volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

11 aug 2023
Vriendelijk tot dat ze het verkopen! Daarna zijn ze futsie! Je krijgt je geld niet terug zoals in voorwaarden benoemd is! Ze komen hun afspraken niet na! Niet kopen hier!
3 dec 2023
Een levering van een vloerkleed in een veel te klein doosje met als gevolg veel vouwen die er niet meer uit gingen. Terug gestuurd. Positief: geld vlot teruggekregen.
Antwoord van volero.nl
Beste CPM Boersma, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Fijn om te horen dat het voor u spoedig is afgerond. We hopen u terug te zien bij Volero. Team Volero
Na bijna 2 weken het bestelde kleed nog niet ontvangen. Na 3 x gebeld/gemaild te hebben, zou ik zo spoedig mogelijk bericht krijgen waar het kleed is gebleven. Helaas.
13 jul 2023
Beste Jolanda Van Bodegraven, Bedankt voor uw review. Ik zie dat de klantenservice al druk bezig is met dit voor u op te lossen! Excuus voor het ongemak. Team Volero
12 jul 2023

Niet tevreden

Hoi, de bestelling heeft lang op zich laten wachten. Een van de kleden was gerafeld dus niet heel. Al met al heb ik hierdoor besloten niet vaker bij u te bestellen.
13 jul 2023
Beste Marit Kouwenhoven, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! Mag ik u vragen waarom u geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We kijken graag met u mee indien u een klacht heeft over een product. U kunt hiervoor foto's van uw vloerkleed insturen naar klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
DD
Daniella D.
Wiekevorst
Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen. heb al een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. kunnen jullie iets laten weten want deze service trekt op niks.
Antwoord van volero.nl
Beste Daniella Daems, Bedankt voor uw review. We hebben u een mail toegestuurd, echter geen reactie. Ik zal hem direct nogmaals toesturen. Uw adres staat mogelijk fout doorgegeven. We lossen het graag met u op! Team Volero
30 jul 2023

De bestelling is niet compleet…

De besstelling is niet compleet afgeleverd,we hebben wel het ondertapijt gekregen maar geen tapijt! We hebben het wel doorgegeven maar nog steeds niets gehoord.
18 aug 2023
Misleidende productomschrijving. Staat 90 cm maar kreeg 70cm, staat idd wel ergens in de omschrijving maar de titel zou dan moeten zijn Schapenvacht 70-90 cm.
22 aug 2023
Beste Angelique Oomen, Bedankt voor uw review en feedback. We zullen dit intern oppakken. Excuus voor het ongemak. Team Volero
21 aug 2023
Ik heb niets ontvangen. De bestelling ligt al 9 dagen op het depot. Ik krijg dat telefonisch te horen dat uitzoeken 5-10 werkdagen duurt. Dit is erg jammer.
ik heb een kleed besteld. Na vele telefoontjes en mailtjes is mijn kleed er nog steeds niet. Het is bezorgd zeggen ze. Maar tot nu toe heb ik niets in huis.
Nog steeds wacht ik op mijn tapijt wel gelijk alles betaald met i - deal bij de bestelling maar nog steeds niets ontvangen, nu al 10 dagen geleden pff.

Geen orderbevestiging en niet op tijd geleverd

Geen orderbevestiging ontvangen na het plaatsen van de bestelling en bijna 2 weken moeten wachten op mijn kleden terwijl deze beide op voorraad waren.
Antwoord van volero.nl
Beste Maaike Roos, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u geen bevestiging heeft ontvangen, wellicht zat er een typfoutje in uw email. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
Vloerkleed was erg vies, zat onder de vlekken. Klantenservice onvriendelijk, slechte communicatie en niet behulpzaam. Ik raad Volero niemand aan.
13 jul 2023
Beste Nadine Van Oostende, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service want wij zullen dit intern oppakken. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
18 aug 2023

Slechte service

Hele lange levertijden terwijl op de site iets anders beloofd word. En na retourzending komt je aankoop bedrag NIET terug op je rekening.
22 aug 2023
Beste Kristel Dijkema, Bedankt voor uw review. Een retourverwerking kan tot twee weken duren. We zien dat het bedrag inmiddels netjes is teruggestort op de rekening waarmee er is betaald. Team Volero
Ik heb een vloerkleed besteld bij de eerste levering verkeerd bezorgt toen op nieuw besteld maar helaas nog steeds niks ontvangen
5 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen. Is zelfs nog niet bij pakketdienst aangeboden!! Dus nee, ik ben niet blij
14 aug 2023
Al 10 dagen geleden iets besteld en nog steeds niets ontvangen. Klantendienst is op de hoogte maar we krijgen geen reactie meer…
Ik heb nog niks ontvangen helaas heb er ook al een x achteraan gebeld. Bij de bestelling stond 1a2 weken zijn nu al 2 maanden
5 jun 2023

niet tevreden. kan kleed niet beoordelen omdat ik het nog steeds niet ontvangen heb.

nog steeds het kleed niet ontvangen na 14 dagen. volgens de advertentie zou het kleed binnen 2 tot 3 dagen bezorgd worden.
8 jun 2023
Beste Ingrid Elgin, Bedankt voor uw review. Helaas hangt uw tracking bij de pakketdienst. Een spijtige situatie waar ook wij van balen. Echter hebben we u voorgelegd een nieuwe zending toe te sturen of u uw geld terug te storten. We hebben dit inmiddels ook voor u in werking gezet. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. We wensen u alvast erg veel woonplezier toe. Team Volero
SCHANDALIG !!!!!!!!! Tot heden onze bestelde artikel niet ontvangen !!!!!!!! Heb al eerder een mail gestuurd.
11 aug 2023
Beste Sharda Speijer Sietaram, Bedankt voor uw review. Wat een spijtige situatie! Onze excuses hiervoor. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Er loopt momenteel een onderzoek en we doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing! Team Volero
28 aug 2023
We kregen een vloerkleed die kapot was, dus dat was een niet zo leuke ervaring voor de eerste keer bij Volero.
29 aug 2023
Beste Alma Hoogendoorn, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen! Echter zie ik dat uw casus netjes is afgerond door de klantenservice en u direct een nieuwe zending heeft mogen ontvangen. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero