Mr-Stiff.com

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

17 feb 2024

Het enige werkende middel voor mij.

Het enige waarvan ik na 3 jaar terug een erectie kreeg, na andere geneesmiddelen op doktersvoorschrift te hebben geprobeerd na een chemobehandeling.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het doet ons ontzettend veel plezier om te horen dat ons product je heeft kunnen helpen, vooral na de uitdagingen die je hebt doorgemaakt na je chemobehandeling. We zijn vereerd dat we hebben kunnen bijdragen aan het herstel van je welzijn en dat je na drie jaar weer positieve resultaten hebt ervaren. Als je nog verdere ondersteuning nodig hebt of vragen hebt over ons product, staan we altijd voor je klaar. Jouw tevredenheid en welzijn staan bij ons voorop. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
10 feb 2024
goed resultaat met de vloeistof. Helemaal geen resultaat bij de pillen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn verheugd te horen dat onze vloeibare formule goede resultaten heeft opgeleverd. We streven ernaar om producten te leveren die effectief zijn en voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Als je nog meer vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
20 jan 2024
Gelijk altijd goede levering
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je positieve opmerking over de levering. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid en betrouwbaarheid van onze leveringsservice. Als je in de toekomst nog verdere feedback hebt of vragen, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
30 jun 2023

Mrs. Stiff

Antwoord van Mr-Stiff.com
Top! Altijd goed om te horen :). We zijn op de goede weg zo te horen! Fijne dag! Mvg, Mr. Stiff en de groetjes van Mrs. Stiff ;)
Misschien iets duidelijker aangeven wat de tijd is tussen inname en activiteit. Verder aangeven wat het verschil is tussen booster flesje en pillen
23 dec 2023
Beste, Dank je voor je waardevolle feedback. We waarderen je suggesties om de informatie duidelijker te maken, met name met betrekking tot de tijd tussen inname en activiteit. We nemen dit ter harte en zullen bekijken hoe we deze details helderder kunnen communiceren. Daarnaast zullen we ook zorgen voor meer duidelijkheid over het verschil tussen het boosterflesje en de pillen, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken bij het bestellen. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
De verpakking tussen vrouw en man duidelijker maken , had mrs besteld opa Mr
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je waardevolle feedback. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Onze excuses voor het ongemak met de verpakking. We begrijpen het belang van duidelijke onderscheidingen tussen producten voor mannen en vrouwen. We zullen dit punt zeker ter harte nemen en kijken hoe we de verpakking kunnen verbeteren voor een betere herkenning. Bedankt voor het benoemen van dit aspect, en we hopen dat je desondanks van ons product hebt genoten. Mocht je verdere suggesties hebben of vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren op basis van waardevolle feedback zoals die van jou. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
20 okt 2023
iets goedkoper maken !
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je feedback. We begrijpen dat prijs belangrijk voor je is. We zijn voortdurend bezig met het evalueren van onze prijzen en zoeken naar manieren om betaalbaar te blijven. We waarderen je steun en horen graag eventuele specifieke suggesties die je hebt. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
26 jul 2023

ik ben vrijgezel en moet het nog uitproberen ik heb geen vriendin , dus afwachten tot ik iemand tegenkom en dan ik het zeker uit testen groetjes

ik ben vrijgezel en moet het nog proberen ik heb geen vriendin , dus het is nog even afwachten tot ik iemand tegenkom , en dan zal ik het zeker gebruiken en uit testen groetjes
2 okt 2023
Helemaal goed! Als wij je ergens mij kunnen helpen kan je altijd een mail sturen naar info@mr-stiff.com
Werkt prima, weinig/geen bijwerkingen. Lichte flush van het hoofd. Maar voor de rest geen vervelende bijwerkingen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn verheugd om te horen dat het product goed voor je werkt en dat je weinig tot geen bijwerkingen hebt ervaren, afgezien van een lichte flush van het hoofd. Het is altijd prettig om te weten dat onze klanten positieve resultaten behalen zonder vervelende neveneffecten. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, laat het ons dan weten. We waarderen je eerlijke mening en streven ernaar om continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
30 dec 2023
30 dec 2023
Beste, Dank je wel voor je 4-sterrenreview! We zijn blij te zien dat je overwegend tevreden bent. Als er specifieke punten zijn waarvan je denkt dat we kunnen verbeteren en die je met ons wilt delen, horen we dat graag. We streven ernaar onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en jouw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Nogmaals bedankt voor het kiezen van onze service! ⭐⭐⭐⭐ Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Dank je voor opnieuw een 4-sterrenbeoordeling! We waarderen je voortdurende feedback. Als er specifieke punten zijn waarvan je denkt dat we kunnen verbeteren, horen we dat graag. Jouw mening is belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en service te optimaliseren. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen assisteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Wat geweldig om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met ons product tijdens het delen van momenten met je partner! We streven ernaar om producten te leveren die bijdragen aan positieve belevingen, en het is fantastisch om te weten dat we hebben bijgedragen aan jullie genot. Als er iets is waar we je verder mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
14 jul 2023

Leuk voedingssupplement 😜

Lijkt wel zijn werking te hebben bij eerste testje en vooral ook snelle en correcte levering
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor de leuke review! 😄 We zijn blij dat ons voedingssupplement je bevalt en al een positief effect lijkt te hebben, zelfs na de eerste test. Daarnaast zijn we trots op onze snelle en correcte levering, want jouw tevredenheid is onze prioriteit. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer van ons product wilt proberen, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen en we wensen je veel plezier en succes met het gebruik van ons voedingssupplement! 👍 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
25 okt 2023
Werkt goed maar is in vergelijking met andere producten aan de prijs.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste klant, Bedankt voor je positieve opmerking over de prestaties van ons product. We begrijpen dat prijs een belangrijke overweging is en waarderen je eerlijke feedback. We streven ernaar om de beste waarde te bieden en zullen zeker rekening houden met jouw opmerkingen bij het evalueren van onze prijsstelling. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
13 jan 2024
Ik ben super blij met de werking. Ik vind de prijs vrij hoog.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent met de werking van ons product. We begrijpen dat prijs een belangrijk aspect is en waarderen je eerlijke feedback hierover. We streven voortdurend naar een goede balans tussen kwaliteit en prijs. Als je suggesties hebt over hoe we de prijs-kwaliteitverhouding kunnen verbeteren of als je vragen hebt, staan we klaar om naar je te luisteren. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
18 apr 2024
Snelle levering, Over de werking kan ik nog niets zeggen
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je het product eenmaal hebt geprobeerd en meer ervaring hebt met de werking ervan, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden of verdere ondersteuning te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
30 aug 2023
De snelle levering is alvast een pluspunt.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het benadrukken van ons snelle leveringsproces als een pluspunt! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelheid van onze service. Als er nog andere manieren zijn waarop we je ervaring kunnen verbeteren of als je verdere vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om te helpen en streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Het product voldoet aan de verwachtingen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat ons product aan je verwachtingen voldoet. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen assisteren, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
14 jul 2023
makkelijke site om te bestellen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze website gemakkelijk vindt om te bestellen. We hebben ons best gedaan om het bestelproces zo soepel mogelijk te maken, zodat je snel en eenvoudig kunt krijgen wat je nodig hebt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij je bestelling, staan we altijd klaar om je te assisteren. Bedankt dat je bij ons hebt besteld en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Mvg, Mr. Stiff
17 nov 2023
Vandaag ontvangen,
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste klant, Geweldig nieuws dat je jouw bestelling vandaag hebt ontvangen! We hopen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Als je nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff