volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Rand tapijt gerafeld

Melding gemaakt dat tapijt bij een deel gerafeld is. Foto’s gestuurd. Moet alsnog nieuwe foto’s sturen. Jammer, in het geheel geen betrokkenheid. Er is in het geheel geen controle op kwaliteit uitgevoerd. Hoe verder? Ze willen eerst foto’s zien.
Antwoord van volero.nl
Beste Woody Rompas, Bedankt voor uw bericht. De toegestuurde foto's waren helaas wat onduidelijk, vandaar hebben we om aanvullende foto's gevraagd. Deze hebben we nodig om een beter beeld te krijgen van de situatie. We helpen u uiteraard graag verder! Team Volero
21 jul 2023
Ik zit al 8 werkdagen te wachten op de bestelling nog steeds niets thuis , om er van te genieten , dit vind ik een zeer slechte zaak ook al 4 keer gebeld geen verbetering ze maken verontschuldigingen wat heb ik hier aan , bestel er nooit meer
4 aug 2023

Kleed niet geleverd, geen oplossing voorhanden

Kleed niet geleverd. Mailwisseling met als enige terugkerend antwoord "we zijn het aan het uitzoeken". Geen oplossing als: we sturen onmiddellijk een vervangend kleed, of we retourneren uw geld. Wil eigenlijk niet eens een ster geven.
11 aug 2023
Beste Lonneke Bindels, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Echter zie ik dat er in overleg met u een nieuwe zending gestuurd is en u deze in middels heeft ontvangen. Gelukkig is uw casus netjes opgelost met de klantenservice. Team Volero
24 sep 2023
Er stond dat het kleed de volgende dag bezorgd zou worden maar dat was helaas niet zo. Verder wilde ik het kleed ruilen voor andere maat maar en contact voor opgenomen maar moet je wel opnieuw bezorgkosten (en retourkosten) betalen
11 aug 2023
Ik had mijn bestelling dubbel ontvangen en inmiddels al een tijd geleden 1 stuk teruggestuurd naar jullie, tot nu toe heb ik hierover nog geen enkel bericht ontvangen van mijn retour, laat staan hiervoor een terugbetaling gekregen !
Belofte nakomen. Op de website wordt gesteld ene dag besteld voor 12:00 uur volgende dag in huis. Na vijf dagen nog steeds geen artikel. Geannuleerd, binnen vijf werkdagen geld retour. Ook niet nagekomen is 10 werkdagen geworden.
13 jul 2023
Beste W Heiliegers, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service want wij zullen dit intern oppakken. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero

Bestelling niet bezorgd, Volero lost het wel goed op.

Het is kleed is tot nu toe al 6 of 7 kweer vertraagd door de bezorger, heb het nog steeds niet ontvangen. Volero heeft het wel goed opgelost door mij een niet ontvangen formulier toe te sturen zodat ik mijn geld terug krijg.
13 jul 2023
Beste H.Kelder, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen. Excuus voor het ongemak. Gelukkig is uw casus inmiddels goed opgelost door de klantenservice! We wensen u een fijne dag toe. Team Volero
11 nov 2023
Mijn bestelling wordt door een externe firma verkeerd geleverd op fout adres en ik moet nu aantonen dat ik wel correct ben terwijl externe firma 1u na de levering opbelt om te zegge da hun chauffeur verkeerd heeft geleverd
21 nov 2023
Beste Leslie Vandenbergen, Bedankt voor uw review, wat jammer om te vernemen! We zien dat uw zending is afgeleverd. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
20 okt 2023
Klantenservice geef niet de juiste informatie. Klachten worden niet sirieus genomen. Aangegeven kwaliteit is niet hetzelfd als wat je ontvangt! Ik zou iedereen die hier een vloerkleed wilt kopen zeer zeker afraden!
26 okt 2023
Beste Emel Babayigit, Bedankt voor uw review en uw feedback. We zien dat uw retour inmiddels is verwerkt. Team Volero
17 nov 2023
Ik bestelde een rond vloerkleed en die voldeed totaal niet aan kwaliteit. Het was niet rond, de cirkel was slecht geweven. Er moet een eindcontrole komen op producten.... Foto's zijn gemaakt en opgestuurd.
Antwoord van volero.nl
Beste Wil Beij, Bedankt voor uw review. We zien dat uw casus inmiddels netjes is opgelost met onze klantenservice. We hopen u terug te zien bij Volero.nl! Team Volero
19 okt 2023
Er werd aangegeven dat als het voor 13.30 uur besteld werd de volgende dag werd geleverd, we bestelden na 13.30 uur op 08 oktober en intussen is het 19 oktober en is het nog steeds niet geleverd……….
26 okt 2023
Beste Danny de Graaf, Bedankt voor uw review. U heeft uw pakket inmiddels ontvangen! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
21 jun 2023
Ik heb de bestelde artikel terug gestuurd en hij is in goede orde ontvangen, ik wacht al ruim 4 weken op terug storting van het bedrag, inmiddels moest ik paar keer bellen, nogsteeds in afwachting.
23 jun 2023
Beste Shahla Faghani, Bedankt voor uw bericht. Echter zien we dat het bedrag netjes is teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald! We wensen u een mooie dag toe. Team Volero
27 aug 2023
Rond vloerkleed. Het vloerkleed werd geleverd in een klein doosje; helemaal opgevouwen. De vouwen zijn er nog steeds niet uit. Misschien toch eens nadenken over een betere manier van verzenden...
29 aug 2023
Beste Jos Ebus, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. We willen u vragen contact op te nemen met de klantenservice, wij hebben tips voor u zodat deze er nog sneller uit zullen gaan! Team Volero
24 nov 2023
Nou, wil even zeggen dat mijn levering nog steeds onderweg is na ruim 14 dagen! Veel heen en weer bellen en afgescheept worden door de telefoon! Geven de vervoersorganisatie de schuld.
Antwoord van volero.nl
Beste Trudy Barnhoorn, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Gelukkig wordt uw casus door de klantservice opgelost. Team Volero

Levertijd veel langer dan aangegeven (en die was al lang) en kwaliteit product ver beneden verwachting.

De levertijd was veel langer dan aangegeven. Daarover was geen enkele communicatie, behalve dan wanneer ik navraag deed. Bovendien is de kwaliteit van het kleed ver beneden verwachting.
13 jul 2023
Beste Heidi Wijngaarden, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het buitenkleed niet naar wens is. We bieden de service dat u tot 30 dagen na ontvangst kunt retourneren. Team Volero
20 okt 2023
Vanochtend voor de derde keer gebeld omdat levering al 2 weken onderweg is. Geen tekenen van track & trace. Verwacht nu nieuwe levering. Vriendelijke dames, maar nog geen resultaat…
26 okt 2023
Beste Edzo Bosma, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw order vandaag geleverd wordt! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
Wij hebben nog niets ontvangen, ik weet niet wie dit bedenkt, maar als je niet weet of je een order verstuurd hebt, dan wordt het tijd dat er iets wordt ondernomen. Slechte beurt.
13 jul 2023
Beste Gerrit Nijhuis, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
27 jul 2023
Mijn bestelling helemaal niet gekregen. Twee keren is mijn bezorgmomenten veranderd door PostNL en toch zijn ze niet gekomen en bij de afhaalpunt is mijn bestelling geweigerd.
De levering stond op 3 weken uiteindelijk heeft t meer als 6 weken geduurd en de Mw aan de telefoon was niet erg aardig luisterde niet naar mij vond haar erg onvriendelijk
13 jul 2023
Beste M In t Zandt, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! Dat is uiteraard niet iets waar wij naar streven. We hebben klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel. Uw order is inmiddels afgeleverd! We wensen u veel woonplezier en een fijne dag toe! Team Volero
12 nov 2023
Na meer dan een week nog niets ontvangen,twee keer gebeld maar geen duidelijk antwoord volgens de dame aan de lijn kan het nog wel tien dagen duren dat het word opgelost.
21 nov 2023
Beste Engelbrecht Boerdam, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw casus inmiddels netjes is opgelost door de klantenservice! We wensen u een fijne dag toe. Team Volero