Mr-Stiff.com

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor de 4 sterren! We waarderen je eerlijke feedback. Als er iets is waarvan je denkt dat we het nog beter kunnen doen, laat het ons gerust weten. We staan altijd open voor suggesties. Dank je wel dat je voor ons product hebt gekozen. Als je vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We hopen dat we je in de toekomst nog blijer kunnen maken! Mvg, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Dank je voor je 4-sterrenbeoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij te horen dat je over het algemeen tevreden bent. Als er specifieke aspecten zijn waarvan je denkt dat we kunnen verbeteren, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om continu onze dienstverlening te optimaliseren. Als je verdere vragen hebt of als we iets kunnen doen om je ervaring te verbeteren, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
NB
Nico B.
Tienen
5 okt 2023
12 okt 2023
Bedankt voor de 4-sterrenbeoordeling! Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
8 aug 2023
Perfect
2 okt 2023
Het is geweldig om te horen dat je ons product als perfect beschouwt! Als je in de toekomst meer hulp of informatie nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je beoordeling en de 4 sterren! We waarderen je feedback en streven er voortdurend naar om onze producten te verbeteren. Als je specifieke suggesties hebt om je ervaring nog beter te maken, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
30 dec 2023
Beste, Fantastisch om te horen dat je ons een 4-sterrenreview hebt gegeven! We waarderen je steun enorm. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Bedankt voor het kiezen van onze service/product! 🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Bedankt voor je 4-sterrenbeoordeling! We waarderen je eerlijke feedback. Als er specifieke punten zijn waarvan je denkt dat we kunnen verbeteren, horen we dat graag. We streven ernaar om voortdurend onze producten en diensten te verbeteren. Als je verdere vragen hebt of als we ergens bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dat is geweldig om te horen! We zijn zo blij dat je onze service/product leuk vindt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Als er iets is waar we je nog meer mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We waarderen je feedback enorm. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren! We waarderen je feedback en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Als er iets is waarover je niet helemaal tevreden bent of als je suggesties hebt om onze service te verbeteren, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd open voor feedback en streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
5 okt 2023
12 okt 2023
Dank je wel! We waarderen je positieve feedback en de goede review. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
30 sep 2023
12 okt 2023
Dank je wel voor de 4-sterrenbeoordeling! Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
24 sep 2023
19 sep 2023
13 sep 2023
30 aug 2023
12 okt 2023
Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling! Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff