volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

14 jan 2024

Onvriendelijk

Levertijd niet zoals het hoort & klantenservice onvriendelijk
Antwoord van volero.nl
Beste Tanguy Vercammen, Bedankt voor uw bericht. We zien dat uw order netjes is afgeleverd! Veel woonplezier gewenst. Team Volero
Tapijt nog niet geleverd. Hangt ergens in de lucht ofzo.???
Antwoord van volero.nl
Beste Yvonne Van Heteren, Bedankt voor uw review. Uw order ligt bij een Parcelshop, ik zal het adres naar u mailen. Veel woonplezier gewenst. team Volero!
Nog steeds niet geleverd.
6 jan 2024
Betere kwaliteit kleden
Antwoord van volero.nl
Beste Maaike Lowijs, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen! Indien het item niet naar wens is bieden we de service om tot 30 dagen na ontvangst te retourneren. We zien dat uw order retour verwerkt is. We hopen u terug te zien bij Volero. Team Volero
20 jul 2023

Het feit hoe jullie omgaan met oudere mensen.

Slechte service en geen oplossing......

Onze bestelling was in twee delen. het eerste is geleverd en de tweede is "verdwenen" Dynalogic en Volero zijn aan het " onderzoeken" waar de 3 missende vloerkleden op een bestelling van 6 kleden is gebleven. dit duurt nu al meerdere weken. ongeloofelijk, ik moet telkens zelf achter info aan. de reactie is dat het meerdere dagen duurt voor men antwoord kan geven. ons project loopt enorme vertraging op. de suggestie dan storten we geld terug wordt niet genoemd......
13 jun 2023
Beste Eric Nabuurs, Bedankt voor uw review. Helaas is uw pakket zoek geraakt bij de pakketdienst. Een spijtige situatie waar ook wij van balen. Bij een zoekgeraakt pakket laat het antwoord soms wat langer op zich wachten gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Excuus voor het ongemak! We doen er uiteraard alles aan om het zo spoedig mogelijk op te lossen voor u. Team Volero
12 mei 2023

Geld wordt niet teruggestort

2 keer een vloerkleed besteld, op verschillende momenten, helaas beide niet naar wens. Restitutie ging prima, behalve dat ondanks automatische bevestiging beide keren geen geld terug ontvangen. Erg opvallend, lijkt hun bussiness model om pas na bellen alsnog terug te storten. Komen met excuses en smoesjes dat de financiele afdeling het nog niet verwerkt heeft. 2e keer beweerden ze in eerste instantie aan de telefoon ook dat het al teruggestort was. Schandalig!
24 mei 2023
Beste Mieke Konings, Bedankt voor uw review en feedback. Spijtig om te vernemen dat de restitutie wat langer heeft geduurd. Ik zie dat hier systematisch inderdaad wat vertraging in zat. Onze excuses hiervoor. Echter betreft dit een order uit 2022, we zien dat het bedrag netjes is teruggestort. Bedankt voor uw geduld, we wensen u een fijne dag toe! Team Volero
25 sep 2023

De bezorging van de kleden is waardeloos

Op 14 september had ik twee kleden besteld. ik kreeg netjes een bevestiging hiervan van Volero. daarna werd het stil. Omdat ik na enkele dagen nog geen track en trace had gekregen, heb ik gebeld met de klantenservice. Zij zagen dat er vergeten was een mail naar mij te sturen met de track en trace. Deze kreeg ik kort na het gesprek met de medewerker. Toen werd het weer stil. Ik keek op vrijdag op de site van izipack en zag tot mijn verbazing dat mijn kleden om 17.19 uur waren afgeleverd. Omdat wij nog niet op dit adres wonen, zijn we 80 km heen en weer gereden om te kijken of de kleden misschien voor de garage of in de tuin waren neergelegd. Maar niets te zien. Ook geen briefje in de deur. Omdat het inmiddels vrijdagavond was, kon ik niemand meer bereiken. Toen wij zaterdag weer in ons nieuwe huis waren, zijn wij langs buren gegaan of zij iets wisten van onze kleden en ja, een buurman had ze aangenomen. Iets wat ik heel vervelend vond, wat dat willen wij helemaal niet. Ik heb dus én geen mail met de datum en het tijdvak van aflevering ontvangen én er is geen bericht in de bus gedaan dat de kleden op een ander huisnummer zijn bezorgd. De kleden zijn overigens erg mooi!
27 sep 2023
Beste Mieke Albrecht, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw eerlijkheid en betrokkenheid bij het verbeteren van onze producten/diensten. Wij zullen dit intern oppakken. We wensen u veel woonplezier! Team Volero
29 sep 2023

Verkeerde kleed toe gestuurd gekregen (…en 2 keer belofte niet na gekomen en brutaal

Verkeerde kleed toe gestuurd gekregen ( Kan gebeuren ) ik bellen ze waren niet echt netjes aan de Telefoon en ik moest 4 foto,s maken voor of het echt wel verkeerde kleed was wij hadden groen besteld en we kregen een donker grijs kleed lijkt mij dat 1 foto genoeg is , maar prima gedaan hij zou op maandag op gehaald worden en meteen om geruild we dachten nou prima super Toch nog goed geregeld nou U raad het al ze kwamen alleen het kleed op halen dus weer niet zoals afgesproken ik bellen nou de dame was erg onbeleefd en toen hebben we het kleed geanuleerd om dat we de loze belofte zat de dame werd boos waarom we ons geld terug wilde ze zegt en je moet ook nog 3 weken wachten op je geld succes zij ze en ze hing op.
27 aug 2023

Waardeloos

Ik had een bericht gestuurd om te vragen of het kleed glanzend was. Antw. Niet persee. Dus ik nogmaals gevraagd is het nu glanzend of niet want zo ja dan hoef ik het niet. Antw. Nee het is niet glanzend. Eenmaal binnen in huis was het kleed dus wel glanzend. Heb het meteen geretourneerd maar dat kost 16,95! Op mijn verzoek om de verzendkosten terug te krijgen omdat ik van te voren had gevraagd of het kleed glansde werd negatief besloten. Echt schandalig hoor. Ook tijdens de afwikkeling van de terugstorting van de aankoopprijs was de ene keer het kleed wel aangekomen en dan weer niet o, ja toch wel. Kortom. Niet kopen bij Volero zou ik zeggen.
29 aug 2023
Beste TM van der Spek, Bedankt voor uw review. Het door u uitgekozen item bevat geen glans. U vind het vloerkleed niet naar smaak, dan kunt u deze retourneren of bieden we de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. Om deze reden kunnen wij binnen deze situatie de retourkosten niet vergoeden. Excuus voor het ongemak. Team Volero
1 sep 2023

Slechte klantenservice

2 weken geleden een vloerkleed besteld, hij kwam niet binnen 2 werkdagen binnen. Contact opgenomen en bleek er een vertraging te zijn moest ik weer 2 werkdagen afwachten. Weer kwam er niks binnen en heb ik weer zelf contact moeten opnemen. Blijkt dat het vloerkleed zoek is. Dus ik wilde mijn bestelling annuleren maar dat kon niet omdat zij er nu naar opzoek zijn. We hebben voor aankomende maandag afgesproken dat zij mij zouden bellen als hij deze week niet binnen was gekomen. Ben benieuwd of dat dat dan ook werkelijk waar gebeurd of ik er zelf weer achteraan moet. Jammer dat je zelf overal achterna moet.
7 sep 2023
Beste Aimée Verkooijen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen! Onze excuses hiervoor. Echter zie ik dat u contact gehad heeft met de klantenservice en dat er netjes een nieuwe zending voor u is aangemaakt. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
11 sep 2023
Ik heb 1 sept een kleed besteld voor mijn moeder van 85 jaar en tot op heden niks mogen ontvangen! Ook vind ik de standaard mails met sorry voor het ongemak niet erg fijn. Er is nu een onderzoek gestart waar mijn kleed is , dat kan echter nog 5 tot 10 werkdagen duren 🙈 en dan evt een nieuw kleed opsturen. Dan is het eind sept. Iemand van 85 begrijpt dat niet. Helaas is jullie antwoord wederom sorry voor het ongemak. Zal de €100 zeker niet verdienen met deze recensie maar baal er enorm van. Heb al eerder een kleed bij jullie besteld en dat ging prima. Groet Karin van Essen
12 sep 2023
Beste Karin van Essen, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt/vertraagd pakket, laat een uitkomst af en toe langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. We zitten er boven op en zijn er mee bezig! We zullen u spoedig van een positieve afronding voorzien. Team Volero

2 weken levertijd = 2 MAANDEN!

In mei heb ik een buitenkleed besteld en online stond een levertijd van 2 weken aangegeven. Ik ben nu inmiddels bijna 2 MAANDEN verder en nog steeds geen kleed. Het is de bedoeling er deze zomer nog plezier van te hebben maar dat schiet volledig zijn doel voorbij. Voorlopig ontvang ik e-mails dat het volgende week er wel moet zijn en iedere week is weer voorbij gegaan zonder levering van het kleed. Bestelling mag ik niet meer annuleren om mijn geld retour te ontvangen omdat het kleed te ver in het bestelproces is maar voorlopig is het bestelproces alleen maar UITSTEL!
10 aug 2023
Dan bestel je een tapijt en dan wacht je er al 2 weken op. Als je contact opneemt kunnen ze je niet vertellen waar het mis gaat maar als ze meer info hebben contact op zullen nemen. Als je dan aangeeft maak het geld maar terug over dan krijg je te horen dat dit niet kan want ze weten nog niet waar het tapijt is. Ik denk dat ze vliegende tapijten verkopen en die zoek raken. Kortom voor mij de laatste keer dat ik hier iets bestel. Ik heb geen moeite mee als er iets fout gaat maar probeer het dan ook op te lossen. Allemaal niet het geval. Groeten Roy
11 aug 2023
Beste Roy Kusters, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u de aankoop zo ervaart. Er loopt momenteel een onderzoek voor u, we doen er zeker alles aan om de casus op te lossen! Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Onze excuses dat u hiervan de dupe bent geweest en dat er een beroep op uw geduld gedaan moest worden. We doen er alles aan u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing. Team Volero
8 aug 2023

Vloerkleed nooit binnengekregen en geen geld terug.

Ik had een vloerkleed besteld, maar deze is nooit aangekomen. Toen ik een melding hiervan maakte heb ik rustig afgewacht tot ik wat hoorde. Ruim twee weken later heb ik nog steeds niets gehoord & heb ik mijn geld nog miet retour gekregen. De medewerkers lijken er geen begrip voor te hebben dat het om veel geld gaat en ik een verklaring wil hebben waarom het zo is verlopen en mijn geld terug wil hebben. Diep teleurgesteld door de gang van zaken bij Volero. Ik zou het dan ook niet aanraden om een bestelling te plaatsen bij Volero.
11 aug 2023
Beste Kirsten Massaar, Bedankt voor uw review. Echter zie ik dat er meerdere contact momenten geweest zijn en u de keuze gekregen heeft om een creditering in gang te zetten of een nieuwe zending te ontvangen. U heeft gekozen voor de nieuwe zending. Gelukkig is uw casus netjes opgelost door de klantenservice. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero

Zeer slecht

Ik heb een naturelkleurig kleed besteld dat heel donkerbruin bleek. De klantenservice vond het een kwestie van 'al of niet mooi vinden', maar dit is een kwestie van 'iets anders krijgen dan je besteld hebt'. Op de foto is het verschil te zien tussen naturelkleur en donkerbruin. De tweede foto is de foto van de website. Ik heb hier een aantal keren over gemaild en ook gebeld, maar Volera bleef bij haar standpunt. Heel slecht dat je dan 17 euro voor de verzendkosten moet betalen. Niet meer van deze tijd zo'n slechte service.
13 jul 2023
Beste Mieke Kotterink, Bedankt voor uw review. U heeft het juiste vloerkleed mogen ontvangen. Echter was dit item voor u niet naar wens dat kan en mag! Inmiddels is uw retour netjes verwerkt en het bedrag teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. We hopen u in de toekomst terug te zien bij Volero.nl! Team Volero
14 aug 2023

Na drie weken nog geen kleed…

Inmiddels zo’n 3 weken terug een vloerkleed besteld t.w.v 450€. Volgens de website “voor 24 uur besteld, volgende dag in huis”. Helaas nog helemaal niets ontvangen. Zowel de vervoerder als Volero zelf gemaild en krijg alleen een “vervelend, we zijn een onderzoek gestart”. Na meerdere mailtjes m.b.t de voortgang is mijn geduld een beetje op en heb ik aangegeven de koop te willen ontbinden. Helaas nog geen reactie. Vind dit niet netjes en zal zodoende hier niet nogmaals wat bestellen.
7 okt 2023

Trekt op niks

Ja we hebben nog steeds nlets ontvangen, maar al wel betaald! We nemen dan contact op. . . En krijgen dan te horen dat ze ff niets aan kunne doen en een dossier opstarten bij de transporteur. . . En ja dat kan enkele dagen duren. Sorry dat begrijp ik niet. Neem je telefoon, bel die firma op en vraag dat er dezelfde dag nog uitsluitsel komt van waar het pakket nu is. . . Dat is klantvriendelijk, en niet een dossier opmaken en zeggen tegen je klant ja wacht nu maar een aantal dagen af
11 okt 2023
Beste Hans Rondeaux, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we u een oplossing hebben voorgelegd; nieuwe zending toe sturen of u uw geld terug storten. Momenteel is er een nieuwe zending voor u onderweg! We wensen u alvast veel woonplezier toe. Team Volero
de aflevering van het vloerkleed was slecht. Werd niet op opgerold geleverd maar opgevouwen in een doos. Het kleed zat vol met vouwen. de reactie in de winkel: wij vinden dat ook niet ok maar men wil minder plastic gebruiken? Bijzonder want dit opgevouwen kleed zat ook gewoon in plastic verpakt. Vervolgens duurt het heel lang voor je je geld terugkrijgt. Op 4 november teruggebracht in de winkel, mijn geld nog niet terug....
15 mei 2023
Bestelling na weken nog niet ontvangen. Mail met track-en-trace code geeft al lange tijd aan dat de bestelling nog niet is ontvangen maar wel een mail ontvangen dat de bestelling het magazijn heeft verlaten.
24 mei 2023
Beste D Thijssen, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order geleverd is op 16 mei. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero