volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

11 aug 2023
Het kleed was heel dun en het motief was er opgespoten. Echt goedkoop en lelijk. Het kleed is retour gestuurd.
Meer dan 2 weken geleden wat besteld nog steeds niks, paar keer gebeld en gemaild nog steeds geen antwoord..
13 jun 2023
Beste Jessica Van eeden, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u dit zo heeft ervaren. Echter hebben we helaas geen mails van u ontvangen, u heeft met mijn collega gechat en daar ook direct antwoord op ontvangen. Gelukkig zie ik dat uw order inmiddels netjes is afgeleverd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
3 dec 2023

Pakket niet ontvangen

Nog steeds mijn pakket niet mogen ontvangen. Eerste dag gelijk contact gehad, en er niks meer over gehoord.
Antwoord van volero.nl
Beste Mike Klinkenberg, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd, super fijn! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
Wat een dun kleed voor het geld, de verpakking al weggedaan dus kan niet retour. Vind het slechte kwaliteit
10 nov 2023
Beste Annemiek Tuntelder, Bedankt voor uw review. Echter heeft u tot 30 dagen na ontvangst om uw order te retourneren. Dit kan ook zonder de originele verpakking. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met ons via klantenservice@volero.nl Team Volero
Een keer het product leveren, helaas nif steeds niet geleverd, maar wel deze beoordeling sturen. Schandalig
13 jul 2023
Beste F.J. Smit, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd. Hopelijk is uw bestelling naar wens! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
6 aug 2023
Het kleed heeft op de foto’s een patroon, hier zie je helemaal niets van als het kleed eenmaal ligt.
11 aug 2023
Beste Laury Zweeris, Bedankt voor uw review. Indien de bestelling niet naar wens is kunt u de order tot 30 dagen na ontvangst retourneren, dit kan ook gratis in een van onze showrooms! Echter vinden wij het vloerkleed erg mooi passen bij uw inrichting. Team Volero
11 jul 2023
Wnneer er gebeld word dat vloerkleed niet goed is meteen terugnemen en niet eert fotos laten sturen
13 jul 2023
Beste M.Cornelisse, Bedankt voor uw review en uw feedback. Echter hebben we foto's nodig om uw casus te behandelen. Dit zodat de klantenservice ook een beeld krijgt van de situatie. Team Volero
Nog geen kleed ontvangen terwijl de verkoopster ons vertelde dat het zo o ongeveer 3 dgn. zou duren
Antwoord van volero.nl
Beste Irma Koppers, Bedankt voor uw review. Echter zie ik dat uw order is afgeleverd. We wensen u veel woonplezier toe!! Team Volero
23 nov 2023
10 november kleed besteld, was niet goed, na 13 dagen wacht ik nog steeds op een ander kleed
Antwoord van volero.nl
Beste Marijje van Loon, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw casus wordt opgelost door de klantenservice. Team Volero
8 september kleed besteld. Is zoek. Tot 2 keer toe contact opgenomen. Kan nog 10 dagen duren
22 sep 2023
Beste Odette van Mullem, Bedankt voor uw review. We doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing, we zitten er boven op! Team Volero
Kleur wijkt volledig af van plaatje. Retourkosten mag ik zelf betalen, echt belachelijk!
Antwoord van volero.nl
Beste Minou Byvoet, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we met u mee hebben gekeken en u het juiste item heeft ontvangen. Indien u het item niet mooi vind kunt u deze retourneren tot 30 dagen na ontvangst. De retourkosten zijn inderdaad voor de klant zelf. Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! Team Volero
5 jun 2023
Heb na 1,5 week nog steeds geen kleed ontvangen!! Ook wordt er slecht contact gehouden..
8 jun 2023
Beste JC Eiklenboom, Bedankt voor uw review. Goed nieuws! Uw order vandaag wordt afgeleverd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
11 jun 2023
Is niet geleverd op factuuradres. Op afhaalpunt moeten halen. Gevouwen in een doos!!
13 jun 2023
Beste Fanny Zonneveld, De pakketdienst heeft het geprobeerd af te leveren echter was er niemand aanwezig om de zending in ontvangst te nemen. Hierdoor is deze naar een afhaalpunt gegaan. We zien dat u de zending opgehaald heeft. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
27 jul 2023
Altijd vriendelijk over de telefoon maar verders werkt het voor geen meter bij Volero
5 jun 2023
Klantenservice die absoluut niet meedenkt/geen mede-verantwoordelijkheid pakt.
8 jun 2023
Beste Ineke Werkman, Dank voor uw review en feedback. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze klantenservice. Echter zien we geen enkel contact moment. We helpen u uiteraard graag. We willen u vragen contact op te nemen met klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
Bestelling niet ontvangen. Email voor klachtenbrief blijft tot nu toe ui.
Antwoord van volero.nl
Beste Gudi Hoogstad, Bedankt voor uw review. We zien dat u inmiddels een nieuwe zending heeft ontvangen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
14 mei 2023
Ik heb nog helemaal niets ontvangen. Wacht al een week op mijn bestelling
24 mei 2023
Beste Saskia Dankfort, Bedankt voor uw review. Helaas is uw pakket zoek geraakt bij de pakketdienst. Een spijtige situatie waar ook wij van balen. Echter hebben we u voorgelegd een nieuwe zending toe te sturen of u uw geld terug te storten. We hebben dit inmiddels ook voor u in werking gezet. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
26 nov 2023
Nergens een bestelnummer te vinden. Geen factuur!! Helemaal waardeloos.
Ik heb tot nu toe helemaal niks ontvangen Waarom krijg ik geen update.
28 aug 2023
We hebben tapijt nog steeds niet ontvangen. Slechte bezorgservice!!!!
29 aug 2023
Beste S Stijfs, Bedankt voor uw review. We zien dat uw zending inmiddels is afgeleverd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero