volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.428 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Ik vind het jammer dat de voorraad administratie niet heeft geklopt. Ik had een kleed besteld zou uit voorraad leverbaar zijn ipv levertijd 3 werkdagen werden het 11 weken, dus maar 1 maat kleiner besteld, deze was wel uit voorraad leverbaar. Helaas ging het weer fout, kleed werd geleverd, maar was aan de festoneringrand stuk. Draadje hing erbij. Kleed werd opgehaald en afgelopen dinsdag werd eindelijk het goede kleed bezorgd. Het is niet zo,n fijne ervaring.
Het kleed voor ons balkon ziet er prachtig uit. Je ziet en voelt totaal niet dat dit een buitenkleed is. Het was ook snel en goed geleverd. Alleen de randen zijn naar mijn idee iets te dik waardoor ze een beetje omhoog blijven staan en je er over kan struikelen. Misschien dat dit met de tijd nog wat beter wordt Al met al toch wel een aanrader.

Mooi kleed voor een goede prijs

Groot assortiment, snelle levering en een scherpe prijs. Heel blij met mijn nieuwe vintagelook kleed. Wegens de duurzame verzending, zit het kleed opgevouwen in de doos. Hierdoor zitten er na een week nog flink wat vouwen in, ook na de meegeleverde instructie. Deze trekken hopelijk vanzelf weer weg.
14 apr 2024
In de showroom uitzoeken, kijken, voelen en zien in plaats van online vonden wij een goede ervaring. De service was prima, niet direct slepen met die kleden, maar gratis bezorgd. En dat alles héél betaalbaar.

Groen kleed van Fraai

Groen kleed gekocht van Fraai. Afwasbaar. Erg tevreden qua kwaliteit. Kleur net zo mooi als op de site. Levering was snel. Site is overzichtelijk.
Mooi rood vloerkleed, rand van het kleed mooi afgewerkt. Het is erg jammer dat het kleed opgevouwen was, krijg de vouwen er niet uit heel jammer!
Jammer dat het vloerkleed gevouwen was. We krijgen hem niet goed vlak daardoor Had beter opgerold verstuurd kunnen worden
Een leuk kleed, heel vlot verstuurd, maar wel een beetje raar ingepakt, kostte moeite om het weer glad te krijgen.
de kleren zijn echt mooi maar voor 21.00 besteld en de volgende dag in huis die regel moet je echt veranderen
2 kleden gekocht. Zagen er goed uit. De één was wat lichter van kleur dan we verwachten, maar verder OK.

Naar wens

Levering keurig en voldoet aan de verwachtingen qua kleur. De kwaliteit had iets beter gekund.
Snelle levering maar ook snel met retourneren. Netjes afgehandeld!
LB
Snelle en prettige afhandeling verzending en retourneren
Snelle en goede verzorging mooie matten
YK
Zoetermeer
Goede kwaliteit/prijsverhouding
mooie showroom, snelle levering
16 apr 2024
Ruime keuze en vlotte levering
Snelle levering en mooi kleed
25 apr 2024
Mooi kleed, snelle levering.