volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

18 mei 2023
We kregen de verkeerde maat tapijt. Vervolgens kost het veel rompslomp om de fout ongedaan te maken. We wachten nu op het tapijt in de juiste maat en kleur. We hopen dat het nu goed gaat
24 mei 2023
Beste Maria Adriana Overbeeke, Bedankt voor uw review. We zien dat de zending op vrijdag 19 mei succesvol is bezorgd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
5 sep 2023
Eigenlijk geen enkele ster Hele slechte service DHL is mijn pakket kwijt geraakt en Volero wil mijn geld niet terug betalen of het pakket moet retour komen naar hun 🤔 De
7 sep 2023
Beste Mimi Schild, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket is kwijt geraakt. We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Helaas zijn wij ook afhankelijk van terugkoppeling van een derde partij. Excuus voor het ongemak. Team Volero
31 aug 2023

Niet tevreden

Bezorger was te snel weg om de bestelling in ontvangst te nemen, probeerde het ook niet bij de buren af te leveren maar vertrok meteen om het naar een ophaalpunt te brengen dat verder weg is dan het dichtstbijzijnde punt na slechts 1 bezorgpoging terwijl de pakketten te groot zijn om te dragen. Zonder de bestelling te ontvangen waar ik reeds voor betaald heb ben ik niet tevreden!
7 sep 2023
Beste Machteld van de Vegt, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw levering zo gegaan is. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service omdat we dit intern zullen gaan oppakken met de pakketdienst. Gelukkig is uw casus inmiddels opgelost door onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak! Team Volero
Dramatische levertijden/ communicatie hierover. Op de website stond twee weken levertijd, maar het zijn er zes geworden. Het is niet erg als een product (wat) later komt, maar communiceer dit dan. Helaas valt er slecht met Volero in contact te komen en als je dan een reactie krijgt is deze nietszeggend. Kortom; slechte partij om zaken mee te doen, maar het product bevalt wel.
13 jul 2023
Beste Bas van Tilborg, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Wat vervelend om te horen dat u ons slecht te bereiken vind.. We zijn telefonisch te bereiken van 9:00 t/m 17:00 en ook via een live chat. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
24 jul 2023

Op voorraad - volgende dag levering - 11 dagen later nog niks

10 dagen geleden een kleed gekocht en direct betaald. Omdat ik in de showroom voor 13.30 uur aanwezig was zou het de volgende dag geleverd worden. Inmiddels is het 11 dagen geleden en niks ontvangen. De correspondentie met de pakketdienst overgenomen want Volero onderneemt geen actie tot nu toe. Pakketdienst belooft iedere dag dat het volgende dag komt. Maar helaas......
17 aug 2023
Pakket is nooit aangekomen! Meteen retour gegaan naar magazijn Volero! Daarna zelf mijn pakket opgehaald bij het magazijn! Kleed gaf gigantische veel af en pollen en haren! Alles zat onder ook na meerdere malen stofzuigen! Nu is het kleed retour maar wacht al een week op verwerking??? Dus mijn afterpay via Riverty blijft open staan???? Waardeloos!! Nooit meer!!

Om te huilen

De levering was erg slecht, ook de klantenservice was erbarmelijk. En zijn de spullen geleverd is de kwaliteit om te huilen. Van het buitenkleed is de kleur in 3 weken weg en het kleed binnen slijt in 3 maanden onder mijn voeten weg. Volgens de klantenservice is dat normaal en zoek het verder maar uit. Ik bestel nooit meer iets en raad het iedereen af
13 jul 2023
Beste Eva Cavalini, Bedankt voor uw review. Dank voor uw review en feedback. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van uw vloerkleed. We kijken graag met u mee betreft het buitenkleed. U kunt hiervoor foto's van uw vloerkleed insturen naar klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
JA
Jopy A.
Halsteren
10 sep 2023

slechte service

verkeerde tapijtje geleverd , en als je daar over klaagt moet je eerst een retourlabel uitprinten , je retourpakket volgens voorschrift goed verpakken , daarna je retourpakket naar het afleverpunt sjouwen en als je dat alles gedaan hebt wordt het juiste tapijtje pas opgestuurd . beetje de omgekeerde wereld denk ik . in ieder geval geen goede service.
12 sep 2023
Beste Johan Adriaansen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u dit zo ervaart! We hebben u ook aangeboden een ophaalservice in te schakelen echter wou u hier zelf geen gebruik van maken. Gelukkig is uw casus opgelost en heeft u het juiste item mogen ontvangen. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
16 okt 2023
Ik heb 10 dagen geleden mijn bestelling geplaatst en nog niet ontvangen. Reeds contact opgenomen met beide koeriersdiensten en niemand die me een concrete datum kan geven. De bestelling staat telkens op ‘niet verwerkt’. Dan is het ook jammer dat jullie deze tevredenheidsmail uitsturen terwijl ik nog niet kan oordelen over het product zelf.
26 okt 2023
Beste Sofie Desombere, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
Op dit moment zitten wij te wachten op DPD welke hopenlijk het goede kleed bezorgd. Het eerste bezorgde kleed maandag 2 okt. Was een verkeerd kleed , na contact met de service afdeling ,dit kleed naar post nl moeten brengen en hiervan melding doen. Nu maar wachten tot 14.55 de sluit tijd van de bezorger. Groet J.en i wempe
11 okt 2023
Beste J. Wempe, Bedankt voor uw review. We zien inmiddels dat uw juiste zending succesvol is afgeleverd! :) We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
5 okt 2023

Wel besteld niet geleverd

Ik the zijn persoonlijk naar uw winkel geweest te amsterdam en daar een tapijt besteld. We hebben ter plekke gezegd dat het tapijt naar onze vervoerder te Dordrecht genaamd Always te bezorgen zodat zij het kunnen vervoeren naar Curaçao alwaar wij wonen. Dit is tot op de dag van vandaag niet gelukt.
11 okt 2023
Beste F.J. de Langen-Pieters, Bedankt voor uw review. Ik heb direct persoonlijk contact met u opgenomen per mail! Team Volero
Ik heb het vloerkleed niet ontvangen!!!! Het is door vervoerder Izipack niet bij ons afgeleverd!!! Maar er is wel een track en trace gestuurd dat het dinsdag 12 september is afgeleverd. Ik ben daar erg aangeslagen over. En ik wil een oplossing. Ik ben gewoon 300,- euro kwijt maar heb geen kleed!!
22 sep 2023
Beste Meina Lourman, Bedankt voor uw review. Ik begrijp inderdaad dat uw vloerkleed nog niet geleverd is. Vanuit onze kant doen we er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen, er loopt momenteel een postonderzoek en ik zal het persoonlijk in de gaten houden. Gelukkig zie ik dat u inmiddels een oplossing geboden is vanuit Volero. De mogelijkheid tot volledige restitutie of wel een nieuw vloerkleed. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
11 jul 2023
Product niet gekregen, wel bij postorder geleverd. Na veel telefoontjes en een tijd erover ging i.v.m onderzoek die jullie opgestart hadden, heb ik mijn geld terug gevraagd. Geen excuses en dan nog steeds mails ontvangen of ik plezier heb van het product,die ik niet ontvangen heb. Teleurstellend.
16 sep 2023

Belachelijke verzendwijze

Wat verschrikkelijk jammer dat het vloerkleed opgevouwen in een doos verzonden is. De vouwen en omkrullingen zijn er nauwelijks uit te krijgen. Een vloerkleed rol je netjes op zodat deze kreukvrij blijft. Zonde van het kleed want ik heb geen pers van 2x3 meter om hen kreukvrij te krijgen
22 sep 2023
Beste Karel Rozemeijer, Bedankt voor uw review. Aan de hand van uw ordernummer zal ik persoonlijk contact met u opnemen en stuur ik u graag de tips toe om het uitvloeien van het vloerkleed te versnellen. Team Volero
2 okt 2023
Verkeerde kleden gekregen en zeer slechte dunne kwaliteit ik had het kleed met lichte rand besteld en kreeg n heel ander kleed heb jullie gemaild en gedeld en kreeg te horen dat ik de fout had gemaakt en dat gewoon kon toegeven …. Vond dat n heel onprofessioneel antwoord
11 okt 2023
Beste Sylvia Frings, Bedankt voor uw review. U heeft het Vintage vloerkleed – Spring Ethnic Groen Creme besteld en de afbeelding welke u erbij stuurt is Vintage vloerkleed - Spring Medaillon Groen Creme. U heeft dus inderdaad wel het juiste product ontvangen. Ik zie dat uw retour inmiddels is verwerkt en uw bedrag is teruggestort. We hopen u spoedig terug te zien bij Volero! Team Volero
2 okt 2023
Ik dacht een mooie vloerkleed te hebben gekocht maar blijkt een stuk van vloerbedekking te zijn met de afmeting die ik nodig had voor 149.95 euro. Niet afgewerkt...rafelt en omdat het een rompslomp is om het terug te sturen heb ik het maar gehouden. Heel erg teleurgesteld.
11 okt 2023
Beste Melie Setrodikoro, Bedankt voor uw review. U heeft het Wasbaar viscose vloerkleed - Vive Goud besteld, deze kunt u indien gewenst op maat knippen. De eventuele rafels kunt u er ook vanaf knippen zonder dat dit af doet aan de kwaliteit van het vloerkleed. Retourneren had eventueel gratis gekund in een van onze showrooms, Lekkerkerk of Amsterdam.. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd wens ik u een fijne dag! Team Volero

Uitermate teleurstellend

Prachtig kleed besteld. Helaas verkeerde maat geleverd. Contact gehad met klantenservice. Kleed teruggestuurd. Vandaag kwam het nieuwe kleed binnen. WEER de verkeerde maat geleverd. Kleed gaat dus opnieuw retour. Ik heb geen vertrouwen meer in een derde poging.
Antwoord van volero.nl
Beste Marleen Schovers-Blok, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te vernemen! Onze excuses hiervoor. Ik zie dat het inmiddels netjes wordt opgelost door de klantenservice. Team Volero
3 aug 2023

Niets ontvangen!

24 juli zou mijn vloerkleed afgeleverd moeten worden. Tot op heden niets ontvangen, slecht respons van klantenservice en status van bezorger staat op bezorgd. Al met al veel geld uitgegeven en heb niets ontvangen. Ik hoop dat de kwestie nog opgelost gaat worden.

Lelijk kleed

Het fluffy zwarte vloerkleed kwam opgepropt in een doos, je verwacht een kleed maat 2 X 3 meter opgerold in plastic. Het leek wel een afgesneden stuk lap zaten ook dikke stukken aan elkaar in het fluffy kleed. Gelijk geretourneerd, niet mijn ding.
21 nov 2023
Beste Ria Jong, Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met het item. We zien dat uw retour momenteel verwerkt wordt! Team Volero

Rand tapijt gerafeld

Melding gemaakt dat tapijt bij een deel gerafeld is. Foto’s gestuurd. Moet alsnog nieuwe foto’s sturen. Jammer, in het geheel geen betrokkenheid. Er is in het geheel geen controle op kwaliteit uitgevoerd. Hoe verder? Ze willen eerst foto’s zien.
Antwoord van volero.nl
Beste Woody Rompas, Bedankt voor uw bericht. De toegestuurde foto's waren helaas wat onduidelijk, vandaar hebben we om aanvullende foto's gevraagd. Deze hebben we nodig om een beter beeld te krijgen van de situatie. We helpen u uiteraard graag verder! Team Volero