iets is wat we kunnen doen om jouw ervaring met ons product of service te verbeteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We streven ernaar om continu te verbeteren en jou de best mogelijke ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen hebt. We zijn er om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
22 apr 2024
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren! Als er iets is waar je niet helemaal tevreden over bent of als je suggesties hebt om onze service te verbeteren, horen we dat graag. We streven ernaar om continu onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Als je verdere vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
20 apr 2024
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren! We streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden, dus als er iets is waarover je niet helemaal tevreden bent of als je suggesties hebt, laat het ons dan gerust weten. We willen ervoor zorgen dat je volledig tevreden bent. Als je nog verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Pillen werken goed! 👍 korting werkte niet direct maar is toch nog goed gekomen.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het is geweldig om te horen dat de pillen goed werken! 👍 Het spijt me te horen dat de korting aanvankelijk niet werkte, maar ik ben blij dat het uiteindelijk is opgelost. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen. Bedankt voor uw feedback en geniet van de voordelen van de pillen! 🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Alles perfect geregeld en afgeleverd op het juiste adres
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Geweldig om te horen dat alles perfect is gegaan! We streven altijd naar een vlekkeloze ervaring voor onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je beoordeling van 4 sterren! We zijn blij dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en producten. Als er iets is waarover je nog feedback hebt of als er manieren zijn waarop we kunnen verbeteren om je ervaring in de toekomst naar een 5-sterrenniveau te tillen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
3 mrt 2024

Libido booster

Mijn 1e ervaring die ik heb opgedaan was met de kennismakingspakket. Vol verwachting klopt ons hart… Met de capsules had ik niet direct het gevoel dat het werkte maar met de booster(helaas maar 1 malig) had meer het gevoel dat dit werkte. Ik heb een 2e bestelling geplaatst met alleen de booster. Met mijn vriendin is het een feest die alle feesten overtrof!
Antwoord van Mr-Stiff.com
Wat geweldig om te horen dat je positieve ervaringen hebt gehad met het kennismakingspakket van het product! Het is goed om te horen dat de booster een verschil maakte. Het is fantastisch dat je ervaring met je vriendin een feest was dat alle verwachtingen overtrof! Als je nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor het delen van je ervaring en we wensen je nog veel meer plezierige momenten toe! 🎉🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
17 feb 2024

Het enige werkende middel voor mij.

Het enige waarvan ik na 3 jaar terug een erectie kreeg, na andere geneesmiddelen op doktersvoorschrift te hebben geprobeerd na een chemobehandeling.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het doet ons ontzettend veel plezier om te horen dat ons product je heeft kunnen helpen, vooral na de uitdagingen die je hebt doorgemaakt na je chemobehandeling. We zijn vereerd dat we hebben kunnen bijdragen aan het herstel van je welzijn en dat je na drie jaar weer positieve resultaten hebt ervaren. Als je nog verdere ondersteuning nodig hebt of vragen hebt over ons product, staan we altijd voor je klaar. Jouw tevredenheid en welzijn staan bij ons voorop. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
10 feb 2024
goed resultaat met de vloeistof. Helemaal geen resultaat bij de pillen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn verheugd te horen dat onze vloeibare formule goede resultaten heeft opgeleverd. We streven ernaar om producten te leveren die effectief zijn en voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Als je nog meer vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Het gaat goed met met het product van Dr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dat is fantastisch om te horen! Ik ben blij dat het product van Dr. Stiff ;) goed voor je werkt. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om het te vragen. Blijf genieten van de voordelen van het product en veel succes verder! Met vriendelijke groet, Dr. Stiff Aka Mr. Stiff
Nvt
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je feedback en het toekennen van 4 sterren! We waarderen je eerlijke beoordeling. Als er nog iets is waarover je niet helemaal tevreden bent of als je suggesties hebt ter verbetering van onze service, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren en staan klaar om te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen dat je blijft genieten van de voordelen van het product! 🌟🌟🌟🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff